kent iemand deze hachi?
05-11-2007, 03:30 PM
Post: #1
kent iemand deze hachi?
laat ik ff vooraan beginnen... ik ben met een half oog een beetje rond aan het kijken naar een leuke klassieker om in te zetten als daily driver. Ik vind oude japanners ontzettend cool, en de AE86 is wat mij betreft een van de mooiste auto's ooit gebouwd Huh
ik moet er eerlijk bijzeggen dat ik er nooit eentje heb gereden; maar ik ben wel een sucker voor strak rijdende achterwielaandrijvers... als iemand in de buurt van z.o. brabant woont wil ik graag een keertje komen kijken.

...dussss ik ben met het hierboven genoemde halve oog eens gaan zoeken naar deze semi-klassieker...

http://autos.tweedehands.net/toyota/ae86...incam.html

Is deze Levin coupe bekend bij een van jullie?
Hij ziet er niet zo netjes uit van buiten, maar dat vind ik van mindere zorg dan roest/staat van onderhoud... andere velgjes/kleurtje/aankleding kan altijd later (en zou ik toch wel doen)

bij voorbaat dank!
Find all posts by this user
05-11-2007, 03:34 PM
Post: #2
kent iemand deze hachi?
hey Lobo, welkom!

deze auto is zeker bekend hierzo. De eigenaar "LevinGT" zit hier ook op het forum. De eigenaar heeft er ook nooit mee gedrift maar puur gebruikt als dialydrive. Stuur em anders een PM berichtje!

[Image: AEU86 AE86 - kent iemand deze hachi?]
5/2018 BMW F22 Coupe
1/1985 Toyota AE86 Levin Coupe
Find all posts by this user
05-11-2007, 05:39 PM
Post: #3
kent iemand deze hachi?
Hey Lobo,

Zoals Djex aangeeft, eigenaar is een erg goede bekende hier in de groep. De auto is ons ook allen bekent. Als je zoekt op posts van gebruiker LevinGT vind je ook vanzelf meer informatie over deze wagen.

Seth is aardig bezig geweest in de laatste jaren om de wagen goed te maken. Met name moet deze wagen een keer netjes gespoten worden. Technisch is de wagen erg goed voor zover ik weet.

Roest zul je op alle AEs in NL tegen komen behalve de enkele wagen die echt goed verzorgt is of net opnieuw is opgebouwd, de een erger dan de ander. Welkom bij jaren 80 japans staal...

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
05-16-2007, 01:36 PM
Post: #4
kent iemand deze hachi?
Bedankt voor de informatie!

Ik ben de laatste dagen aan het proberen een financieel totaalplaatje te krijgen wat betreft deze (of een vergelijkbare) hachi, en ik denk dat het voor mij momenteel niet haalbaar is om er eentje aan te schaffen.

Ik heb een budget van rond de 3500 euro (dat zou dus zijn inc. enig laswerk, strak maken en spuiten) - eventueel meer budget als ik 'm in kan zetten als daily driver en mijn Civic sedan zou verkopen.

Gezien zijn vraagprijs en de bedragen die al geboden zijn op marktplaats (nog niet verkocht?) denk ik niet hieruit te komen. Crying

Ik beperk me dus nog wel een tijdje tot dagdromen Wink
Find all posts by this user
05-16-2007, 01:50 PM
Post: #5
kent iemand deze hachi?
Alles op zijn tijd, je weet maar nooit wat er op je pad komt..

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
05-16-2007, 06:32 PM
Post: #6
kent iemand deze hachi?
@ lobo Wave Deze AE86 is dus van mij Smile

misschien heb ik je ondertussen al aan de telefoon gehad, maar dat kan ik niet uit je username opmaken Confused , maar als ik zo naar je budget kijk en het werk wat er nog aan de auto zit, hoeft het niet bij dagdromen te blijven hoor Tongue

Op dit moment is € 2500 echt het minimum waar ik deze AE86 voor kwijt wil, maar kom gerust een keer kijken, dat kan nooit kwaad , toch?

Disclaimer: Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Find all posts by this user
05-17-2007, 09:12 PM
Post: #7
kent iemand deze hachi?
hello
Find all posts by this user
05-17-2007, 10:58 PM
Post: #8
kent iemand deze hachi?
didierae86 Wrote:hello
Wave

1982 - TA60 Carina 4dr sedan - fun cruiser
1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project
2013 - Honda Civic sport - daily driver
2004 - AEU86 dot ORG - daily domain

Support our forum, buy from the AEU86 shop:
[Image: AEU86 AE86 - kent iemand deze hachi?]
Visit this user's website Find all posts by this user
05-18-2007, 12:37 PM
Post: #9
kent iemand deze hachi?
@ didierae86: you've got mail! Smile

Disclaimer: Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Find all posts by this user
05-18-2007, 02:56 PM
Post: #10
kent iemand deze hachi?
And it bounced!! Smile

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Iemand in de buurt van Den Haag DJexor 0 3,196 03-15-2018 02:32 PM
Last Post: DJexor
  Belgische Hachi experts die deze newbie willen helpen ? MC_JP 4 5,082 04-23-2014 08:04 PM
Last Post: MC_JP
  iemand in de buurt van Den Haag? DJexor 4 5,554 04-06-2014 10:59 AM
Last Post: bozu
  gezocht: iemand die mijn AE weer in elkaar wilt zetten DJexor 2 4,524 10-15-2013 10:25 PM
Last Post: banpei
  Wat denken jullie van deze AE? :D RGeris 40 28,050 03-28-2013 09:26 PM
Last Post: RGeris

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication