Wat denken jullie van deze AE? :D
02-17-2013, 09:00 PM
Post: #1
Wat denken jullie van deze AE? :D
http://nl.kapaza.be/henegouwen/toyota-co...136333.htm

Heeft wat aandacht nodig ^^ ik heb al proberen te bellen maar het nummer was niet in gebruik Sad Maarja wat denken jullie ervan? Ik heb nog geen ervaringen met AE's dus daarom vraag ik jullie mening. Het lijkt me het gebruikelijke roest werk en het interieur heeft een grote schoonmaak nodig^^ bedankt als je een reactie post
Find all posts by this user
02-17-2013, 09:33 PM
Post: #2
Wat denken jullie van deze AE? :D
2500 euro voor een AE86 met roest, schimmel en platte banden? Huh

De roest lijkt op het oog mee te vallen, maar van ervaring met de achterklep van Ivan en Mux weten we dat deze eigenlijk al door is.Ik zie ook roest onder de achterklep. Achter spatbord is aan beide kanten door en hier "hangt" de achterbumper aan. Is niet structureel en hoeft niet perse gefixt te worden maar staat niet mooi.

De schimmel aan de binnenkant geeft aan dat er ergens water naar binnen komt, maar door lang stil staan (en geen raampje open) komt er dan schimmel in de auto. Het kan meevallen, maar het kan ook zo zijn dat je zelfs het ventilatie systeem kan schoonmaken.

Er staat bij dat de auto 10 jaar niet gereden heeft, dus hou er rekening mee dat je dus ook een motor rebuild moet gaat doen en je hem niet rollend naar huis krijgt.

Als je er een trackcar/drifter van maakt is het allemaal geen probleem natuurlijk. Wink

1982 - TA60 Carina 4dr sedan - fun cruiser
1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project
2013 - Honda Civic sport - daily driver
2004 - AEU86 dot ORG - daily domain

Support our forum, buy from the AEU86 shop:
[Image: AEU86 AE86 - Wat denken jullie van deze AE? :D]
Visit this user's website Find all posts by this user
02-17-2013, 09:45 PM
Post: #3
Wat denken jullie van deze AE? :D