Wat denken jullie van deze AE? :D
02-17-2013, 09:00 PM
Post: #1
Wat denken jullie van deze AE? :D
http://nl.kapaza.be/henegouwen/toyota-co...136333.htm

Heeft wat aandacht nodig ^^ ik heb al proberen te bellen maar het nummer was niet in gebruik Sad Maarja wat denken jullie ervan? Ik heb nog geen ervaringen met AE's dus daarom vraag ik jullie mening. Het lijkt me het gebruikelijke roest werk en het interieur heeft een grote schoonmaak nodig^^ bedankt als je een reactie post
Find all posts by this user
02-17-2013, 09:33 PM
Post: #2
Wat denken jullie van deze AE? :D
2500 euro voor een AE86 met roest, schimmel en platte banden? Huh

De roest lijkt op het oog mee te vallen, maar van ervaring met de achterklep van Ivan en Mux weten we dat deze eigenlijk al door is.Ik zie ook roest onder de achterklep. Achter spatbord is aan beide kanten door en hier "hangt" de achterbumper aan. Is niet structureel en hoeft niet perse gefixt te worden maar staat niet mooi.

De schimmel aan de binnenkant geeft aan dat er ergens water naar binnen komt, maar door lang stil staan (en geen raampje open) komt er dan schimmel in de auto. Het kan meevallen, maar het kan ook zo zijn dat je zelfs het ventilatie systeem kan schoonmaken.

Er staat bij dat de auto 10 jaar niet gereden heeft, dus hou er rekening mee dat je dus ook een motor rebuild moet gaat doen en je hem niet rollend naar huis krijgt.

Als je er een trackcar/drifter van maakt is het allemaal geen probleem natuurlijk. Wink

1982 - TA60 Carina 4dr sedan - fun cruiser
1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project
2013 - Honda Civic sport - daily driver
2004 - AEU86 dot ORG - daily domain

Support our forum, buy from the AEU86 shop:
[Image: AEU86 AE86 - Wat denken jullie van deze AE? :D]
Visit this user's website Find all posts by this user
02-17-2013, 09:45 PM
Post: #3
Wat denken jullie van deze AE? :D
Je kan echt helemaal niets zeggen over de roest op basis van deze foto's. Het kan meevallen, maar dat lijkt me in dit geval sterk. Die van Ivan was bij aanvang veel netter dan deze. En kostte minder dan de helft.

A wheel to steer the front of the car
A pedal to steer the rear
Find all posts by this user
02-17-2013, 09:49 PM
Post: #4
Wat denken jullie van deze AE? :D
ik zie veel werk,ik zou het eerlijk gezegd niet doen.
Ik heb ook zitten twijfelen dus zo een kas en een goede kas,niet beklaagd om een goede te nemen met minder werk.
Als je RHD niet erg is kan je goede vinden in uk/ierland
Find all posts by this user
02-17-2013, 10:21 PM
Post: #5
Wat denken jullie van deze AE? :D
Hmm oke. Ik vraag me af waar jullie ze zoeken en of jullie er nog een weten te staan. Ik zoek wel ongeveer in deze prijsklasse en ik ben niet van plan er een drift/trackday auto van te maken gewoon een daily.
Find all posts by this user
02-17-2013, 10:27 PM
Post: #6
Wat denken jullie van deze AE? :D
lol 2500euri voor zo'n wrak. Zelfs mijn onderdelen wagen ziet er nog beter uit.

ハチロク

[Image: AEU86 AE86 - Wat denken jullie van deze AE? :D]
Find all posts by this user
02-17-2013, 11:36 PM
Post: #7
Wat denken jullie van deze AE? :D
Hmm oke een duidelijke afrader dus.. Maar weer wachten tot er een andere te koop komt ^^
Find all posts by this user
02-17-2013, 11:58 PM
Post: #8
Wat denken jullie van deze AE? :D
Die schimmel hoeft niet perse te zeggen dat het een auto is met een lek, ik heb al 3 jaar een auto in een vrijwel droge schuur staan, met een raampje open en het stuur ziet er ook zo uit.

Je kan iig even gaan kijken, maar zo te zien zit er nog wel wat werk aan ja Smile

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
02-18-2013, 12:58 AM
Post: #9
Wat denken jullie van deze AE? :D
Hij heeft me gemaild dat het een GT is en dat hij niet persee voor die prijs weg moet ik kan altijd even een kijkje gaan nemen volgend weekend. Als k hem zou kopen mag hij nog heel wat zakken in prijs.
Find all posts by this user
02-18-2013, 09:29 PM
Post: #10
Wat denken jullie van deze AE? :D
The Doctor Wrote:Die schimmel hoeft niet perse te zeggen dat het een auto is met een lek, ik heb al 3 jaar een auto in een vrijwel droge schuur staan, met een raampje open en het stuur ziet er ook zo uit.
Het zit alleen niet allen op het stuur, maar ook de pook, stoelen en ik zie ook wit spul bij de ventilatie... Vandaar mijn conclusie dat het iets meer is dan alleen een cleanup. Wink

BTW: had ook schimmel in mijn focus een maand na mijn vakantie. Broodkruimels + vocht kunnen ook aardig wat schimmel veroorzaken. Big Grin

1982 - TA60 Carina 4dr sedan - fun cruiser
1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project
2013 - Honda Civic sport - daily driver
2004 - AEU86 dot ORG - daily domain

Support our forum, buy from the AEU86 shop:
[Image: AEU86 AE86 - Wat denken jullie van deze AE? :D]
Visit this user's website Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Wat nodig voor 4AGE 16V COP conversie en welke injectoren? Koen Bongers 4 1,174 01-13-2024 01:34 PM
Last Post: Koen Bongers
  [Dutch] Telling van ae86-ers in nederland banpei 112 195,189 04-23-2023 09:42 AM
Last Post: krh
  WAT Neutralland Meet general decryphe 0 4,208 07-04-2019 07:54 AM
Last Post: decryphe
  Iemand in de buurt van Den Haag DJexor 0 3,175 03-15-2018 02:32 PM
Last Post: DJexor
  Telling van ae86 in belgië Snakeview 26 95,856 03-21-2015 08:24 PM
Last Post: Lt86

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication