Vanavond (vr.22sept)Initial D op MTV asian screen
09-22-2006, 10:24 PM
Post: #11
Vanavond (vr.22sept)Initial D op MTV asian screen
Sja, heb de box bij Mux laten liggen, en als ik mag kiezen tussen een dvd en 'live' kijken kies ik toch voor de dvd Wink
Casablanca? Dat is toch helemaal geen klassieker joh, dat is een melkkoe geweest. Iedereen heeft wel ergens nog die film thuis liggen op dvd/video/8mm/etc... Initial D is nog geen melkkoe geworden, dus kan nog niet tot de klassiekers gerekend worden (hoewel het gehalte op dvd/etc hebben van deze film wel hoog is hier op het forum) Big Grin
Daarnaast meen ik mij te herinneren dat jij toch een heel grote liefhebber van pulp was? >Smile >Smile

1982 - TA60 Carina 4dr sedan - fun cruiser
1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project
2013 - Honda Civic sport - daily driver
2004 - AEU86 dot ORG - daily domain

Support our forum, buy from the AEU86 shop:
[Image: AEU86 AE86 - Vanavond (vr.22sept)Initial...ian screen]
Visit this user's website Find all posts by this user
09-22-2006, 10:39 PM
Post: #12
Vanavond (vr.22sept)Initial D op MTV asian screen
NoHachi Wrote:[Jij en ik snappen natuurlijk wel dat InitialD in adem genoemd mag worden met klassiekers als Casablanca, Citizen Kane en The Pianist]
Damn, ben zo tempted om jouw post te editen en tokyo drift toe te voegen aan dat lijste lol Big Grin

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
09-22-2006, 11:28 PM
Post: #13
Vanavond (vr.22sept)Initial D op MTV asian screen
Barbaren zijn jullie!

Maareh..ondertussen zit ik dus al 15 minuten te kijken naar Amerikanen die het zo moeilijk hebben met 9/11 en begin ik al flink misselijk te worden. Dat bevalt me helemaal niks, want dat pleziertje had ik eigenlijk voor de film zelf gepland. 1 ding is zeker. Ik hoef duidelijk NIET naar de nieuwe O.Stone movie..

Nog even gechecked op internet etc etc en daar geven ze gewoon het beloofde programma op..Als het nou een muziekje was dat ze uitzonden dan was het nog ok geweest, maar nu moet ik dus gedwongen elke keer langs die CRAP zappen. Eikels

A wheel to steer the front of the car
A pedal to steer the rear
Find all posts by this user
09-22-2006, 11:32 PM
Post: #14
Vanavond (vr.22sept)Initial D op MTV asian screen
hij is er! Tongue

Maar ik heb hem al eens gezien, tijdje geleden.
Puur uit interesse overigens Dumb question Wave

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
09-23-2006, 12:04 AM
Post: #15
Vanavond (vr.22sept)Initial D op MTV asian screen
ja was iets vertraagt..

goh appart hoor, initial d met NL subs... acteer werk is te fout. waar is de verderspoelknop.. wil driftuh zien!!

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
09-23-2006, 12:13 AM
Post: #16
Vanavond (vr.22sept)Initial D op MTV asian screen
Bas ik leg je net uit wat je dan moet doen...70s police series...

En jullie dachten allemaal dat driften uit Japan kwam...tssssk
De drift king zat als opgeschoten puber achter de buis..Zag al die copcars in San Fran de bocht door dweilen en dacht...dat wil ik ook! Thema is overduidelijk door de rest van zijn oeuvre te zien.

Goede film trouwens...Ik krijg er onverwachtte diepere inzichten van....Ik had me bijvoorbeeld nooit gerealiseerd hoe goed die reclames eigenlijk wel niet in elkaar gezet zijn! Ga ze bijna waarderen.

Maareh zoals ik net tegen Thomas zei: De film begint zo weer, duss ik ga mijn ogen even snel uitsteken voor het zover is..Tschusss

A wheel to steer the front of the car
A pedal to steer the rear
Find all posts by this user
09-23-2006, 12:53 AM
Post: #17
Vanavond (vr.22sept)Initial D op MTV asian screen
Haha, ik ben ook groot dukes of hazzard fan hoor, wees maar niet bangBig Grin

Maar toch, kijk even naar een zooi D1 drifters, en vergelijk dat met wat ze in de jaren 70 deden, zijn die japaners toch iets verder hoor.. Sure dat ze het in de jaren 70 uitgevonden hebben (laten we eerlijk zijn, driften deden ze in one form or another jaren daarvoor ook al in de rally sport) maar die japaners hebben het toch nog een stapje verder gebracht..

Anyways, zit best leuke stukjes in die film.. maar et acteer werk.. blerg wat slecht... was et alweer vergeten.. geef me echt de tekenfilm maar... Tis dat de drift scenes et meer dan goed maken om toch even 2 uurtjes kijk tijd te verspillen..

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
09-23-2006, 01:36 AM
Post: #18
Vanavond (vr.22sept)Initial D op MTV asian screen
Zo dat was weer effe fun op tv!
Is er volgende week deel 2 ? Evil

[Image: AEU86 AE86 - Vanavond (vr.22sept)Initial...ian screen]
5/2018 BMW F22 Coupe
1/1985 Toyota AE86 Levin Coupe
Find all posts by this user
09-23-2006, 01:40 AM
Post: #19
Vanavond (vr.22sept)Initial D op MTV asian screen
Driften bestaat al een heleboel niet interessante jaren, maar de 70s maakten het cool Cool

En de film...tja....

Ik DACHT dat Mariah Carey die probeerde te acteren het ergste was dat ooit vertoond was in de filmwereld....

Ik zat ernaast.....mijlenver...

Zelfs het driftwerk was unimpressive tenzij het vooruitgespoeld werd. Wat ik grappig vond om te zien was hoeveel moeite de niet driftende volgwagens hadden om de dwars gaande mobielen niet voorbij te gaan..maargoed, dat de driftige jongens niet veel vaart maken wisten we al langer.

Wat ik wel weer interessant vond was hun interpretatie van de gebeurtenissen rondom de zogenaamde races...Die was eigenlijk best wel ziek. Komt dit (oa Bunta die Natsuki loopt te boemsen) uit de strips of vonden ze dat zelf mooi? Zorgde er iig wel voor dat ik een extra naar gevoel aan de film overhield..
Verborgen boodschappen:
Alle vrouwen zijn hoeren inc je moeder
maar heameaux zijn ook om om te lachen...
Beetje vreemde kijk hebben die lui op relaties, sexualiteit etc etc

All in all...1 van de slechtste films die ik gezien heb..geen grap. 1000x liever Tokyo drift oid (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen LOL)

A wheel to steer the front of the car
A pedal to steer the rear
Find all posts by this user
09-23-2006, 01:44 AM
Post: #20
Vanavond (vr.22sept)Initial D op MTV asian screen
aaach deze film moet je gewoon niet te letterlijk nemen en gewoon lekker kijken.. met een biertje bijvoorbeeld. Ik heb me in ieder geval wel vermaakt! Smile

[Image: AEU86 AE86 - Vanavond (vr.22sept)Initial...ian screen]
5/2018 BMW F22 Coupe
1/1985 Toyota AE86 Levin Coupe
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Te Koop Initial D en TRD Logo's stickers Chell 1 2,603 01-18-2007 05:58 PM
Last Post: Chell

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication