17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
09-29-2004, 09:59 AM
Post: #1
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
Ik hoorde van een kennis van me dat er zondag 17 oktober een meeting van CCNL bij Louwman & Parqui in Raamsdonksveer was.

Misschien een idee voor een Dutch Mini Meet? Tongue

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
09-29-2004, 10:01 AM
Post: #2
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
Hmmm, klinkt opzich leukSmile

Wat is CCNL?

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
09-29-2004, 10:09 AM
Post: #3
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
Corolla Club Nederland.

Maar iedereen is blijkbaar welkom Big Grin
Starletclub komt ook.

Mocht het een saaie meeting zijn, kun je altijd nog het museum binnenlopen en de 2000GT die er staat onderkwijlen Big Grin

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
09-29-2004, 10:13 AM
Post: #4
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
Laatste keer dat ik daar was, was die GT wegSad Even uitgeleent ofzo....

Wel cool museum verderSmile

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
09-29-2004, 10:24 AM
Post: #5
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
Begin van dit jaar stond ie er wel Big Grin

Mooi museum idd, jammer dat de Toyota's zo weggedrukt staan (en dat er geen AE86 staat Tongue)

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
09-29-2004, 10:38 AM
Post: #6
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
Ik ben sowieso van de partij op CCNL meetings. Denk dat robokill er ook wel zal zijn, en dan zal ik Seth ook nog eens een belletje geven om te kijken of hij tijd heeft. Dat zijn dan alvast 3 coupe's met een beetje geluk, plus meestal 1tje uit t noorden..(andre misschien ook?).
Met Mux en Jesse erbij zou t zowaar nog gezellig worden met de coupe's.
Als Ad langskomt helemaal....Moeten jullie maar even kijken. Ik weet niet of er bezwaren zijn tegen een meeting incl ccnl, neem aan dat Jesse wel zn redenen zal hebben om geen lid (meer?) te zijn. Ook zou t een beetje krom zijn om er een aeu86.org tintje aan te geven aangezien de helft van ons ook bij de corollaclub zit. Afijn, reacties kunnen jullie kwijt in dit draadje.

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
09-29-2004, 11:18 AM
Post: #7
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
Ik ben een tijdje lid geweest van het forum (en had het inschrijfformulier al klaar liggen), maar ben daar ook weggegaan.

Tis een algemene meeting (anders had ik hem als gast niet kunnen zien Tongue) en waarom niet een aeu86.org tintje eraan geven?
Als je met zijn allen bij elkaar gaat staan, wat kunnen ze er dan van zeggen?

Ik kan zelf ook niet zo goed overweg met de mensen (en dan vooral het bestuur van) CCNL, maar ik ga ze daarom niet ontlopen.
En om voor die paar AE86 eigenaars in NL een eigen meeting op te zetten is (nog) niet haalbaar. Waarom dan niet naar een (open) Corolla meeting toe. Is er ook nog wat ander leuks te zien (en het museum natuurlijk)

Kweet niet of ik ad kan bereiken/porren om te komen. Als er niet geraced kan worden (legaal danwel illegaal) vind ie er meestal niet zo veel aan Big Grin

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
09-29-2004, 12:05 PM
Post: #8
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
Waarom zou een eigen meeting opzetten niet haalbaar zijn?

Een meeting is altijd haalbaar, alleen moet je wat we gaan doen afstemmen op hoeveel mensen je kan verwachten.

Ik ben de laatste keer naar lauwman gegaan met een mini meet van de Delorean club, met 5 Deloreans daarheen, en gewoon gezellig rondwandelen. Best leuk.

Ik ken de CCNL totaal niet verder dus heb daar geen mening over. Wel krijg ik bij de meeste toyota sites een beetje teveel TFNTF gehalte gevoel waar ik me totaal niet bij thuis voel. Ook voor mij een beetje een reden om met deze site te starten. Een tuperware freak koopt geen AE86, iemand die een AE86 koopt is over het algemeen iemand die houd van (circuit) rijden met zijn wagen en graag zijn rijvaardigheid verbeterd ipv de looks van zijn wagen.
(dat betekend dat looks verbetering natuurlijk niet meteen slecht is, alleen daar moet de focus niet op liggen, ik ben ook bezig mijn wagen er iets aantrekkelijker uit te laten zienSmile).

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
09-29-2004, 12:12 PM
Post: #9
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
het TFATF gehalte ligt zowiezo hoog, op iedere meeting waar je komt. Zelfs op het ITT (eigenlijk bedoeld voor de oudere generatie Toyota's) waren er van die vliegtuigen bij.

Daar ga ik ook niet voor, maar tussen al dat plastic stonden best leuke auto's (aantal Celica-Suups, AE86's en wat klassiek spul)

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
09-29-2004, 12:50 PM
Post: #10
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
Indeed, daarom ben ik ook wel te vinden op dit soort evenementen, maar vaak niet in dat soort clubs.

Zelfs ik kom af en toe nog wel eens kijken bij de wekelijkse transferium meeting in leiden, ook erg hoog tupperware gehalte, maar er staat ook genoeg serieus spul....

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  [Dutch] Telling van ae86-ers in nederland banpei 112 195,678 04-23-2023 09:42 AM
Last Post: krh
  [split] Meeting in NL 31 oktober oldskull 20 16,521 10-05-2020 07:19 PM
Last Post: r.ave
  WAT Neutralland Meet general decryphe 0 4,217 07-04-2019 07:54 AM
Last Post: decryphe
  ae86 meet in Dortmund or Dusseldorf AJPS 15 15,227 06-14-2014 11:21 AM
Last Post: AJPS
  AEU86 presence on JAF (20-05-2013) banpei 133 93,499 03-11-2014 10:02 PM
Last Post: oldskull

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication