17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
09-29-2004, 01:19 PM
Post: #11
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
Kijk, ik heb dus liever dat we apart eens een meetingkje doen op een afgelegen parkeerplaats of asfaltvlakte (als je begrijpt wat ik bedoel) dan dat we botsen met de club over opvattingen. Ik kan goed opschieten met de mensen binnen de club, en aangezien ik het leuk zou vinden als de paar oudgediende ae86 rijders binnen CCNL hier ook af en toe zouden komen zou ik het fijn vinden als we de discussie over het tupperware gehalte kunnen laten liggen.

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
09-29-2004, 01:30 PM
Post: #12
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
Hey Ivan,

Whow, wacht even.

Het feit dat ik geen voorstander ben van dit soort optische tuning betekend niet dat ik die mensen haat of verafschuw of wat dan ook. Ieder zo zijn eigen hobby hoorSmile Het is alleen niet mijn ding dus ik zal me niet zo snel aansluiten bij een club waar veel mensen zich daar mee bezig houden als er andere clubs zijn die dingen doen die ik juist wel interesant vind.

Een meeting vind ik een heel ander verhaal. Ja met mijn AE86 ga ik het liefst mee naar een circuitje of een groot leeg parkeer terein, maar dat betekend niet dat ik ook niet te vinden ben op meetings waar het puur gaat om het kijken naar ander mans wagens. Ik kan ook veel waardering hebben voor iemand die zijn wagen helemaal naar eigen smaak optisch tuned, het is alleen niet mijn ding, zeker niet als het tever doorgeslagen is.

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
09-30-2004, 08:23 AM
Post: #13
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
Daar komt ook nog bij dat als je een meeting op een groot afgelegen terrein 'doet' (en de hele ruimte benut, zeg maar Tongue) je snel bezoek krijgt van onze vrienden met de discolampen op het dak Smile

Aangezien ik daar al genoeg mee in aanraking ben geweest (geen overtredingen gemaakt ofzo, ze vonden dat straatracen wat we deden alleen niet zo leuk Big Grin).....

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
09-30-2004, 10:23 AM
Post: #14
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
Nou streetracen kan me gestolen worden, daar wordt ik niets gelukkiger van...ik weet alleen dat wij ae86 rijders vaak kriebels krijgen op grote meetingterreinen, waar je dan weer moeilijk uiting aan kunt geven. Tenzij je uiteraard robokill bent die driftend over een kuil zn auto een meter de lucht in wist te lanceren op een meeting, maar afijn.

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
09-30-2004, 02:32 PM
Post: #15
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
Straatracen is niet cool en al helemaal niet in de auto van een ander, of de carina van je ouders...

A wheel to steer the front of the car
A pedal to steer the rear
Find all posts by this user
09-30-2004, 02:48 PM
Post: #16
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
Straatracen?

In een lijntje rechtuitbranden?

Nah..

Geef mij maar een circuitSmile

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
10-01-2004, 10:19 AM
Post: #17
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
OIOI gisteren ook weer even don nuts wezen oefenen en hier komt het :-)

MIJN DIF ROELT zowel links als rechts pakt ie geweldig op en kan je met een rustige 3.5 a 4k heel netjes een donut 2 kanten op kan maken.

Alleen die ene bocht ging niet helemaal jofel pakte de andere weghelft en me achterkant was niet stabiel :-(

jappie heeft met me auto gereden (dacht niet dat ik dat ooit zou doen maar goed) in iedergeval is me moter toch fout afgestelt lekt inderdaad me radiator en heb ik speling in me aandrijfas.

Cars:
"99 Lexus IS200
"86 AE86 Kouki Panda Levin GT-Apex (restore project)
"84 AE86 Zenki Blue Levin (project racer)
Motorcycles:
"02 Yamaha R1
"02 Honda Hornet S
"08 BMW R1200GS
Find all posts by this user
10-01-2004, 10:27 AM
Post: #18
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
NoHachi Wrote:Straatracen is niet cool en al helemaal niet in de auto van een ander, of de carina van je ouders...

Ik heb zelf nooit geraced (toen we nog racete was ik nog niet in het bezit van het roze papiertje Tongue). En zelfs al had ik het gehad, dan was ik idd niet gaan rijden in andermans auto's.

Straatracen was vroegah leuk, maar sinds 'de Film' is het uit de hand gelopen.

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
10-13-2004, 01:19 AM
Post: #19
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
de meeting is aanstaande zondag, 'doen' we er nog iets mee?

Ik hoorde btw dat ad misschien komt, maar dat kan nog altijd veranderen.
Ik ben er iig, dus ff kennis maken met de aanwezige AEU86 leden Tongue

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
10-13-2004, 09:05 AM
Post: #20
17 Oktober: AEU86.org Dutch Meet?
Ik denk dat ik het niet haal, zit zwaar in tijdsnood op dit momentSad

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  [Dutch] Telling van ae86-ers in nederland banpei 112 195,678 04-23-2023 09:42 AM
Last Post: krh
  [split] Meeting in NL 31 oktober oldskull 20 16,522 10-05-2020 07:19 PM
Last Post: r.ave
  WAT Neutralland Meet general decryphe 0 4,217 07-04-2019 07:54 AM
Last Post: decryphe
  ae86 meet in Dortmund or Dusseldorf AJPS 15 15,227 06-14-2014 11:21 AM
Last Post: AJPS
  AEU86 presence on JAF (20-05-2013) banpei 133 93,499 03-11-2014 10:02 PM
Last Post: oldskull

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication