Werkplaats en stalling
10-13-2004, 07:11 PM
Post: #1
Werkplaats en stalling
Heren,

Ik en Robo zijn wat aan het rondkijken voor een mogelijkheid om een loods of iets dergelijks te huren waar we parts cars/circuit wagens/onderdelen/etc. kunnen stallen en waar we vrijblijvend wat kunnen sleutelen aan wagens.

Ikzelf ben al redelijk vaak in Abenness te vinden waar ik een werkplaats met brug kan huren voor 25 euro per dag en waar een wagen te stallen is voor langere tijd voor een acceptabele prijs mogelijk maar bijvoorbeeld bij het sleutelen aan de RX7 loopt dat al snel op en ik kan er ook geen spullen stallen. Ook kan ik daar niet zomaar op elk moment binnen lopen (al wordt dat wel steeds makkelijker).

We zijn met iets bezig dat een mogelijkheid bied indien we genoeg mensen bij mekaar kunnen brengen die maandelijks een deel mee willen betalen waar we vrij wagens en spullen kunnen stallen en kunnen werken wanneer we willen. Dus ik kom hier even animo checken of er genoeg mensen zijn die eventueel mee willen dingen in de kosten van een dergelijke gelegenheid. Kosten voor de locatie die we op dit moment op het oog hebben zal in de buurt van de 50 tot 100 euro per maand zijn, mischien wat hoog voor sommige dus we zijn aan het kijken of we de locatie ook maar voor een deel kunnen krijgen. Still, als je kijkt dat ik vaak 4 dagen per maand bezig ben aan de RX7, dan zit je ook al snel op 100 euro aan de maand, en zo vaak gebruik ik die brug nou ook weer niet....

Mocht iemand nog een andere locatie weten in deze omgeving die mogelijk goedkoper is horen we dat ook graag. Een oude bollenschuur of een oude loods zou perfect zijn, iets wat anders toch leeg staat en geld kost..

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
10-13-2004, 08:32 PM
Post: #2
Werkplaats en stalling
Ik vind t een prachtidee, maar kan op t moment geen 50 euro extra aan vaste lasten betalen.

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
10-14-2004, 11:16 AM
Post: #3
Werkplaats en stalling
Als je een locatie bij de randstad weet te vinden voor tussen de 25 en 50 pp/pm dan weet ik wel een aantal mensen hier in Delft die ruimte nodig hebben. Voorlopig hebben we hier een adres met brug en spuitcabine waar je voor 50pm je gang kunt gaan. Dat is echter over een paar maanden afgelopen en de eigenaar is een EIKEL. Ik weet dat onder andere het rallyteam van de TU daardoor op zoek is naar een nieuwe locatie.

Post even wat meer info over locaties die je op het oog hebt:
Totale kosten per maand, aantal plaatsen, aan-/afwezigheid van brug cq smeerkuil, locatie etc etc.

A wheel to steer the front of the car
A pedal to steer the rear
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  te koop werkplaats handboek AE86 jba 2 3,125 12-19-2011 11:50 PM
Last Post: jasper
  WTB: Stalling.... LevinGT 6 4,931 05-17-2006 07:28 PM
Last Post: robokill

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication