Kofferspoiler ?
07-22-2011, 11:43 AM
Post: #1
Kofferspoiler ?
Hallo,

Ik heb zo'n mooie grote kofferspoiler liggen voor mijn AE86, maar nu vroeg ik mij af hoe andere mensen deze gemonteerd hebben.

Deze valt namelijk over het slot van de kofferbak heen... En ik heb niet een trunk release van binnen uit... Toch lijkt het mij wel handig om je kofferbak te kunnen openen, dus mocht iemand een idee hebben hoor ik het graag.

Gaat dus om deze spoiler:
[Image: AEU86 AE86 - Kofferspoiler ?]
Visit this user's website Find all posts by this user
07-22-2011, 05:20 PM
Post: #2
Kofferspoiler ?
Met sleutelgat zijn ze minder fraai vrees ik.
Je kunt schijnbaar wel n kabelsluiting van n andere oude jap pas krijgen zonder al te veel moeite.. wel zo prettig. Hoe je dat met kabeltje en heveltje regelt weet ik verder niet.

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
07-25-2011, 01:59 AM
Post: #3
Kofferspoiler ?
Ik weet dat veel mensen de ducktail popnagelen, geeft in mijn ogen een meer race uitstraling, kwestie van smaak!. Persoonlijk zou ik hem popnagelen en dan met fibreglass/plamuur verwerken in de achterklep zoals op de foto. Vind ik mooier en als je hem alleen popnageld gaat er vocht/regen onder de ducktail zitten.

Ik weet niet of het bij de jouwe ook zo is maar de mijne valt ook over achterruitenwisser, dat je daar ook erg in houdt!

Wat betreft de kofferbak openen, heb je geen hendeltje onder bij stoel?
Mijn AE86 heeft dat wel, dus dan zou je anders zo'n mechanisme op de kop moeten proberen te tikken...Of gewoon elektrisch, is vrij makkelijk te installeren hoor!
Find all posts by this user
07-26-2011, 10:55 AM
Post: #4
Kofferspoiler ?
auto is kaal van binnen, dus zit helemaal niets meer in.
ruitenwisser achter zit er ook niet meer op... dus daar heb ik geen last van. Heb het gat in de spoiler ook al dichtgemaakt. Zet hem ook gewoon vast met popnagels, vind het wel iets hebben idd.
Visit this user's website Find all posts by this user


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication