Circuit day Zandvoort 6th of may
04-07-2006, 10:41 AM
Post: #1
Circuit day Zandvoort 6th of may
Sorry guys,

this one is in dutch...

Doorgekregen via een ander forum. Op 6 mei is er weer een mogelijkheid om op zandvoort te rijden:

----

Beste mensen,

In navolging op het succes van het VRIJ RIJDEN van 11 februari jl.,
komt RENSPORTSCHOOL ZANDVOORT met een nieuwe datum:


ZATERDAG 6 MEI 2006


Er kan uitsluitend ter plaatse ingeschreven worden voor deelname aan de volgende groepen:


TOER klasse: voor de toerrijders met standaard straatauto’s en weinig tot geen circuitervaring. Instructie is mogelijk, een tweede passagier is toegestaan.
SPORT klasse: voor rijders met enige ervaring en/of snelle auto’s Auto’s met rolkooi zijn niet toegestaan. Een tweede passagier mag meerijden.
RACE klasse: voor licentiehouders met race- of cursusauto’s. 1 persoon in de auto, helm dragen verplicht. Licentie tonen bij inschrijving.


Indien er voor de RACE klasse onvoldoende animo is, kan deze worden aangevuld met deelnemers uit de SPORT klasse.


TIJDSCHEMA

TOER klasse: 12.00 – 13.00 – 14.00 – 15.00 – 16.00
SPORT klasse: 12.20 – 13.20 – 14.20 – 15.20 – 16.20
RACE klasse: 12.40 – 13.40 – 14.40 – 15.40 – 16.40

KOSTEN

Iedere sessie duurt 20 minuten en kost 20 euro. Een sessie met instructie kost 30 euro. Verkoop van sessies uitsluitend à contant en start om 10.30 uur in de Mickey’s Bar op het circuit. Deelname geschiedt op eigen risico, hiervoor dient bij de inschrijving getekend te worden.


SPELREGELS:

Opstellen op Paddock 1 volgens aanwijzingen van de officials en uitsluitend op vertoon van een geldige stempelkaart. Het aantal deelnemers per sessie is gelimiteerd. Wie roekeloos rijgedrag vertoond wordt uitgesloten van deelname.
Wie inhaalt onder een BEWOGEN GELE VLAG wordt genoteerd en gewaarschuwd,
twee keer inhalen onder GEEL = sessie overslaan, drie keer is einde deelname.


Wij wensen u veel circuitplezier!


RENSPORTSCHOOL ZANDVOORT
[email protected]

----

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
04-07-2006, 10:45 AM
Post: #2
Circuit day Zandvoort 6th of may
Das niet erg duur, maar als het zo druk wordt als op die laatste dag waar jullie naartoe zijn geweest kun je beter naar lelystad rijden 6 mei. Er is weer slalom! Morgen trouwens ook voor de liefhebbers, helaas kan ik dan niet.

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
04-07-2006, 01:19 PM
Post: #3
Circuit day Zandvoort 6th of may
moet me blok eerst erin hebben en inrijden :-(

Cars:
"99 Lexus IS200
"86 AE86 Kouki Panda Levin GT-Apex (restore project)
"84 AE86 Zenki Blue Levin (project racer)
Motorcycles:
"02 Yamaha R1
"02 Honda Hornet S
"08 BMW R1200GS
Find all posts by this user
04-07-2006, 01:19 PM
Post: #4
Circuit day Zandvoort 6th of may
Ik kan ook niet. Ik zit nog te twijfelen over lelystad. Er is op 30 april ook een dag daar via gummen..

De nieuwe indeling voor zandvoort zorgt er denk ik voor dat de individuele heats wel wat rustiger zullen worden, maar ik denk dat ze zich verkijken op het feit dat ze geen voorinschrijving hebben en geen maximum stellen.

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
04-07-2006, 02:59 PM
Post: #5
Circuit day Zandvoort 6th of may
Kom op jongens! Rijden met die barrels!! Tis maar 20E tjes per sessie en je weet toch wel dat je er erg veel schik in gaat hebben..

Ik krijg serieuze afkickverschijnselen van auto's en jullie twijfelen over een circuitdag....Ik wist het wel!

:wink:

A wheel to steer the front of the car
A pedal to steer the rear
Find all posts by this user
05-02-2006, 05:06 PM
Post: #6
Circuit day Zandvoort 6th of may
en natuurlijk zijn we weer van de partij Smile

He attacked everything in life with a mix of extrordinary genius and naive incompetence, and it was often difficult to tell which was which.
Find all posts by this user
05-02-2006, 06:37 PM
Post: #7
Circuit day Zandvoort 6th of may
ik was van plan om de 8ste naar zandvoort te gaan voor de licenties voor de driftseries, allen deze gaat niet door, en wordt dus de 25ste tijdens de driftseries.

Maar een dagje zircuit lijkt me ook leuk met de hachi Smile , is gewoon vrij aanmelding eh?? dus ik hoef me nergens in te schirjven ofzo... is wel geen geld 20eur. voor een uurtje circuit rijden, ik denk dat ik ook de bij zou zijn, wel in één van de laatste sessies, aangezien dat ik vrijdag nachtdienst heb

[Image: AEU86 AE86 - Circuit day Zandvoort 6th of may]
Find all posts by this user
05-03-2006, 07:43 AM
Post: #8
Circuit day Zandvoort 6th of may
Het is trouwens 20 euro per 20 of 25 minuten meestal.. deze keer ook als je mux zn post erop naleest. Is nog altijd niet zo duur om even op zandvoort te rijden.. Ik zou eigenlijk best graag willen rijden, maar heb momenteel teveel werk voor de boeg aan de circuitbak (en mn hachi al helemaal). Het is niet leuk om op versleten remmen en banden te rijden.. Confused

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
05-07-2006, 10:33 PM
Post: #9
Circuit day Zandvoort 6th of may
En het was weer is leuk....
Hoop lol gehad met de rx7. Wegligging is nu veeel beter. Ben een klein beetje aan driften toegekomen, maar mis toch wel heel erg een LSD unit. Hoewel de e30 brigade nog steeds niet bij was te houden kwa accelleratie was het een stuk minder kansloos doordat we in de bochten konden inlopen. Verder niemand van jullie gezien behalve dan el-chico die met z'n panda levin hatchback een heat heeft meegedaan.

En hoe was jullie weekend.... Evil

He attacked everything in life with a mix of extrordinary genius and naive incompetence, and it was often difficult to tell which was which.
Find all posts by this user
05-08-2006, 09:10 AM
Post: #10
Circuit day Zandvoort 6th of may
Ik had wel gewild maar de volvo heeft nukken en is aan onderhoud toe...verder is het al een aardig duur weekend geweest qwa benzinekosten. Ben vrijdag naar Duitsland geweest voor mn schermen, zaterdag naar robokill om ze even te stallen en wat te babbelen, en gister wat gesleuteld en mn broer van t vliegveld gehaald. Druk druk.. Zandvoort loopt niet weg dus dat komt wel weer een keer.
Ik wil wel een keertje naar zolder gaan, maar de eerstvolgende datum haal ik alvast niet..balen.

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Grobnik track day - AE86 inside ZaX 2 5,754 11-17-2011 02:57 PM
Last Post: ZaX
  zondag vrij rijden zandvoort WIE!!!! jasper 5 6,106 06-13-2011 03:27 PM
Last Post: Chengie
  Drift day Dominican Republic 11/7/2010 boryae86 1 4,089 07-15-2010 03:21 PM
Last Post: boryae86
  My day at Miller Motorsports Park! Touge86 14 14,101 06-22-2010 03:32 PM
Last Post: MFactory
  Speed Industries Trackday Dijon 20th May 2010 speed-inc 4 5,700 05-09-2010 04:45 PM
Last Post: speed-inc

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication