Autoradio gejat
08-20-2006, 11:53 PM
Post: #1
Autoradio gejat
Vandaag is mijn autoradio gejat en daarbij veel schade gemaakt aan de deur, slot en middenconsole.
De autoradio was het model zoals op dit plaatje.
Mocht iemand toevallig op marktplaats of speurders en noem maar op zo'n autoradio zien staan in de regio Den Haag, geef mij dan a.u.b. een seintje.

[Image: AEU86 AE86 - Autoradio gejat]

[Image: AEU86 AE86 - Autoradio gejat]
5/2018 BMW F22 Coupe
1/1985 Toyota AE86 Levin Coupe
Find all posts by this user
08-21-2006, 09:26 AM
Post: #2
Autoradio gejat
Damn dat zuigt..... ongelofelijk... hoop schade aan een auto voor een radiotje die ze voor ene paar euro hash door kenne verkopen.. eikels..

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
08-21-2006, 11:50 AM
Post: #3
Autoradio gejat
Naja, ik denk niet dat ze het voor een paar euro hash doen... Denk eerder voor iets verslavenders... Angry

DJexor: Damn. Het ergste lijkt mij de schade: kost weer bakken met geld om te repareren. Is het slot ook echt kapot of is het nog te maken?

1982 - TA60 Carina 4dr sedan - fun cruiser
1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project
2013 - Honda Civic sport - daily driver
2004 - AEU86 dot ORG - daily domain

Support our forum, buy from the AEU86 shop:
[Image: AEU86 AE86 - Autoradio gejat]
Visit this user's website Find all posts by this user
08-21-2006, 02:07 PM
Post: #4
Autoradio gejat
Ik heb misschien nog wel een setje deursloten rondslingeren ergens.. als ze goed gesloopt zijn misschien wel handig..

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
08-21-2006, 08:37 PM
Post: #5
Autoradio gejat
KLote man!!!
Zoals ik je al zei, binnenkort iig een alarmpie erop.
Find all posts by this user
08-22-2006, 01:26 AM
Post: #6
Autoradio gejat
banpei Wrote:DJexor: Damn. Het ergste lijkt mij de schade: kost weer bakken met geld om te repareren. Is het slot ook echt kapot of is het nog te maken?


Slot is helaas echt helemaal naar de knoppen. Vandaag 8 slopen afgeweest maar niks. Morgen nogmaals naar de toyo dealer. Hij zei namelijk dat als ik niets kon vinden dat hij nog een poging zou doen voor me.

Ivan141 Wrote:Ik heb misschien nog wel een setje deursloten rondslingeren ergens.. als ze goed gesloopt zijn misschien wel handig..

dat zou helemaal te gek zijn! laat me weten of ze werken Respect!


Richie Wrote:Zoals ik je al zei, binnenkort iig een alarmpie erop.

jup... maar dat krijg je he als arme student... als je geld heb wil je andere shit.

[Image: AEU86 AE86 - Autoradio gejat]
5/2018 BMW F22 Coupe
1/1985 Toyota AE86 Levin Coupe
Find all posts by this user
08-22-2006, 11:34 AM
Post: #7
Autoradio gejat
Het zijn AE82 sloten... als je op de sloop een complete met contactslot kunt vinden zou je ook gewoon alle sleutels kunnen overzetten, scheelt weer een boel gedoe.. ik heb alleen een set deursloten liggen.

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
08-22-2006, 05:12 PM
Post: #8
Autoradio gejat
DJexor Wrote:Slot is helaas echt helemaal naar de knoppen. Vandaag 8 slopen afgeweest maar niks. Morgen nogmaals naar de toyo dealer. Hij zei namelijk dat als ik niets kon vinden dat hij nog een poging zou doen voor me.

Zeker op de Binckhorst geweest? Daar ben ik kort geleden ook eens alle slopen afgelopen op zoek naar onderdelen voor een E9 liftback voor een kennis. Na de reactie van de eerste sloop ben ik bij de andere slopen gaan vragen of ze EEN corolla hadden en het antwoord was steeds nee...
Find all posts by this user
08-22-2006, 05:15 PM
Post: #9
Autoradio gejat
Hier bij de sloop in spijkenisse staan er een paar...zekerweten 1 ae82 in ieder geval. Of de sleutels erbij zijn is altijd maar de vraag.

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
08-22-2006, 05:20 PM
Post: #10
Autoradio gejat
Hier in Eindhoven (de kinderen, Geldrop) liggen der volgens mij wel een apar e8en. Tenminste, toen ik een paar weken daar was wel iig.

Mark
Find all posts by this user


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication