AE86 weg
12-02-2004, 01:11 PM
Post: #1
AE86 weg
Hi guys,

Ben nieuw op dit forum, maar ziet er superslick uit!
Heb een verzoekje van beetje depri aard. Het is alweer bijna een jaar geleden, maar mijn AE86 is op hondsbrutale wijze van me gejat in Amsterdam. Op 18-12-2003 is hij op klaarlichte dag weggehaald door een bloody takelwagen. Alles al geprobeerd (sleepdiensten, parkeerbeheer, reinigingspolitie, gemeente) maar niemand weet ergens van. Dus ik moest helaas concluderen dat ie inderdaad door dievenschorum weggehaald is.

Dit is mijn laatste poging. Basically, ik vraag iedereen de ogen open te houden voor mijn Hachi, wie weet komt iemand hem nog tegen. Zie pics - ik mis hem nog steeds!

Thnx,
PJ


Attached File(s) Thumbnail(s)
   
Find all posts by this user
12-02-2004, 01:12 PM
Post: #2
AE86 weg
Nog een pic


Attached File(s) Thumbnail(s)
   
Find all posts by this user
12-02-2004, 01:16 PM
Post: #3
AE86 weg
damn ja, ik kan me de topics nog wel herinneren op de verschillende fora.

Sad

Ik hoop voor je dat ie nog teruggevonden wordt, maar die kans wordt kleiner en kleiner Crying

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
12-02-2004, 01:17 PM
Post: #4
AE86 weg
Blijft klote, ik ken het grootste deel van de ae86's in nederland ondertussen, maar de jouwe heb ik nog nooit gezien helaas. Robokill had t er ooit over dat ie een witte op een trailer in duitsland zag die er op leek..zegt natuurlijk ook niet alles, maar met de extra details, wie weet...

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
12-02-2004, 01:22 PM
Post: #5
AE86 weg
Damn, ik kan me ook herinneren dat ik eerder hierover heb gelezen. Echt uncool, iemand die een hachi jat, blijf het wel vreemd vinden, tis niet echt het type auto wat je verwacht dat ie gejat wordt.Sad

Mocht ik eens wat zien laat ik het natuurlijk weten maar ik acht de kans niet grootSad

Tijd voor een nieuwe hachi?

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
12-02-2004, 01:56 PM
Post: #6
AE86 weg
Damn, had er idd over gehoord van andere leden. Erg uncool en ben zelf bang dat ie allang niet meer in NL is... Maar misschien dat de andere EU leden de auto herkennen? Undecided

Hopelijk wordt ie nog terug gevonden.

Iig bedankt voor het compliment. Thumbs up!

1982 - TA60 Carina 4dr sedan - fun cruiser
1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project
2013 - Honda Civic sport - daily driver
2004 - AEU86 dot ORG - daily domain

Support our forum, buy from the AEU86 shop:
[Image: AEU86 AE86 - AE86 weg]
Visit this user's website Find all posts by this user
12-02-2004, 02:23 PM
Post: #7
AE86 weg
Tsja, ergens dacht ik dat who-ever hem gejat heeft, de auto misschien voor de racerij wilde gebruiken, maar misschien wachtte tot de heat een beetje gedimt is. Dus jatten, jaartje wegzetten en dan racen ofzo. Dus ik hoopte dat hij misschien tegen deze tijd weer te spotten viel.

<aar ik ben ook bang dat het einde verhaal is. Waarschijnlijk is de auto inmiddels allang niet meer in Nederland, of het is ze om de onderdelen te doen geweest. Waar ik ook nog enorm van baal, is dat er nog 2 splinternieuwe Lotus Elise velgen achterin lagen, met nieuwe Bridgestone S02's erop...

PJ
Find all posts by this user
12-02-2004, 02:26 PM
Post: #8
AE86 weg
PeeJay Wrote:Tsja, ergens dacht ik dat who-ever hem gejat heeft, de auto misschien voor de racerij wilde gebruiken, maar misschien wachtte tot de heat een beetje gedimt is. Dus jatten, jaartje wegzetten en dan racen ofzo. Dus ik hoopte dat hij misschien tegen deze tijd weer te spotten viel.

<aar ik ben ook bang dat het einde verhaal is. Waarschijnlijk is de auto inmiddels allang niet meer in Nederland, of het is ze om de onderdelen te doen geweest. Waar ik ook nog enorm van baal, is dat er nog 2 splinternieuwe Lotus Elise velgen achterin lagen, met nieuwe Bridgestone S02's erop...

PJ
Hmmm, iig dus even de ogen open houden. Huh

1982 - TA60 Carina 4dr sedan - fun cruiser
1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project
2013 - Honda Civic sport - daily driver
2004 - AEU86 dot ORG - daily domain

Support our forum, buy from the AEU86 shop:
[Image: AEU86 AE86 - AE86 weg]
Visit this user's website Find all posts by this user
12-02-2004, 02:28 PM
Post: #9
AE86 weg
Man... dat zuigt nog meer.. en vast en zeker geen cent van de verzekering gezien, stelletje bloedzuigers.....Sad

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
12-02-2004, 02:55 PM
Post: #10
AE86 weg
Poe... Begin alsjeblieft niet over de verzekering... Bloody mafia.
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  doosje met velgen weg? AndrE86 17 12,148 02-25-2005 08:25 PM
Last Post: AndrE86

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication