| 
					Econ Pwr
				 | 
| 
					04-08-2013, 09:18 PM 
| 
 | |||
| Econ Pwr 
					hee hallo het is blijft een dom ding ma vind het wel leuk als alles natuurlijk werk op me klok   mijn econ/pwr werkt niet, brand ook niks, iemand enig idee waar ik na kan kijken kwa stekkers of een schema?. alvast bedankt mvg ray | |||
| 
					04-12-2013, 07:25 PM 
| 
 | |||
| Econ Pwr 
					niemand enig idee waar ik na kan zoeken vacuum. onsteking. stekers?    | |||
| 
					04-12-2013, 08:17 PM 
| 
 | |||
| Econ Pwr 
					Voor zover ik weet werken de lampjes op motor vacuum. Anders moet je ff in het technisch handboek kijken. Kun je hier zo downloaden.
				 | |||
| 
					04-13-2013, 08:49 AM 
| 
 | |||
| Econ Pwr 
					Er zit een klein potje met een vacuumleiding ergens links in de motorruimte als ik t me goed herinner, die schakelt het contactje voor die lampjes. Kun je eens mee spelen, kijken of ie t nog doet. FABRICA MI DIEM, PVNC! | |||
| 
					04-14-2013, 10:22 AM 
| 
 | |||
| Econ Pwr 
					bedankt voor jullie reacties    ik ga hier even uitgebreid naar zoeken nadat er een andere moter in zat kon ik het probleem nooit vinden   | |||
| 
					04-14-2013, 04:47 PM 
| 
 | |||
| Econ Pwr 
					Had hetzelfde had ik met de mijne. Zover ik kon uitvinden was het bij de mijne toen ook het potje (dacht midden motorruimte) dood: kwam geen signaal uit, maar het belangrijkste was dat de tvis het wel deed.   Behalve dat ik geen ping-pong kon spelen lag ik er niet echt wakker van... 1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project 2013 - Honda Civic sport - daily driver 2004 - AEU86 dot ORG - daily domain Support our forum, buy from the AEU86 shop: ![AEU86 AE86 - Econ Pwr [Image: AEU86 AE86 - Econ Pwr]](https://www.aeu86.org/sticker-banner-468.gif)  | |||
| 
					« Next Oldest | Next Newest »
				 | 
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)