Technical problems (Greek language)
|
02-17-2012, 09:00 PM
Post: #1121
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Είναι από ΑΕ92 με κεφαλή με μικρούς αυλούς εισαγωγής είχαν συμπίεση 10,5:1. Tο 2 που γράφει είναι το mark του εμβόλου έχει διάμετρο 80,9mm με 80,91mm.
Έχει 60 ευρώ το κάθε έμβολο στην Toyota. |
|||
02-18-2012, 07:38 AM
Post: #1122
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
ronin_ae86 Wrote:Είναι από ΑΕ92 με κεφαλή με μικρούς αυλούς εισαγωγής είχαν συμπίεση 10,5:1. Tο 2 που γράφει είναι το mark του εμβόλου έχει διάμετρο 80,9mm με 80,91mm. καλησπερα φιλε μου....οχι εγω εχω με μαυρα και κοκκινα γραμματα καπακια corolla gti 88 μοντελο αε92 με tvis ,μη καταλυτικο απο την μανα.Στην toyota δεν φερνουν πια εμβολα για μενα.Εκτος αυτου παω για ρεκτιφιε κυλινδρου οποτε θα παρω απο εμποριο Επισης αυτο προσπαθω να δειξω οτι τελικα....ειναι εκδοσεις...δηλαδη δεν ειναι μονο στο μοντελο με μικρους αυλους...αλλα εβγαιναν και σε καποια με τους μεγαλους αυλους bigport σαν το δικο μου 4age 16v to FR 20VT |
|||
02-21-2012, 12:45 PM
Post: #1123
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Δυο ερωτησεις.. Στους ποσους βαθμους πρεπει να ανοιγει και να κλεινει η βαλβιδα θερμοκρασιας για το φαν? (θερμοστατης 82c, η βαλβιδα βρισκεται διπλα απο απο τη βαλβιδα που εχει μαμα για την ενδειξη στο καντραν
![]() Επισης εχω μια (αρκετα ![]() |
|||
02-23-2012, 07:42 PM
Post: #1124
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
ronin_ae86 Wrote:Είναι από ΑΕ92 με κεφαλή με μικρούς αυλούς εισαγωγής είχαν συμπίεση 10,5:1. Tο 2 που γράφει είναι το mark του εμβόλου έχει διάμετρο 80,9mm με 80,91mm. και τα δυο τα πιστονια ειναι απο big port tvis με 18mm πιρο αλλα σε διαφορετικες εκδωσεις 9.4:1 και 10.2:1 http://www.aeu86.org/index/technical-ae8...topic=4815 giannisgt Wrote:Δυο ερωτησεις.. Στους ποσους βαθμους πρεπει να ανοιγει και να κλεινει η βαλβιδα θερμοκρασιας για το φαν? (θερμοστατης 82c, η βαλβιδα βρισκεται διπλα απο απο τη βαλβιδα που εχει μαμα για την ενδειξη στο καντραν στην πρωτη ερωτηση νομιζω οτι πρεπει να γραφει πανω ο εσθητηρας σε ποιες θερμοκρασιες δουλευει και αυτο ειναι σχετικο και με το θερμοστατη οσο για την τροχαλια θα σε πω ενα νομο που ειχα μαθει στην φυσικη και λεγεται ¨ΧΡΥΣΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ¨που λεει: ΟΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟ ΧΑΝΕΙΣ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟΣ ΟΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟ ΧΑΝΕΙΣ ΣΕ ΔΥΝΑΜΗ αυτο συμβαινει με τα σασμαν και τα διαφορικα και στην περιπτωση της τροχαλιας επιδη ειναι μεγαλυτερη θα στροφαρει περισοτερο την αντλια νερου και τον δυναμο αλλα θα χρειαστει να καταναλωσει περισοτερη δυναμη απο τον κινητηρα σε σχεση με την μικροτερη. επισης ο δυναμος να ξερεις οτι στροφαρει τις διπλασιες και πανω στροφες απο τις στροφες του κινητηρα δλδ στις 5000 σ/λ ο δυναμος στροφαρει πανω απο 10.000 σ/λ και το προβλημα ειναι οτι τα ρουλεμα του δυναμου αντεχουν περιπου μεχρι τις 15.000 σ/λ δηλαδη οριακα με μαμα τροχαλια αν το πας στα κοκινα, οποτε με μεγαλυτερη τροχαλια ο δυναμος θα στροφαρει περισοτερο και θα σε παρουσιαζει προβληματα οπως καταλαβαινεις ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 ![]() |
|||
02-23-2012, 09:19 PM
Post: #1125
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
kozani37 Wrote:[quote="ronin_ae86"]Είναι από ΑΕ92 με κεφαλή με μικρούς αυλούς εισαγωγής είχαν συμπίεση 10,5:1. Tο 2 που γράφει είναι το mark του εμβόλου έχει διάμετρο 80,9mm με 80,91mm. και τα δυο τα πιστονια ειναι απο big port tvis με 18mm πιρο αλλα σε διαφορετικες εκδωσεις 9.4:1 και 10.2:1 http://www.aeu86.org/index/technical-ae8...topic=4815 οκ!Γιωργαρα εβαλα ιδια πιστονια με τα μαμα..ρεκτιφιε στους κυλινδρους...πλανισμα καπακι ..κορμος ηθελε λιγακι ναι.. και συνολο και απο τα 2 εχουμε κατεβει στα 3 δεκατα του χιλιοστου...ποσο συμπιεση ειμαι τωρα περιπου ? 10,5 ας πουμε...; επισης εχω σασμαν c52 και θελω να μου πειτε και για το στρωσιμο...γιατι αν θυμαμαι καλα αυτο που ειχες κανει εσυ..το φοβαμαι ! 4age 16v to FR 20VT |
|||
02-23-2012, 10:16 PM
Post: #1126
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
kozani37 Wrote:στην πρωτη ερωτηση νομιζω οτι πρεπει να γραφει πανω ο εσθητηρας σε ποιες θερμοκρασιες δουλευει και αυτο ειναι σχετικο και με το θερμοστατη Το ηλεκτρικο βεντιλατερ το εχω βαλει εγω, δεν ειχε πριν.. Και θελω να μαθω σε ποσους βαθους θα πρεπει να ανοιγει και να κλεινει το φαν, για να παρω και την αντισοιχη βαλβιδα θερμοκρασιας, γιατι αυτη που εχω ανοιγει στους 85 και κλεινει στους 80.. Αρα κατι δεν παει καλα, μαλλον.. Η τροχαλια στροφαλου που εχω ειναι αλουμινενια και ειναι πολυ ελαφρυτερη απτη μαμα και λογικα ζοριζεται λιγοτερο ο στροφαλος.. Σημαινει κατι το οτι γυριζουν πιο γρηγορα τα νερα στο μοτερ?Δηλαδη κρυωνει γρηγοροτερα τα νερα? Αυτο το ρωταω γιατι μια το καλοριφερ βγαζει καυτο, μια χλιαρο αερα.. (εχει σχεση και με τη βαλβιδα του φαν που ηδη εχω??) Αλλα τελικα μαλλον θα ξαναβαλω τη μαμα αφου μου λες θα χαλασει το δυναμο.. |
|||
02-24-2012, 01:54 AM
Post: #1127
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Apsogos Wrote:οκ!Γιωργαρα εβαλα ιδια πιστονια με τα μαμα..ρεκτιφιε στους κυλινδρους...πλανισμα καπακι ..κορμος ηθελε λιγακι ναι.. και συνολο και απο τα 2 εχουμε κατεβει στα 3 δεκατα του χιλιοστου...ποσο συμπιεση ειμαι τωρα περιπου ? 10,5 ας πουμε...; τα ιδια ειχα κανει και εγω αλλα στους κυλινδρους μονο χονικ..πλανιαρισμα καπακι - κορμος και συνολικα 3 δεκατα περιπου και με ενα υπολογιστη συμπιεσης ειχα βγαλει 10.6:1 για το σασμαν δεν μπωρω να σε πω τιποτα .... δεν το ξερω ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 ![]() |
|||
02-24-2012, 03:15 AM
Post: #1128
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
giannisgt Wrote:Το ηλεκτρικο βεντιλατερ το εχω βαλει εγω, δεν ειχε πριν.. Και θελω να μαθω σε ποσους βαθους θα πρεπει να ανοιγει και να κλεινει το φαν, για να παρω και την αντισοιχη βαλβιδα θερμοκρασιας, γιατι αυτη που εχω ανοιγει στους 85 και κλεινει στους 80.. Αρα κατι δεν παει καλα, μαλλον.. αυτο που εβαλα εγω ειναι 88-83 στο κατω κολαρο του ψυγειου και θερμοστατη 82 δες εδω να καταλαβεις http://www.aeu86.org/viewtopic/ae86/t/59.../start=525 την τροχαλια την πηρες ετοιμη ή την εκανες σε τορνο ? οσο για το βαρος συμφωνω αλλα εγω αλλο θελω να σε τονισω. θελω να θυμηθεις λιγο το ποδηλατο με ταχυτητες... τα πενταλ ειναι ο στροφαλος και τα χραναζια στα πενταλ (οχι στον τροχο ![]() η ιδια απαντηση ισχύει και για την τροχαλια εγω προσωπικά σκεφτομαι απο καιρο να κανω μια τροχαλια αλουμινενια με μικροτερη περιφερια αλλα με τα λαμογια που μπλεξαμε το βλεπω λιγο δυσκολο στο αμεσο μελλον ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 ![]() |
|||
02-24-2012, 09:25 AM
Post: #1129
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
kozani37 Wrote:Apsogos Wrote:οκ!Γιωργαρα εβαλα ιδια πιστονια με τα μαμα..ρεκτιφιε στους κυλινδρους...πλανισμα καπακι ..κορμος ηθελε λιγακι ναι.. και συνολο και απο τα 2 εχουμε κατεβει στα 3 δεκατα του χιλιοστου...ποσο συμπιεση ειμαι τωρα περιπου ? 10,5 ας πουμε...; οχι μια χαρα ειναι το σαζμαν μου απλως το ανεφερα... εμενα δεν εκαναν τα μαμα πιστονια πχ μετα το ρεκτιφιε στους κυλινδρους γιατι ειχα θεμα...και πηραμε τα πιστονια λιγο μεγαλυτερα. Ηθελα επισης να ρωτησω και για το στρωσιμο... ειδες αισθητη διαφορα; 4age 16v to FR 20VT |
|||
02-24-2012, 09:27 AM
Post: #1130
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
kozani37 Wrote:giannisgt Wrote:Το ηλεκτρικο βεντιλατερ το εχω βαλει εγω, δεν ειχε πριν.. Και θελω να μαθω σε ποσους βαθους θα πρεπει να ανοιγει και να κλεινει το φαν, για να παρω και την αντισοιχη βαλβιδα θερμοκρασιας, γιατι αυτη που εχω ανοιγει στους 85 και κλεινει στους 80.. Αρα κατι δεν παει καλα, μαλλον.. Μπορω να φτιαξω και εγω ιδια στροχαλια με της μανας απο αλουμινιο ...?θα δω καλυτερο στροφαρισμα; 4age 16v to FR 20VT |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Greek 86 owners meet | FanIsHere | 0 | 1,193 |
02-20-2025 05:34 PM Last Post: FanIsHere |
|
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 492,709 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 111,806 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 33,843 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 9,737 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)