Technical problems (Greek language)
|
01-28-2011, 06:53 PM
Post: #1041
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
παιδια καλησπερα,
εχω το εξης θεμα το ρελαντι του αυτοκινητου παιζει με ζεστο μοτερ γυρω στις 800 rpm οταν ανοιγω τα φώτα στην 2η σκαλα εχω παρατηρησει πτωση ρευματος επισης λιγο οταν γυρναω το υδραυλικο τιμονι , επισης οταν ανοιγει το βεντιλατερ....Μιλαω σταματημενος στο ρελαντι εχει ριξει κατι βυθισματα μερικες φορες.... τι παιζει ? ξερεις κανεις? 4age 16v to FR 20VT |
|||
02-27-2011, 11:19 AM
Post: #1042
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
μονος μιλαω μονος τ ακουω...μονος τα φτιαχνω
4age 16v to FR 20VT |
|||
02-27-2011, 01:06 PM
Post: #1043
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Μπρόβο σου.
Πήγαινε σε μηχανικό. danielvanderwoude Wrote:looks like the nmwisima joke saved you in the end ![]() |
|||
02-27-2011, 04:09 PM
Post: #1044
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
nmwisima Wrote:Μπρόβο σου. ναι ναι μπρόβο μου ![]() 4age 16v to FR 20VT |
|||
02-27-2011, 05:06 PM
Post: #1045
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Παλαιοτερα,επαιζε και εμενα το ρελαντι και λυθηκε με καθαρισμο πεταλουδας,τωρα βεβαια ειναι μοτερ 20ετιας και σενα αρα μπορει να ειναι και ηλεκτρικο το θεμα με τα ρευματα.
ALWAYS SIDEWAYS!!!!! |
|||
02-27-2011, 08:22 PM
Post: #1046
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Apsogos Wrote:παιδια καλησπερα, εχω καιρο να μπω εδω μεσα λογικα πρεπει να πεφτουν και οι στροφες της μηχανης οταν συμβαινουν αυτα που λες. οταν ο δυναμος χρειαζεται να αποδωσει περισσοτερα αμπερ επειδη εχεις αναψει τα φωτα ή εχει ανοιξει το βεντιλατερ τοτε αρχιζει να γυρναει πιο ζορικα , αυξανεται το φορτιο πανω στον κινητηρα με αποτελεσμα να πεφτουν οι στροφες της μηχανης , ο δυναμος τοτε γυρναει αργα και δεν αποδιδει σωστα με αποτελεσμα να εχεις αυτα τα φαινομενα και επειδη και το υδραυλικο τιμονι παιρνει κινηση απο τον κινητηρα τοτε οταν πας να στριψεις το φορτιο στον κινητηρα μεγαλωνει και τα πραματα γινονται χειροτερα. ( γι αυτο οταν βαζετε κοντρες να περιοριζετε την καταναλωσει ρευματος οπως το καλοριφερ, προβολακια , μουσικη, κτλ :wink ![]() για να μπορεσει να ισοροπησει αυτη η κατασταση στα παλια μοντελα οπως ειναι το 86αρι υπαρχει μια ηλεκτρικη βαλβιδα στην υποπιεση που οταν αναβουν τα φωτα ανοιγει αυτη η βαλβιδα για να δωσει λιγο παραπανω αερα στην εισαγωγη για να μην πεφτουν οι στροφες. ετσι λοιπον ο βασικος υποπτος για μενα ειναι αυτη η ηλεκτροβαλβιδα σημερα στους περισοτερους κινητηρες το ρελαντι ελεγχεται και σταθεροποιειται απο τον εγκεφαλο ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 ![]() |
|||
03-10-2011, 09:39 AM
Post: #1047
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Καλημερα
Εχω ενα καλωδιο σε ενα πολυμετρο που μετραει θερμοκρασια.. Σε ποιο σημειο θα πρεπει να το βαλω ωστε να ξερω τι θερμοκρασια εχει το νερο της μηχανης? Το ειχα περασει στη ταπα του ψυγειου 5 ποντους περιπου μεσα, οπως και στο κολαρο που βγαινει απο τη τρομπα νερου αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι τα σψστα μερη για μετρηση.. Επισης θελω να ρωτησω για το αβανς.. Βραχυκυκλωνουμε το Τ και το Ε1 λεει το μανουαλ..Αυτο τι κανει? Εμενα μου αναβοσβινε το check engine αλλα δν ειδ ακαμια διαφορα στις στροφες..Θα επρεπε να πεσουν? Επισης οι 10 μοιρες που λεει ειναι στις 800 στροφες? |
|||
03-10-2011, 09:50 AM
Post: #1048
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Γιάννη το κανονικό όργανο του ταμπλώ έχει αισθητήρα πάνω στην τρόμπα νερού, άμα κοιτάξεις δίπλα στον δείκτη λαδιου θα εντοπίσεις το καλώδιο με το φισάκι.
Όταν βραχυκυκλώνεις σταθεροποιείς στην ουσία την ένδειξη του αβάνς. Αν δεν βραχυκυκλώσεις κανει διορθώσεις συνεχώς ο εγκέφαλος και θα βλέπεις διάφορα νούμερα και θα νομίζεις ότι κάτι δεν πάει καλά. Το check άναβε γιατί με το βραχυκύκλωμα επιταγχάνεις άλλη μία λειτουργία. Η λειτουργία αυτή είναι να μπορείς να δεις αν υπάρχει κάποιο error code που έχει κρατήσει ο εγκέφαλος επείδη υπάρχει κάποια βλάβη. Αμα κοιταξεις το εγχειρίδιο θα δεις πως πρέπει να αναβοσβήνει για το σωστό και για τα λάθος. Επίσης την σωστή τιμή του αβάνς θα την δεις πάλι στο εγχειρίδιο. Toyota Corolla KE30 + Toyota Corolla AE86 |
|||
03-10-2011, 02:48 PM
Post: #1049
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Ευχαριστω Διονυση..
![]() Eχω δει που ειναι το αισθητηριο του κανονικου οργανου, αλλα ηθελα να δω και σε βαθμους ποση θερμοκρασια εχει.. Εχω γενικα ενα προβλημα με τις θερμοκρασιες.. Ειχα βαλει το καλωδιο μεσα στο κολαρο κοντα στη τρομπα και εδειχνε, προχθες με το χιονι σε ταξιδι 90 και πανω.. Και επειδη πολλες φορες που σταματαω στο δρομο και πιανω τα κολαρα του ψυγειου και το πανω ειναι πολυ καυτο και το κατω χλιαρο, ρωτησα για τη θερμοκρασια.. |
|||
03-10-2011, 06:00 PM
Post: #1050
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Επισης δν ξερω τι βλακεια εγινε και σημερα ειδα και αυτο..
![]() ![]() ![]() Απο τι μπορει να εγινε?Απτο σημαδι στη ζαντα φαινεται οτι εγινε αφου ηταν σταματημενο το αμαξι.. Τι βαζουν μεσα? Οτι γρασσο ναναι? Το μονο που εκανα το σκ ηταν να "καθαρισω" λιγο τις δαγκανες των φρενων.. |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Greek 86 owners meet | FanIsHere | 0 | 799 |
02-20-2025 05:34 PM Last Post: FanIsHere |
|
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 489,666 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 110,758 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 33,515 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 9,656 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)