Technical problems (Greek language)
04-23-2009, 02:44 PM
Post: #691
Technical problems (Greek language)
Άν θέλουμε και βέβαια! Και γιατι να μη θέλουμε?

Απλά εισάγεις ένα coil-pack στην εξίσωση και ταπώνεις την τρύπα που προκύπτει κατά την αφαίρεση του distributor!

Καλό είναι ο εγκέφαλος να έχει δικό του συμβατό coil-pack (βλέπε omex) ή ο ηλεκτρολόγος σου να είναι αστέρι...

SFD
Find all posts by this user
04-24-2009, 09:48 AM
Post: #692
Technical problems (Greek language)
drako323 Wrote:Ίσως σου λέει με τον τρόπο του ότι είναι καιρός να πάρεις άγραφο, να καταργήσεις το ντιστριμπιουτερ και να περάσεις νέα πλεξούδα και αισθητήρες... Big Grin Big Grin Big Grin

Απ'το στομα μου το πηρες!
Το ιδιο εκανα και εγω και θα στροφαρει και καλυτερα.

Oχι,δεν το πουλαω...
Find all posts by this user
05-29-2009, 10:47 PM
Post: #693
Technical problems (Greek language)
ΤηνΤριτη που μας ερχεται μαλλον θα το παω Θηβα στον ηλεκτρολογο μπας και βγαλω καμια ακρη.

Το Σαββατο που μας περασε δοκιμασαμε με τον μηχανικο το ντρισιμπιτερ και το αβανς. Του διναμε δεξια και σταματουσαν τα σκορτσαρισματα αλλά χτυπουσε απο πολυ χαμηλα πυρακια. το καναμε προς τα αριστερα, σταματουσαν τα πυρακια αλλά ξεκινουσαν εντονα τα σκορταρισματα.
Τελικα ο σαριδικος ηχος που ακουγα με τις 5000 στρ ηταν πυρακια. Το εχω μαμησει το αυτοκινητο αν και δεν το πηγαινα και πολυ στα ψηλα.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
05-29-2009, 11:01 PM
Post: #694
Technical problems (Greek language)
φιλε το αμαξι δεν το εχεις γαμησει εσυ αλλα ο μηχανικος σου. (ο Θεος να τον κανει δηλαδη....).

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
06-01-2009, 10:52 PM
Post: #695
Technical problems (Greek language)
μηπως γνωριζει κανεις αν κανει το κομπρεσσερ του air condition απο το 20βαλβιδο σε 16βαλβιδο?

Λογικα θα κανει........ Cool
Find all posts by this user
06-17-2009, 11:58 AM
Post: #696
Technical problems (Greek language)
Πηγα το αυτοκινητο στην Θηβα για φτιαξιμο.
Να δω που αλλου θα παω!!!
Το επομενο μερος ειναι Ιρλανδια και μετα Ιαπωνια!!!! Banging head Banging head

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
06-17-2009, 02:27 PM
Post: #697
Technical problems (Greek language)
τι εφτιαξες?

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
06-17-2009, 05:50 PM
Post: #698
Technical problems (Greek language)
Εδω και καιρο δεν λειτουργουσε σωστα. Πολλα σκορτσαρισματα κατω απο 2500στρ και πανω απο τις 5000στρ ψοφιο (με την 3η και πανωWink. Πανω απο τις 5000στρ ειχε και πειρακια. Ειχαν βγει και τα καλωδια του αισθητηρα θερμοκρασιας αερα.
Αυτος ο ηλεκτρολογος εχει και δικο του μηχανικο και σε συνεργασια με το δικο μου (γνωριζονται ολοι μεταξυ τουςWink, οταν και εφοσον φτιαχτουν τα ηλεκτρολογικα, θα βαλει και τους εκκεντροφορους. Επισης θα κανει και ογκομετρηση.
Μιλησαμε για εγκεφαλο, και μου ειπε οτι θα χρησιμοποιησει τον δικο μου (θα τον πειραξειWink.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
06-17-2009, 06:46 PM
Post: #699
Technical problems (Greek language)
panos86 Wrote:μηπως γνωριζει κανεις αν κανει το κομπρεσσερ του air condition απο το 20βαλβιδο σε 16βαλβιδο?

Λογικα θα κανει........ Cool

Σχετικά με το κομπρεσσερ έμαθα πρόσφατα πώς σε αε86 τελίκα η λύση για αφτερμαρκετ air con δεν είναι και ότι καλύτερο πιο συγκεκριμένα....
Το κάθε αμάξι απο το εργοστάσιο είναι ρυθμισμένο πχ στο κλείσιμο του κομπρεσσερ πόσες στροφες θα ριξει στιγμιαία (συνήθως οχι πάνω απο 150-200 rpm)στα μη μαμα air con και με δεδομένο οτι πρεπει να υπάρχει ξεχωριστός εγκέφαλος για το air con(διορθώστε με αν είμαι λάθοςWink, το αποτέλεσμα είναι στο<φρενάρισμα>του κομπρεσσερ οι στροφές στιγμιαία να κάνουν βουτια και το μοτέρ σε πολλές περιπτώσεις να σβήνει.
Banging head Banging head
;Αρα αρχίζω να πιστεύω πως η καλύτερη λύση είναι η εύρεση ολοκληρου μαμα air con με όλα τα παρελκόμενα και η μετατροπή σέ αυτο ,για να δεχτέι τα καινούργια φρέων,παρα αμφίβολλες μόντιφες πού από προσωπική πείρα σε καμμία περίπτωση δέν αξίζουν το κόστος τους.
Undecided

ALWAYS SIDEWAYS!!!!!
Find all posts by this user
06-17-2009, 07:10 PM
Post: #700
Technical problems (Greek language)
Δεν εχει ξεχωριστο εγκεφαλο....εχει μια πλακετα πανω στη βαπορετα του α/κ η οποια συνδεεται με τον εγκεφαλο και περνει τις εντολες για τις στροφες....

Εγω τα εχω ολα αυτα απο αε86 και απλα δεν ειχα τον κομπρεσορα....

Αλλα βρηκα απο 20βαλβιδο και πηρα μαζι την τροχαλια του στροφαλου και εκανα δουλεια......
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 394,771 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 91,283 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 28,333 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  "When" by Euripides! *Greek* nmwisima 3 8,411 07-02-2012 12:04 PM
Last Post: Roku_trueno
  Stock AE86 Dynoed (Greek) Rosedrift 28 23,723 04-30-2012 07:55 PM
Last Post: Apsogos

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication