Technical problems (Greek language)
|
02-07-2009, 03:39 PM
Post: #471
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
and it isnt a normal remapped 4a computer by toda
yes Tolis but mine IS a normal remapped 4a computer by toda that doesn't write anything on it . AE86 FANATIC!!! |
|||
02-07-2009, 09:42 PM
Post: #472
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
ok thx a lot my friend!
![]() **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
02-08-2009, 10:19 AM
Post: #473
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
To dry oil pan σε τι χρησιμευει?
**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
02-08-2009, 02:08 PM
Post: #474
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
στο να σε στείλει φυλακή μια ώρα νωρίτερα από τα χρέη !!!
![]() ![]() ![]() AE86 FANATIC!!! |
|||
02-08-2009, 02:37 PM
Post: #475
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
ελα βρε! γιατι λογω τιμης?
**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
02-08-2009, 02:42 PM
Post: #476
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
tolisspi Wrote:To dry oil pan σε τι χρησιμευει? ένας αγωνιστικός κινητήρας έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις στην πίεση λαδιού και η κανονική αντλία δεν μπορεί να το καλύψει. γι΄αυτό το λόγο μπαίνει μια εξωτερική δεξαμενή λαδιού, μια μεγάλη εξωτερική αντλία που δουλευει με οδοντοτό ιμάντα και μέσα από ένα ιδικό φίλτρο στέλνει τα λάδια στον κινητήρα για λίπανση με πολύ μεγαλύτερη πίεση και τα στραγγίσματα μέσα στο κάρτερ επιστρέφουν με την αντλία από το κάρτερ στην δεξαμενή. επειδή πλέον δεν υπάρχει αντλία λαδιού μέσα στην μηχανή και τα λαδιά δεν βρίσκονται μέσα στο κάρτερ αλλά σε μια δεξαμενή , το κάρτερ από κάτω είναι επίπεδο και ονομάζετε ''ξερό κάρτερ'' dry oil pan με μια προχειρη ματια βρηκα να σε δειξω ενα 4age atlantic με εξωτερικη αντλια λαδιου και ξερο καρτερ τερμα κατω ειναι η αντλια (με το μπλε ρακορ ![]() ![]() και εδω το φιλτρο λαδιου ![]() αν προσεξεις πανω στα καπακια δεν υπαρχει ταπα για να βαζεις λαδι ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 ![]() |
|||
02-08-2009, 05:36 PM
Post: #477
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Επιπλεον δεν εχεις ποτε κινδυνο να "στεγνωσει" το μοτερ απο λαδια λογω μετατοπισης λαδιου στο καρτερ σε περιπτωση παρατεταμενων στροφων, ασε ποθ λογω το οτι ειναι πιο κοντο σε υψος απο ενα νορμαλ, μπορεις να βαλεις το μοτερ πιο χαμηλα κατεβαζοντας ετσι το κεντρο βαρους ολου του οχηματος. Αυτα σε αγωνιστικο επιπεδο παντα....
Παρεπιμπτοντως ωραιες φωτο Γιωργο! ![]() JapanPower UoP Racing website UoP Racing videos Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball.... |
|||
02-08-2009, 06:20 PM
Post: #478
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Ειμαστε πολυ μπροστα τεχνικα τελικα και το εχω ξαναπει.... Φτου φτου
![]() Toyota Corolla KE30 + Toyota Corolla AE86 |
|||
02-08-2009, 06:27 PM
Post: #479
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Πως σας φαινεται αυτο?
1500$ Ωραιο κοσμημα αλλά αχρηστο για μενα τον μη αγωνιστη!! **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
02-08-2009, 06:35 PM
Post: #480
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
tolisspi Wrote:Πως σας φαινεται αυτο? ευτυχώς γιατί σε έβλεπα μέσααααααααααααααα κι εσένα !!!!!!!!!!!! Αλλά ΤΙ ΜΑΣ ΤΑ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΚΙ ΕΜΑΣ ??? ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΧΩΣΟΥΝ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΚΟΥΚΛΕΣ ΜΑΣ ΕΕΕΕΕΕ ??????????? ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΝΗΡΕ ΚΟΡΙΝΘΙΕ !!! :wink: AE86 FANATIC!!! |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Greek 86 owners meet | FanIsHere | 0 | 793 |
02-20-2025 05:34 PM Last Post: FanIsHere |
|
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 489,659 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 110,752 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 33,514 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 9,656 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)