Technical problems (Greek language)
|
01-13-2009, 05:24 PM
Post: #371
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Oso megaliteros o arithmos toso koditero to sasman (pada me vasi oti tha exoun tin idia sxesi diaforikou) :wink:
|
|||
01-13-2009, 05:40 PM
Post: #372
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
συμφωνώ και εγώ με τον μηχανικό για την αντλία και τις παροχές, αυτά που έχεις τώρα ειναι απαράδεκτα. αν και εγώ στην μετατροπή έβγαλα σωλήνα από εκεί που έβγαζε την παλιά παροχή από πάνω από το ρεζερβουάρ. άνοιξα τρύπα δίπλα από την παροχή που είχε κανονικά και έβαλα χοντρό σωληνάκι που φτάνει μέχρι τον πάτο του ρεζερβουάρ και σήτα για τα σκουπίδια και στην παλιά παροχή έβαλα τις επιστροφές.
τώρα για τα σασμαν η σχέση μετάδοσης είναι προς 1 δλδ ας πάρουμε το c52 και την πρώτη ταχύτητα που είναι 3,166 , η μηχανή όταν κάνει 3,166 στροφές θα δώσει το σασμαν στο πηνίο του διαφορικού 1 ολόκληρη στροφή , το ίδιο συμβαίνει και με τις υπόλοιπες. αν προσέξεις η 4τη είναι σχεδόν ένα προς ένα και η πέμπτη για να δώσει 1 στροφή, ο κινητήρας θέλει λιγότερο από 1 στροφή, θελει σύμφωνα με το c52 0.815. το final που είναι το διαφορικό δείχνει την σχέση μετάδοσης πηνιο - κορωνα και είναι πάλι προς 1 δλδ το πηνίο μέσα στο διαφορικό πρέπει να γυρίσει 4.058 στροφές για να φέρει 1 στροφή η κορώνα. όσες στροφές φέρει η κορώνα τόσες θα φέρει και ο τροχός. και ο τροχός είναι ένα μέρος από την σχέση μετάδοσης, αν αλλάξει η περιφέρεια του τροχού αλλάζει η τελική σχέση που είναι τροχός - δρόμος. ο χρυσος νομος της μηχανικης λεει: οτι κερδιζεις σε δυναμη το χανεις σε ταχυτητα και οτι κερδιζεις σε ταχυτητα το χανεις σε δυναμη μπες εδώ και βαλε τα στοιχεία που έχεις http://www.gtc.gr/Tech/gear-calculator.htm και εδω ειναι οι σχεσεις απο το Τ50 , και αναλογα με το διαφορικο που εχει ο καθ΄ενας ή το διαφορικο που θελει να βαλει , μπορει να δει πως παει. T50 Ratios: * First Gear: 3.587:1 * Second Gear: 2.022:1 * Third Gear: 1.384:1 * Fourth Gear: 1.00:1 * Fifth Gear: 0.861:1 ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 ![]() |
|||
01-13-2009, 08:33 PM
Post: #373
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Αυτο ακριβως που λενε τα παιδια,οσο πιο μεγαλος ο αριθμος,τοσο πιο "κοντη" ειναι μια ταχυτητα.
Oχι,δεν το πουλαω... |
|||
01-13-2009, 09:03 PM
Post: #374
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
C50
Gear Ratios: 1st: 3.545 2nd: 1.904 3rd: 1.310 4th: 0.969 5th: 0.815 Reverse: 3.250 final drive: 3.722 Πρεπει, ωστοσο, να ειναι τα παντα σχετικα. Το c52 ειναι απο 4age AE82, AE92 και το Ε58 ειναι απο 4agze και το παραπανω c50 ειναι απο 4afe. Συμφωνα με το ποστ του Super Marios το c50 θα επρεπε να ειναι το ιδιο με το c52. Αλλά σε 4age που το εχω βαλει ειναι θεομακρο, ενδεικτικα η 3η 170χλμ/ωρα απο 150χλμ/ωρα που βγαζει το c52. **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
01-13-2009, 09:59 PM
Post: #375
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Τελικη σχεση μεταδοσης?
JapanPower UoP Racing website UoP Racing videos Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball.... |
|||
01-13-2009, 10:18 PM
Post: #376
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
τι εννοεις?
**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
01-13-2009, 10:30 PM
Post: #377
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Αυτο που ειπε ο Γιωργος 2 ποστ παραπανω... Τελικη σχεση μεταδοσης ειναι η σχεση μεταξυ κορωνας του διαφορικου και πινιον, και ειναι αυτη που μπορεις να αλλαξεις σχετικα ευκολα. Οπως πολυ σωστα ειπαι ο Γιωργος οι στροφες του μοτερ περνωντας απο το κιβωτιο υποπολλαπλασιαζονται συμφωνα με την εκαστοτε σχεση μεταδοσης. Οι στροφες εξοδου του κιβωτιου ομως δεν ειναι οι στροφες με τις οποιες περιστρεφονται οι κινητηριοι τροχοι, αφου μεσολαβει ακομα ενας υποπολλαπλασιασμος απο το κιβωτιο στο διαφορικο, και αυτο ειναι που κανει την διαφορα....
JapanPower UoP Racing website UoP Racing videos Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball.... |
|||
01-13-2009, 11:18 PM
Post: #378
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Επομενως μονο εμπειρικα μορουμε να πουμε οτι ενα σασμαν ειναι κοντο ή οχι σε συγκεκριμενο μοτερ.
**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
01-14-2009, 12:29 AM
Post: #379
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
tolisspi Wrote:Επομενως μονο εμπειρικα μορουμε να πουμε οτι ενα σασμαν ειναι κοντο ή οχι σε συγκεκριμενο μοτερ. εχω την εντυπωση πως δεν καταλαβες πως ακριβως εχουν τα πραματα παρ΄ολου που στα ειπε και ο Χαρης. σου εδωσα και εναν υπολογιστη σασμαν - διαφορικου - τροχου για να δεις με ακριβεια τι θα σου βγαλει με οποιες στροφες του κινητηρα θες , και εσυ λες ''Επομενως μονο εμπειρικα μπορουμε να πουμε" ??????? μπες μεσα στο υπολογιστη και δες. http://www.gtc.gr/Tech/gear-calculator.htm τρια βηματα ειναι : α ![]() β ![]() ![]() γ ![]() με εναν προχειρο υπολογισμο που εκανα : το C52 ειναι το πιο αργο, Ε58 ειναι λιγο πιο γρηγορο και το C50 πιο γρηγορο απ΄ολα με αρκετη διαφορα ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 ![]() |
|||
01-14-2009, 09:56 PM
Post: #380
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Επειδη πρεπει να αγορασω αντλια βενζινης, ποιες μαρκες προτεινετε και ποσα l/h? Και ποια ειδη υπαρχουν? Οι εσωτερικες μπορουν να γινουν εξωτερικες?
Η Sard ειναι καλες? **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Greek 86 owners meet | FanIsHere | 0 | 641 |
02-20-2025 05:34 PM Last Post: FanIsHere |
|
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 488,783 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 110,618 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 33,438 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 9,641 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)