|
Technical problems (Greek language)
|
|
01-05-2009, 09:03 PM
Post: #341
|
|||
|
|||
|
Technical problems (Greek language)
Απο την πρωτη στιγμη 100αρα βαζω.
To tvis ειναι πανω. Δεν νομιζω να εχει σχεση η ροικη με το tvis. Θα βαλω τους μαμα εκκεντροφορους για να ησυχασω ή ενα σετ καρμπυρατερ για να πορωνομαι. Θα μιλησω την Τεταρτη με τον μηχανικο. Οι δικοι σου εκκ (οι καμικαζοι τι στοιχεια εχουν?
**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
|
|||
|
01-05-2009, 09:30 PM
Post: #342
|
|||
|
|||
|
Technical problems (Greek language)
κάτσε ρε αμέσως να τους πετάξεις !!!
δώσε μια διεύθυνση να σου στείλω να δοκιμάσεις τον TODA REMMAPPED ECU και μετά κάνε ότι θες ... οι KAMAKAZEE ειναι οι ΚΚ101 με 262 duration & 8.9mm max cam lift AE86 FANATIC!!! |
|||
|
01-05-2009, 09:32 PM
Post: #343
|
|||
|
|||
|
Technical problems (Greek language)
Α Α Α ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΤΟ TVIS ΕΝΤΕΛΩΣ !!! ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ 4ή 6 πιο κοντά μπουζώνια για να ξανακουμπώσει η εισαγωγή ! :wink:
ΚΑΙ ΠΕΣ ΣΤΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΚ/ΡΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΗΣ TODA ΚΙ ΟΧΙ ΤΟ ΡΕΛΆΝΤΙ ΣΟΥ ... AE86 FANATIC!!! |
|||
|
01-06-2009, 12:52 AM
Post: #344
|
|||
|
|||
|
Technical problems (Greek language)
Σημερα το θεμα με την ψυξη λαδιου ελαβε τελος
ενω εδω και αρκετο καιρο ειχα κανει τον ανταπτορα στο φιλτρο και ειχα το ψυγειο η δουλεια ειχε κολλησει στην στηριξη του ψυγειου και στα μαρκουτσια. τελικα σημερα το τελειωσα. το ολο θεμα στοιχισε 46 ευροπουλα 20ευρο ο ανταπτορας που εγινε στον τορνο μαζι με τα ρακορακια. 15ευρο το ψυγειο λαδιου μαζι με τα μαρκουτσια που ηταν πανω (απο τα παλια ![]() 11ευρο να κανω μακρια μαρκουτσια γιατι ηταν κοντα και ξαναπρεσαρισα τα παλια ρακορ. ααα και 40λεπτα ενα οριγκ στον ανταπτορα εκει που φιλαει στον κορμο. το ψυγειο το τοποθετησα διπλα απο το αριστερο φαναρι ![]() ο ανταπτορας τοποθετημενος ετοιμο για να μπει το φιλτρο ![]() τα μαρκουτσια στο ψυγειο ![]() το ψυγειο ειναι αλουμινιο μεγαλης πιεσης με ενσωματωμενα βιδωτα ρακορ απο golf 1800gti. ειναι πιο κοντο απο της toyota αλλα ειναι τρεις φορες πιο χοντρο (βαθυ ![]() ![]() και τελος μπηκε και το φιλτρο ![]() με αυτον τον τροπο μπορει να τοποθετηθει ψυγειο λαδιου σε ολες τις μηχανες. ειναι ο πιο κλασικος τροπος και πολλα αυτοκινητα με ψυγεια λαδιου ειναι εργοστασιακα με αυτον τον τροπο και κατα την γνωμη μου ο καλυτερος. ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
|
|||
|
01-07-2009, 10:01 PM
Post: #345
|
|||
|
|||
|
Technical problems (Greek language)
Γιωργο πολυ καλη δουλεια! Μπραβο. Μ'αρεσεις γιατι σε καθετι που φτιαχνεις εισαι αναλυτικος.
Σημερα, μιλησα με τον ρεκτιφιετζη. Μολις του ειπα οτι ο Μαλ... θελει 1800 και ο Ανδρι... 2300 του ρθε ταμπλας.Μου συνέστησε καποιον τοπικο μηχανικο ο οποιος φτιαχνει αγωνιστηκα και γνωριζει καποιους "προγραμματιστες". Ο ρεκτιφτιετζης δεν μου προτεινε την λυση καρμπυρατερ γιατι μου ειπε θα θελει ιδιατερη προσοχη στην ρυθμιση και συνεχως "κουρδισμα"(δικια μου λεξη . Πηγα στον "τοπικο μηχανικο" και μου μιλησε για καποιον Σταυρο Νομ... ο οποιος πρεπει να βρισκεται κοντα στον Ανδρι.... Ο τοπ.μηχ. μου ειπε και για μια εμπειρια που ειχε με τον Μαλ... που του εκαψε ενα μοτερ και στο ιδιο επισκευασμενο του εβγαλε 4 ιππους περισσοτερους και μιση ροπη ενω το μοτερ απεδωσε πολλα περισσοτερα στον Σταυρο. Για τον Μαλ... εχω να πω και δικη μου εμπειρια οταν ειχα παει για δυναμομετρηση πριν απο μενα, ρυθμιζανε ενα evo 9 και του ειχαν βγαλει τον παναγιωτη. Με 40 βαθμους του εκαναν πανω απο 20 δυναμομετρησεις μεχρι που ηρθε γερανος και το πηρε!!!!Ο τοπ.μηχ. επισης δεν μου προτεινε το καρμπυρατερ. Θα θελει συνεχεια ρυθμιση. Μετα πηγα στον μηχανικο μου ο οποιος μου ειπε για τον σαριδικο ηχο, οτι μαλλον το μοτερ μετα τις 4500στρ αρχιζει να ζητα καυσιμο. Επισης η ιδεα του ολοκληρωμενου κιτ MS του αρεσε πολυ. Δεν ξερω εαν αυτος ο Σταυρος θα μπορει να μου το ρυθμισει. Εαν αποβουν ακαρπες και αυτες οι προσπαθειες μαλλον θα ριξω τους μαμα εκκεντροφορους. **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
|
|||
|
01-09-2009, 08:01 PM
Post: #346
|
|||
|
|||
|
Technical problems (Greek language)
Σημερα το μεσημερακι πηρα το αυτοκινητο για καποια δουλεια. Μου βγηκε η πιστη στο να βαλω τις ταχυτητες το πρωτο 5 λεπτο! Σχεδον δεν εμπαιναν με τιποτα. Σκεφθηκα μηπως και οι βαλβολινες ειναι παχυρευστες (μεχριν να ζεσταθουν
και γι' αυτο η δυσκολια. Μετα το 5 λεπτο-10λεπτο, οι ταχυτητες εμπαιναν λουκουμι, σαν μην υπηρχε το προηγουμενο προβλημα. Μπηκα στην εθνικη (Κορινθος-Ισθμος και το ανοιξα. Εχοντας 4η στις 3000στρ αρχισα να ανεβαζω στροφες και στις 4500 πηγα να βαλω 5η ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!(δεν ηθελα να την βαλω με το ζορι . Εχοντας πλεον νεκρα, πηγα να βαλω 4η ΤΙΠΟΤΑ! Πηγαινοντας με νεκρα, πηγα στην ακρη και ενω ειχαν πεσει οι στροφες, δοκιμασα και μπηκε η 5η και μετα 4η, ολα μια χαρα. Γυριζοντας τωρα (Ισθμος-Κορινθο , δοκιμαστικα και μονο παλι ανεβασα στροφες και παλι στις 4000-4500 πηγα να κανω αλλαγη απο 4η προς 5η και παλι ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Και μια απο τα ιδια. Οταν επεσαν οι στροφες εμπαιναν λουκουμι. Πρωτη φορα μου το κανει!Αυριο θα παω στο μηχανικο και εκτος του οτι θα του αναφερω το αωτερω προβλημα, θα βαλω και τον δικο μου εγκεφαλο για να δω πως θα παει στο δρομο (δεν τον εχω δοκιμασει, θα προλαβω ή θα μεινω απο σασμαν και θα κανω παλι βολτα με τον γερανο?) **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
|
|||
|
01-09-2009, 10:03 PM
Post: #347
|
|||
|
|||
|
Technical problems (Greek language)
για οτι εχει σχεση με τον συμπλεκτη παει το μυαλο μου και πιο συγκεκριμενα στο πλατο.
ο δισκος μπορει να μην πατηνιαρει αλλα το πλατο μπορει να την εχει δει και δεν αποσυμπλεκει σωστα. δεν νομιζω να ειναι σασμαν αυτο υποψιαζομαι με αυτα που λες. ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
|
|||
|
01-09-2009, 11:04 PM
Post: #348
|
|||
|
|||
|
Technical problems (Greek language)
Σχετικα καινουργιασ ειναι τα δισκο-πλατο-ρουλεμαν.Τα χω 1 1/2 χρονο με 10-15000χλμ και οχι με σπινιαρισματα και οχι με καρφωτες αλλαγές αλλά πολυστροφα.
Τι να πω, εαν παω για δισκο-πλατο τοτε πεταξε ο αγραφος. Αυτο που μου εχουν πει οτι το σασμαν c52 δεν ειναι οτι καλυτερο για πολλα αλογα. Αλλά δεν εχω περασει τις 5000στρ και αρχισε να κελαηδά? Χλωμο το βλεπω γιατι το φορανε και μερικοι με 20ν και δεν εχουν προβλημα. **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
|
|||
|
01-10-2009, 03:15 PM
Post: #349
|
|||
|
|||
|
Technical problems (Greek language)
Αμεσως μολις ειπα στο μηχανικο τι μου συμβαίνει, μου ειπε οτι πρεπει να ειναι η πανω ή η κατω τρομπα. Τελικα μετα απο 23 χρονια
εχει προβλημα η πανω τρομπα. Κατι γινεται με τα λαστιχακια της. Βαλαμε υγρο, την δουλεψαμε και οι ταχυτητες μπαινουν λουκουμι. Απο εβδομαδα θα παω το αυτοκινητο στο μαστορα για αλλαγη τρομπας Εβαλα τον δικο μου εγκεφαλο. Οι διαφορες ειναι οι εξης: - Με τον εγκεφαλο τις 86αρας εχω σταθερο ρελαντι στις 1400στρ (οταν ανοιξει το βεντιλατερ ή αναψω τα φωτα τοτε υπαρχει περιπτωση να σβησει . Με τον δικο μου εγκεφαλο (celica) εχω ασταθες ρελαντι 1200-1300στρ και υπαρχει περιπτωση χωρις να μπει σε λειτουργια το βεντιλατερ ή αναψω τα φωτα να σβησει . Πιστευω με ενα ρυθμισμα των γραναζιων των εκκ. το προβλημα φτιαχνεται.:wink: - Το μοτερ με το δικο μου εγκεφαλο δουλευει πολυ καλυτερα εν κινηση και δεν ακουγεται ο "σαριδικος" ηχος στις 4300-4500στρ Με εβαλε σε σκεψεις η καλη λειτουργια του μοτερ με τον δικο μου εγκεφαλο. Δεν ξερω εαν εκανα καποια δουλεια με παραλληλο. Το προβλημα ειναι ομως το ρελαντι, που με παραλληλο, ειμαι 100% σιγουρος οτι δεν προκειται να λυθει. **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
|
|||
|
01-10-2009, 06:29 PM
Post: #350
|
|||
|
|||
|
Technical problems (Greek language)
Α ρε Τολη, δεν σε βλεπω να ξεμπλέκεις ευκολα... Εισαι κ λιγο ατυχος, μια το ενα μια το αλλο, σε βλεπω σε λιγο να μην κοιμασαι καλα τα βράδια!!
Παντως κ μενα γνωμη μου ειναι να μην βγαλεις τους εκκεντρ. απλά να βάλεις εναν αγραφο εγκεφαλο ή ακομα και 4αδα καρμπυρατερ. Αν σου τα ρυθμισουν σωστα δεν θα εχεις προβληματα, ουτε κ τρελες καταναλωσεις. Ουτως η αλλως κ τον εγκεφαλο αν εβαζες κ παλι θα ειχες αυξηση καταναλωσης, οποτε... |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Possibly Related Threads... | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| Greek 86 owners meet | FanIsHere | 0 | 1,314 |
02-20-2025 05:34 PM Last Post: FanIsHere |
|
| General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 500,932 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
| PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 114,069 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
| New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 34,416 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
| "When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 9,908 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
|
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)



τι στοιχεια εχουν?


![AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language) [Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]](http://img145.imageshack.us/img145/2985/ds620jz1.th.jpg)
![AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language) [Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]](http://img145.imageshack.us/img145/7572/ds615am3.th.jpg)
![AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language) [Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]](http://img371.imageshack.us/img371/8098/ds610oe4.th.jpg)
![AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language) [Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]](http://img371.imageshack.us/img371/5193/ds608gm7.th.jpg)
![AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language) [Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]](http://img145.imageshack.us/img145/6431/ds617ub6.th.jpg)
εχει προβλημα η πανω τρομπα. Κατι γινεται με τα λαστιχακια της. Βαλαμε υγρο, την δουλεψαμε και οι ταχυτητες μπαινουν λουκουμι. Απο εβδομαδα θα παω το αυτοκινητο στο μαστορα για αλλαγη τρομπας
. Πιστευω με ενα ρυθμισμα των γραναζιων των εκκ. το προβλημα φτιαχνεται.:wink: