Technical problems (Greek language)
12-12-2008, 06:44 PM
Post: #281
Technical problems (Greek language)
χμ! Λετε να δοκιμασω να ανοιξω και το δικο μου παλιο σασμαν που ειχε προβλημα στην 5η? Με τι ξεπλυνες τα γραναζια? Αλλά το ρημαδι ειναι και ασηκωτο!

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
12-12-2008, 06:58 PM
Post: #282
Technical problems (Greek language)
ξεκινα Τολη!!!! ετσι γινετε η αρχη.
εργαλεια θελει και λιγο χωρο.
και να το χαλασεις αφου ειναι ιδη χαλασμενο τι πειραζει?
Λυστο και ξανα μαζεψε το ετσι για να δεις πως δουλευει

μην ξεπλυνεις τα λαδια γιατι με τον καιρο θα σκουριασουν τα μεταλλα μετα.
το λαδι προστατευει.
αδιασε τα λαδια που εχει μεσα και ανοιξε το

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
12-12-2008, 09:00 PM
Post: #283
Technical problems (Greek language)
Εργαλεια και εργαστηριο εχω του πατέρα μου.
Ηδη με το μπλοκ εχω ψιλοξεκινησει. Βρηκα την μπιελα που εχει ανοιξει.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
12-12-2008, 09:06 PM
Post: #284
Technical problems (Greek language)
kozani37 Wrote:ξεκινα Τολη!!!! ετσι γινετε η αρχη.
εργαλεια θελει και λιγο χωρο.
και να το χαλασεις αφου ειναι ιδη χαλασμενο τι πειραζει?
Λυστο και ξανα μαζεψε το ετσι για να δεις πως δουλευει

μην ξεπλυνεις τα λαδια γιατι με τον καιρο θα σκουριασουν τα μεταλλα μετα.
το λαδι προστατευει.
αδιασε τα λαδια που εχει μεσα και ανοιξε το

+1! Μονο να μαθεις εχεις!
Τα λαδια δεν τα ξεπλυναμε, το μονο που πλυθηκε προς το παρον ειναι οι κασες, οι οποιες εγιναν σχεδον σαν καινουριες (φωτο απο τις κασες που ειναι ρε drako? Tongue ). White spirit απο makro, περιπου 5 κιλα.... Κανει θαυματα!

P.S. Sorry που απαντησα αντι για τον Σταυρο, αλλα με επιασε ξαφνικη παρλα! Evil Τα λεμε αυριο απο κοντα μαγκες!!!! Thumbs up!

JapanPower

UoP Racing website
UoP Racing videos

Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball....
Visit this user's website Find all posts by this user
12-14-2008, 02:27 AM
Post: #285
Technical problems (Greek language)
Παιδιά χρειάζομαι λιγο βοηθεια απο κάποιον που εχει 20v ή γνωρίζει σχετικά.
Θελω να μου πειτε πώς πάνε τα χρώματα της πλεξουδας του tps του 20v ενα ενα με την σειρά, για να μπορεσω να τα συνδεσω στην δική μου πλεξουδα με την σωστη αντιστοιχία.

Ευχαριστωωω Wave

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
12-14-2008, 11:09 AM
Post: #286
Technical problems (Greek language)
Να αλλαγη το ηχου που κανει οταν ενεργοποιειται το TVIS
Προσεχε στο 11" και στο 1.11"
http://www.youtube.com/watch?v=0cmZTbSLDtY

και αυτη ειναι η δυναμομετρηση μου. Ο Μαλιωρας μου ειχε πει οτι ειναι 103 στα μουαγιε αλλα εγω πιστευω οτι ειναι στο στροφαλο.
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
12-14-2008, 11:53 AM
Post: #287
Technical problems (Greek language)
Είναι όντως φανερό το σημείο που ανοίγουν οι πεταλούδες. Ίσως χρειάζεται μια δοκιμή και χωρίς TVIS... (Αφού σκέφτομαι να δοκιμάσω να το βγάλω και στο δικό μου:dumbSmile

Από το διάγραμμα που προκύπτει έχουμε κάποια θεματάκια... Κατ'αρχάς τα σκαλοπάτια που κάνει κατα πάσα πιθανότητα είναι θέμα λάθος ρύθμισης δειγματοληψίας του logger του δυναμομέτρου. Έχεις δεί άλλο διάγραμμα από άλλο αμάξι που δυναμομετρήθηκε εκεί?

Είναι πιό λογικό να είναι 103 στο μουαγιέ. Σκέψου ότι έχεις 10-15% απώλειες, οπότε στο στρόφαλο μιλάς για 120 περίπου, που είναι οκ. Γιατί πιστεύεις ότι είναι στο στόφαλο?

Αυτό που δε μου αρέσει καθόλου είναι το πώς πέφτει η ροπή μετά τις 5500. Και αυτό μάλλον έχει να κάνει με χρονισμό εκκεντροφόρων, αν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην τροφοδοσία (πχ αδύναμη αντλία καυσίμουWink. Αν εκεί η ροπή σου είχε τη μισή κλίση από αυτή που φαίνεται μεχρι κόφτη (κάτι που κατ'αναλογία ισχύει σε μαμά 4age), θα έβγαζε περί τα 110-115 άλογα... Κατά η διάρκεια της δυναμομέτρησης υπήρχε συνδεδεμένος αισθητήρας οξυγόνου? Από εκεί θα έκρινες τυχόν πρόβλημα στην τροφοδοσία

SFD
Find all posts by this user
12-14-2008, 12:32 PM
Post: #288
Technical problems (Greek language)
Η δυναμομετρηση ειναι πριν την μετατροπη
Αλλο αυτοκινητο με 4age 16v δεν εχω δει. Υπηρχαν εκεινη την ημερα 2 Ε12 1600 με φιλτρο και εξατμιση απο TS εβγαλαν 110 και ροπη 14,3
Υπηρχε και ενα ασημοκαπο με TORSEN και εβγαλε 113, ροπη ιδια με τις Ε12. Αυτο πρεπει να ειχε καποιο προβλημα.

Πιστευω οτι ειναι στο στροφαλο γιατι το χαρτι γραφει PowFly 103,2. O Μαλιωρας επεμενε οτι ειναι στο μουαγιε

Το καπακι τοτε ηταν απειραχτο. Μαμα κατασταση. Η αντλια ειναι (εψαξα και βρηκα αποπου ειναι γιατι δεν ειναι μαμαWink απο calibra 2.0T αν και αυτο δεν σημαινει οτι ειναι και σε καλη κατασταση.
Δεν γνωριζω αν υπηρχε συνδεδεμενος αισθητηρας οξυγονου. Μηπως φαινεται κατι απο τα στοιχεια που δινονται δεξια της δυναμομετρησης?

Η δυναμομετρηση εγινε με απλη βενζινη και σε θερμοκρασια 39,6 (αναφερεται στο χαρτιWink

Οι Γιωργηδες του φορουμ ειπαν οτι μπορει το προβλημα της ροπης να προερχεται απο τον ρυθμιστη καυσιμου κατι το οποιο το μοτερ μου δεν διαθετει.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
12-14-2008, 09:00 PM
Post: #289
Technical problems (Greek language)
Βασικά ρώτησα για άλλη δυναμομέτρηση γενικά ώστε να δείς αν και εκεί το διάγραμμα κάνει σκαλοπάτια, πράγμα που θα σημαίνει ότι είναι πρόβλημα δυναμομέτρου και όχι μοτέρ. Απότι βλέπω δεν πρέπει να έχει μέτρηση οξυγόνου.

Πάντως αυτό που λείπει ο ρυθμιστής πίεσης καυσίμου είναι πολύ μυστήριο... Είναι βασικό εξάρτημα για μοτέρ injection, το οποίο δεν επιτρέπει να ανέβει η πίεση στο fuel rail πάνω από 2.5-3 bar, για ομαλή λειτουργία των μπεκ. (Γενικά τα μπεκ λειτουργούν σε σταθερή πίεση η οποία αν αυξηθεί δεν αυξάνεται απαραίτητα η παροχή καυσίμου, αντίθετα δημιουργούνται σταγονιδία κλπ με αποτέλεσμα κακό μείγμα..)

SFD
Find all posts by this user
12-14-2008, 10:27 PM
Post: #290
Technical problems (Greek language)
Θα το κοιταξω το θεμα με τον ρυθμιστη. Το πολυ πολυ να βρω καποιον μεταχειρισμενο και να τον βαλω. Ειτε οπως ηταν το μοτερ ειτε οπως ειναι πιστευω οτι χρειαζεται.
Κατι αλλο. Τι θερμοκρασια εχετε πχ οδηγωντας στην εθνικη. Συμφωνα παντα με το θερμομετρο του κοντερ πρεπει να εχω περιπου 80 ισως και λιγοτερο. Ποτε μα ποτε δεν μου εχει παει η βελονα στους 90 (οσο θυμαμαι τουλαχιστονWink. Το βεντιλατερ σε ποια θερμοκρασια σας ανοιγει?

Ποιον ecu δουλευει ο Ανδριανακης? Καποιος μου το ειπε στην συναντηση αλλά ξεχασα την μαρκα.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Greek 86 owners meet FanIsHere 0 999 02-20-2025 05:34 PM
Last Post: FanIsHere
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 491,250 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 111,446 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 33,619 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  "When" by Euripides! *Greek* nmwisima 3 9,683 07-02-2012 12:04 PM
Last Post: Roku_trueno

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 5 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication