Technical problems (Greek language)
|
12-12-2008, 06:44 PM
Post: #281
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
χμ! Λετε να δοκιμασω να ανοιξω και το δικο μου παλιο σασμαν που ειχε προβλημα στην 5η? Με τι ξεπλυνες τα γραναζια? Αλλά το ρημαδι ειναι και ασηκωτο!
**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
12-12-2008, 06:58 PM
Post: #282
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
ξεκινα Τολη!!!! ετσι γινετε η αρχη.
εργαλεια θελει και λιγο χωρο. και να το χαλασεις αφου ειναι ιδη χαλασμενο τι πειραζει? Λυστο και ξανα μαζεψε το ετσι για να δεις πως δουλευει μην ξεπλυνεις τα λαδια γιατι με τον καιρο θα σκουριασουν τα μεταλλα μετα. το λαδι προστατευει. αδιασε τα λαδια που εχει μεσα και ανοιξε το ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 ![]() |
|||
12-12-2008, 09:00 PM
Post: #283
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Εργαλεια και εργαστηριο εχω του πατέρα μου.
Ηδη με το μπλοκ εχω ψιλοξεκινησει. Βρηκα την μπιελα που εχει ανοιξει. **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
12-12-2008, 09:06 PM
Post: #284
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
kozani37 Wrote:ξεκινα Τολη!!!! ετσι γινετε η αρχη. +1! Μονο να μαθεις εχεις! Τα λαδια δεν τα ξεπλυναμε, το μονο που πλυθηκε προς το παρον ειναι οι κασες, οι οποιες εγιναν σχεδον σαν καινουριες (φωτο απο τις κασες που ειναι ρε drako? ![]() P.S. Sorry που απαντησα αντι για τον Σταυρο, αλλα με επιασε ξαφνικη παρλα! ![]() ![]() JapanPower UoP Racing website UoP Racing videos Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball.... |
|||
12-14-2008, 02:27 AM
Post: #285
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Παιδιά χρειάζομαι λιγο βοηθεια απο κάποιον που εχει 20v ή γνωρίζει σχετικά.
Θελω να μου πειτε πώς πάνε τα χρώματα της πλεξουδας του tps του 20v ενα ενα με την σειρά, για να μπορεσω να τα συνδεσω στην δική μου πλεξουδα με την σωστη αντιστοιχία. Ευχαριστωωω ![]() ![]() |
|||
12-14-2008, 11:09 AM
Post: #286
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Να αλλαγη το ηχου που κανει οταν ενεργοποιειται το TVIS
Προσεχε στο 11" και στο 1.11" http://www.youtube.com/watch?v=0cmZTbSLDtY και αυτη ειναι η δυναμομετρηση μου. Ο Μαλιωρας μου ειχε πει οτι ειναι 103 στα μουαγιε αλλα εγω πιστευω οτι ειναι στο στροφαλο. ![]() **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
12-14-2008, 11:53 AM
Post: #287
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Είναι όντως φανερό το σημείο που ανοίγουν οι πεταλούδες. Ίσως χρειάζεται μια δοκιμή και χωρίς TVIS... (Αφού σκέφτομαι να δοκιμάσω να το βγάλω και στο δικό μου:dumb
![]() Από το διάγραμμα που προκύπτει έχουμε κάποια θεματάκια... Κατ'αρχάς τα σκαλοπάτια που κάνει κατα πάσα πιθανότητα είναι θέμα λάθος ρύθμισης δειγματοληψίας του logger του δυναμομέτρου. Έχεις δεί άλλο διάγραμμα από άλλο αμάξι που δυναμομετρήθηκε εκεί? Είναι πιό λογικό να είναι 103 στο μουαγιέ. Σκέψου ότι έχεις 10-15% απώλειες, οπότε στο στρόφαλο μιλάς για 120 περίπου, που είναι οκ. Γιατί πιστεύεις ότι είναι στο στόφαλο? Αυτό που δε μου αρέσει καθόλου είναι το πώς πέφτει η ροπή μετά τις 5500. Και αυτό μάλλον έχει να κάνει με χρονισμό εκκεντροφόρων, αν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην τροφοδοσία (πχ αδύναμη αντλία καυσίμου ![]() SFD |
|||
12-14-2008, 12:32 PM
Post: #288
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Η δυναμομετρηση ειναι πριν την μετατροπη
Αλλο αυτοκινητο με 4age 16v δεν εχω δει. Υπηρχαν εκεινη την ημερα 2 Ε12 1600 με φιλτρο και εξατμιση απο TS εβγαλαν 110 και ροπη 14,3 Υπηρχε και ενα ασημοκαπο με TORSEN και εβγαλε 113, ροπη ιδια με τις Ε12. Αυτο πρεπει να ειχε καποιο προβλημα. Πιστευω οτι ειναι στο στροφαλο γιατι το χαρτι γραφει PowFly 103,2. O Μαλιωρας επεμενε οτι ειναι στο μουαγιε Το καπακι τοτε ηταν απειραχτο. Μαμα κατασταση. Η αντλια ειναι (εψαξα και βρηκα αποπου ειναι γιατι δεν ειναι μαμα ![]() Δεν γνωριζω αν υπηρχε συνδεδεμενος αισθητηρας οξυγονου. Μηπως φαινεται κατι απο τα στοιχεια που δινονται δεξια της δυναμομετρησης? Η δυναμομετρηση εγινε με απλη βενζινη και σε θερμοκρασια 39,6 (αναφερεται στο χαρτι ![]() Οι Γιωργηδες του φορουμ ειπαν οτι μπορει το προβλημα της ροπης να προερχεται απο τον ρυθμιστη καυσιμου κατι το οποιο το μοτερ μου δεν διαθετει. **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
12-14-2008, 09:00 PM
Post: #289
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Βασικά ρώτησα για άλλη δυναμομέτρηση γενικά ώστε να δείς αν και εκεί το διάγραμμα κάνει σκαλοπάτια, πράγμα που θα σημαίνει ότι είναι πρόβλημα δυναμομέτρου και όχι μοτέρ. Απότι βλέπω δεν πρέπει να έχει μέτρηση οξυγόνου.
Πάντως αυτό που λείπει ο ρυθμιστής πίεσης καυσίμου είναι πολύ μυστήριο... Είναι βασικό εξάρτημα για μοτέρ injection, το οποίο δεν επιτρέπει να ανέβει η πίεση στο fuel rail πάνω από 2.5-3 bar, για ομαλή λειτουργία των μπεκ. (Γενικά τα μπεκ λειτουργούν σε σταθερή πίεση η οποία αν αυξηθεί δεν αυξάνεται απαραίτητα η παροχή καυσίμου, αντίθετα δημιουργούνται σταγονιδία κλπ με αποτέλεσμα κακό μείγμα..) SFD |
|||
12-14-2008, 10:27 PM
Post: #290
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Θα το κοιταξω το θεμα με τον ρυθμιστη. Το πολυ πολυ να βρω καποιον μεταχειρισμενο και να τον βαλω. Ειτε οπως ηταν το μοτερ ειτε οπως ειναι πιστευω οτι χρειαζεται.
Κατι αλλο. Τι θερμοκρασια εχετε πχ οδηγωντας στην εθνικη. Συμφωνα παντα με το θερμομετρο του κοντερ πρεπει να εχω περιπου 80 ισως και λιγοτερο. Ποτε μα ποτε δεν μου εχει παει η βελονα στους 90 (οσο θυμαμαι τουλαχιστον ![]() Ποιον ecu δουλευει ο Ανδριανακης? Καποιος μου το ειπε στην συναντηση αλλά ξεχασα την μαρκα. **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Greek 86 owners meet | FanIsHere | 0 | 999 |
02-20-2025 05:34 PM Last Post: FanIsHere |
|
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 491,250 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 111,446 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 33,619 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 9,683 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
User(s) browsing this thread: 5 Guest(s)