Technical problems (Greek language)
|
12-04-2008, 09:18 PM
Post: #231
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
μάλλον για τον κομπρέσσορα είναι αλλά μπορείς να ταπώσεις εύκολα...
AE86 FANATIC!!! |
|||
12-05-2008, 12:00 AM
Post: #232
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Τελικα και τα 2 μαρκουτσια του ψυγειου λαδιου καταληγουν σε ενα ανταπτορα που ειναι στο φιλτρο λαδιου.
Κοιταζοντας το παρατηρησα κατω απο το ψυγειο λαδιου λαδια. Χμμ... Μηπως ειναι τρυπιο το ψυγειο λαδιου? Θα παω αυριο στο μαστορα. Λετε να βαλω κανα τετοιο κιτακι? http://www.rhdjapan.com/jdm-low/GReddy-O...ZX90-15189 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Δεν μπορω να καταλαβω γιατι να ειναι τοσο ακριβο ενα ψυγειο λαδιου. **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
12-05-2008, 02:31 AM
Post: #233
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
alimonos Wrote:kozani37 Wrote:... και οχι σαν αυτο που εχει η ΤΟΥΟΤΑ απο το φιλτρο στο καρτερ. ο τροπος που ειναι συνδεμενο το ψυγειο ειναι ως εξης. οταν φτασει σε καποια πιεση το λαδι μετα απο καποιες στροφες ανοιγει μια βαλβιδα απο τον ανταπτορα που ειναι στο φιλτρο και περναει μια ποσοτητα λαδιου απο το ψυγειο και παει στο καρτερ για να κατεβασει την θερμοκρασια του λαδιου που βρισκετε μεσα στο καρτερ ενω αυτο που κανουν οι περισσοτεροι σε ολους τους κινητηρες ειναι ανταπτορας στο φιλτρο με εισαγωγη εξαγωγη λαδιου (και τα δυο μαρκουτσια πανε στον ανταπτορα στο φιλτρο ![]() Με αυτόν τον τροπο τα λαδια ξεκινουν απο αντλια λαδιου, δια μεσου του ανταπτορα που ειναι στο φιλτρο πανε στο ψυγειο και επιστρεφουν στον ανταπτορα, φιλτραρονται από το φιλτρο και κατοπιν πανε στον κινητηρα για λιπανση ψυξη και καθαρισμο. με αυτον τον τροπο ολα τα λαδια περνανε απο το ψυγειο απο την πρωτη στιγμη που ο κινητηρας θα παρει μπροστα και χωρις να υπαρχει η μικρη απωλεια πιεσης οταν εφευγε καποια ποσοτητα λαδιου για να παει στο ψυγειο και μετα στο καρτερ εγω εχω κανει εναν ανταπτορα σε τορνο και ψυγειο εχω απο golf 1800 gti και τα μαρκουτσια ειναι υψηλης πιεσης με ρακορ http://img373.imageshack.us/img373/836/dsc524mn5.jpg βρισκονται ευκολα στους παλιατζηδες ψυγεια λαδιου σε διαφορες διαστασεις. ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 ![]() |
|||
12-05-2008, 12:13 PM
Post: #234
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Αυτον τον ανταπτορα εχω που δειχνεις στο λινκ του ebay.
Τελικα ειναι καλυτερα ετσι ή χειροτερα? μαλλον καλυτερα,, αντε εγινε και ενα καλο... **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
12-05-2008, 03:15 PM
Post: #235
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Και ετοιμαζοντας να παω στο μαστορα, οταν εβαλα μπροστα το μοτερ μου εκανε κατι σαν τρακτερ. Σβηνω την μηχανη, και κοιταω τον δεικτη λαδιου. ΣΤΕΓΝΟΣ!. Το ξαναβαζω ΣΤΕΓΝΟΣ. Τηλεφωνω στο μαστορα, και μου λεει βαλε λαδι και φερτο μου. Βαζω το ενα λιτρο (οκ δεν περιμενα και ιδιαιτερα να κατεβουν
![]() ![]() ![]() ![]() **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
12-05-2008, 03:23 PM
Post: #236
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Ω ρε πουστη μ.... Περαστικα! Ευκαιρια για ενα aftermarket kitακι. Γιατι εγινε πρεπει να βρειτε ομως....
JapanPower UoP Racing website UoP Racing videos Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball.... |
|||
12-05-2008, 03:34 PM
Post: #237
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Τόλη καταρχήν μην πανικοβάλεσαι....
Μπορεί να είναι κάτι απλό και να τη γλυτώσεις με κανα σετάκι μεταλλα. Άλλα όπως ειπώθηκε ψάχτε να βρείτε τι έγινε... Λάδια το μοτέρ από πάνω είχε??? ![]() |
|||
12-05-2008, 04:13 PM
Post: #238
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Ta exo pathei ekatomiria fores me to tourbato!!!!Den thelo na fano kakoproeretos alla ta exeis parei sta xeria!!!APLA PIGENE KAI GAMA TON MASTORA!!!BALTOU TO MOTER STO KOLO ALLIOS!!Min ton afeisei na to mpalosei kai na to bgaleis sto dromo se 10.000km tha arxisei na peftei kai na keei ladia!Apo tin empeiria mou na ksereis oti xarazode apo to kraou oi kilidroi!!kai arpazi to zigizma tou strofalou!!FILIKA TASOS
|
|||
12-05-2008, 04:19 PM
Post: #239
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
καλα τι λες τωρα ρε Τολη ... γινονται αυτα τα πραματα????
![]() αν ειχες το ψυγειο της ΤΟΥΟΤΑ σιγουρα θα εσκαζε γιατι δεν ειναι υψηλης πιεσης αυτο που παει απο το φιλτρο στο καρτερ ουτε εχει μεγαλες παροχες ετσι όπως ηταν συνδεμενο θελει τα μαρκουτσια και το ψυγειο λαδιου να είναι υψηλης πιεσης με ρακορ όχι σφικτηρες το λαμπακι λαδιου δεν εδειξε τιποτα??? ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 ![]() |
|||
12-05-2008, 05:04 PM
Post: #240
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Εγω υποψιάζομαι κάτι άλλο...
Το ξαναείδα πρόσφατα και πάλι είχε τρελη πίεση που έσπασε τα μαρκούτσια του ξηρού κάρτερ... Τρία λιωμένα πιστόνια..... Και σε αυτό δεν θα φταίει ο μηχ/κος αλλά ο εγκέφαλος... ![]() |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Greek 86 owners meet | FanIsHere | 0 | 765 |
02-20-2025 05:34 PM Last Post: FanIsHere |
|
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 489,448 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 110,731 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 33,486 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 9,649 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
User(s) browsing this thread: 3 Guest(s)