|
Greek discussion (general, news, mechanics, etc.)
|
|
01-26-2006, 05:39 PM
Post: #831
|
|||
|
|||
Greek discussion (general, news, mechanics, etc.)
Dorito86 Wrote:Γιώργο με έβαλες σε σκέψεις και πήγα να τσεκάρω το thread για τα λάδια. . Εσύ τι έχεις βάλει; Μοτέρ, σαζμάν, LSD; Αυτά που γράφεις εκεί; φιλε εγω δεν εχω βαλει συνθετικα σε κανενα, βαζω ενα helixακι κιτρινο και το αλλαζω σε πολυ λιγα χλμ. το μονο μοτερ που μου εχει σκασει ειναι στην κορολλα που εχω τωρα, το οποιο πριν παει ο αλεξης στον 24ωρο αγωνα που του την δανεισα, εβαλε συνθετικα..... |
|||
|
01-26-2006, 10:33 PM
Post: #832
|
|||
|
|||
|
Greek discussion (general, news, mechanics, etc.)
Γιώργο: Όχι ο θόρυβος που ακούγεται δεν προέρχεται από το χειρόφρενο,αλλά από το σασμάν.
Λευτέρη ακόμα περιμένω να μου εξηγήσεις τι ήξερε ο Ηλίας που δεν ήξερε ο Τασος... Από λάδια βάζω Valvoline 10w/40 semisynthetic για κινητήρες που έχουν κάνει πάνω από 100Κ km (To αγοράζω χονδρική 23Ε .Μου καίει περίπου 1lt στα 5000 χλμ. (το μοτέρ έχει διανύσει 212κ KM).Eκτός αυτού έχω προσθέσει και το MOTOR COTE (αντιτριβικό![]() Από βαλβολίνες και λάδι διαφορικού βάζω τις συνθετικές της ΤΟΥΟΤΑ (για το διαφορικό είναι συγκεκριμένη βαλβολίνη λόγω LSD) -> 20000km |
|||
|
01-27-2006, 12:53 AM
Post: #833
|
|||
|
|||
|
Greek discussion (general, news, mechanics, etc.)
Εγώ βάζω το Motul 300v chrono ( 10-40 ). full synthetic. Είναι καλό λαδάκι αν κ αρκετά ακριβό ( κάπου 55 ευρώ τα 4l ) αλλά κάνω αλλαγές κάθε 7500 χλμ περίπου. Και μου τσιμπάει ελάχιστα.
Βαλβολίνες ΤΟΥΟΤΑ για lsd k εγώ. Κp61 ( δεν θυμάμαι το όνομα σου ) πιστεύεις οτι τα απλά είναι καλύτερα για το συγκεκριμένο μοτέρ? Καθε ποσα χλμ αλλάζεις?? |
|||
|
01-27-2006, 10:03 AM
Post: #834
|
|||
|
|||
Greek discussion (general, news, mechanics, etc.)
ts@n@k@s Wrote:Εγώ βάζω το Motul 300v chrono ( 10-40 ). full synthetic. Είναι καλό λαδάκι αν κ αρκετά ακριβό ( κάπου 55 ευρώ τα 4l ) αλλά κάνω αλλαγές κάθε 7500 χλμ περίπου. Και μου τσιμπάει ελάχιστα. βαγγελης φιλε, οχι δεν ειναι καλυτερα, απλα σε ολα τα νορμαλ μοτερ και το απλο λαδακι κανει το ιδιο καλη δουλεια. τι να το κανω το συνθετικο αν το αφησω χωρις καποιο... ενα η ισως και εναμιση.... κιλο και χτυπηση το μοτερ γιαυτο το λογο σε οριακα μοτερ με μεγαλες θερμοκρασιες και συμπιεση ναι το δεχομαι φυσικα το αντιθετο πιστευω για τα διαφορικα..... εκει ναι παντα ακριβη και κατακοκκινη αλλα 30 η 40 ευρουδια το κιλο. |
|||
|
01-27-2006, 10:49 AM
Post: #835
|
|||
|
|||
|
Greek discussion (general, news, mechanics, etc.)
ΩΡΑΙΟΣ Ο ΒΑΓΓΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!
AE86 FANATIC!!! |
|||
|
01-27-2006, 12:50 PM
Post: #836
|
|||
|
|||
|
Greek discussion (general, news, mechanics, etc.)
@Βαγγέλης: Helixάκι κίτρινο; Ορυκτέλαιο της Shell είναι αυτό; Με δεδομένη τη χρήση του αυτοκινήτου (μόνο πίστα και λίγα χιλιόμετρα δρόμου
πιστεύεις είναι καλύτερα; Δεν θυμάμαι τι μου έχει βάλει ο Τάσος στο μοτέρ. Fuchs είναι, αλλά ιξώδες δεν θυμάμαι. Πειράζει το μοτέρ να βάλω 10W40 ορυκτέλαιο αν τώρα έχει π.χ. 5W50 συνθετικό; Γενικά η αλλαγή από συνθετικό σε ορυκτέλαιο κάνει κακό; @Νίκος (rose): Η μετάδοση της κίνησης από το στρόφαλο γίνεται μέσω βολάν, δίσκου και πρίζ ντιρέκτ. Δες το σχηματάκι που σου έφτιαξα (πολύ χοντρικά αυτά, έτσι Το τελευταίο είναι άξονας που στη μια του άκρη έχει εγκοπές (σαν γρανάζι στις οποίες πιάνει ο δίσκος και στην άλλη μπαίνει στο σαζμάν που γίνεται ο υποπολλαπλασιασμός. Σε κάποια σαζμάν (πχ στο Mini) η πρίζ ντιρέκτ τελειώνει με τις εγκοπές, ενώ σε κάποια άλλα έχει και ένα λεπτότερο μέρος που συνεχίζεται μέσα από το κέντρο του δίσκου και τερματίζει στο κέντρο του βολάν. Εκεί έχει μικρότερη διάμετρο (π.χ. 15mm) ενώ το κενό στο κέντρο του βολάν είναι μεγαλύτερο (π.χ. 25mm). Στο κενό αυτό μπαίνει το ρουλεμάν της πρίζ ντιρέκτ το οποίο εξωτερικά εφάπτεται του βολάν και εσωτερικά μπαίνει το άκρο της πριζ ντιρέκτ. Σκοπός του είναι να σταθεροποιεί την πρίζ ντιρέκτ η οποία δέχεται φορτία από τον περιστρεφόμενο δίσκο (που βρίσκεται πιο πίσω στη διάταξη . Ο Τάσος "ξέχασε" το ρουλεμαν αυτό. Δεν ξέρω αν το έδεσε ο ίδιος και δεν το ήξερε/είδε ή το έδεσε κάποιος βοηθός του. Αποτέλεσμα: η πρίζ ντιρέκτ να δέχεται όλες τις δυνάμεις από το δίσκο και να τις απορροφούν τα συστατικά του σαζμάν. Οπότε και τέλεια ανακατασκευή να έκανε στο σαζμάν, και 4000 χλμ που άντεξε, καλά ήταν. |
|||
|
01-28-2006, 11:56 PM
Post: #837
|
|||
|
|||
|
Greek discussion (general, news, mechanics, etc.)
Βάγγο εσύ δεν ρώταγες για κοντό κορωνοπίνιο ??????
"George, TRD produce a 5.375 CW&P for your Corolla. Price is 690 euro plus postage of 35 euro." :wink: AE86 FANATIC!!! |
|||
|
01-29-2006, 09:58 PM
Post: #838
|
|||
|
|||
Greek discussion (general, news, mechanics, etc.)
alimonos Wrote:Βάγγο εσύ δεν ρώταγες για κοντό κορωνοπίνιο ?????? ναι εγω γιωργη ποιος ειναι αυτος; |
|||
|
01-29-2006, 10:00 PM
Post: #839
|
|||
|
|||
|
Greek discussion (general, news, mechanics, etc.)
λευτερη
λεγε νεα απο μεγαρο.... ειμαι ολος αυτια. |
|||
|
01-29-2006, 10:46 PM
Post: #840
|
|||
|
|||
|
Greek discussion (general, news, mechanics, etc.)
είναι από TRD-USA ρε Βάγγο... :wink:
AE86 FANATIC!!! |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Possibly Related Threads... | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| Greek 86 owners meet | FanIsHere | 0 | 1,302 |
02-20-2025 05:34 PM Last Post: FanIsHere |
|
| General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 500,605 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
| PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 113,998 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
| New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 34,384 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
| Technical problems (Greek language) | dikolotour | 1,217 | 968,296 |
07-09-2012 10:12 AM Last Post: Apsogos |
|
User(s) browsing this thread: 3 Guest(s)





.Μου καίει περίπου 1lt στα 5000 χλμ. (το μοτέρ έχει διανύσει 212κ KM).Eκτός αυτού έχω προσθέσει και το MOTOR COTE (αντιτριβικό