General and Offtopic discussion (Greek language)
|
11-02-2007, 09:30 PM
Post: #1001
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Γιώργο ευχαριστώ...
Νικόλα το Βαγγέλη ρώτα έχει μεταπτυχιακό στα Σέλικα.. ![]() Toyota Corolla KE30 + Toyota Corolla AE86 |
|||
11-03-2007, 03:04 AM
Post: #1002
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Φίλε μου ts@n@k@s αφού βρίσκεις ενδιαφέρον θα σου πω . Στις σχέσεις απ' ότι ξέρω δεν υπάρχουν διαφορές , ούτε στα μέταλα , αλλά υπάρχει διαφορά στο καρέ του κεντρικού και στα ρουλεμάν. Το Τ50-20 που φορούσαν οι πρώτες 2ΤΒ κινητήρες, έχει στο καρέ του κεντρικού 20 δόντια και στο μπριστιρεκ κλασικό ρουλεμάν με της γνωστές στρόγγυλες μπίλιες στα 62mm, ενώ το Τ50-22 που είναι νεότερο μοντέλο από το άλλο, έχει 22 δόντια καρέ στον κεντρικό και ρουλεμάν 68mm στο μπριστιρεκ. Με την εμφάνιση της 4age το σασμάν Τ50-22 βγήκε με κυλινδρικές μπίλιες ρουλεμάν ( μακαρονοτές ) που αντέχουν μεγαλύτερο φορτίο. Αυτό μπορείς να το δεις μόλις βγει η χελώνα από το σασμάν , βλέπεις κατευθείαν το ρουλεμάν από το μπριστιρεκ. Η μαμά ΤΟΥΟΤΑ τα δίνει και τα δυο για 125hp αντοχής και σωστής λειτουργίας. Tώρα για τα "γαργαλημένα" μοτέρ είναι καλύτερο το Τ50-22 δλδ της 4age. Θα αντέξει περισσότερο, τουλάχιστον στα ρουλεμάν.Δες εδώ για περισσότερα http://www.geocities.com/MotorCity/Garage/8422/4age.htm
|
|||
11-03-2007, 01:14 PM
Post: #1003
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Μάλιστα...
άρα αν κατάλαβα καλά αλλάζοντας χελώνα η τοποθέτηση μπορεί να γίνει χωρίς πρόβλημα. Thanks ![]() |
|||
11-03-2007, 01:30 PM
Post: #1004
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Αν είναι από κινητήρα 2ΤΒ μετά το 1982 , με μια αλλαγή της χελώνας είσαι ok.
|
|||
11-03-2007, 02:23 PM
Post: #1005
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
καμιά μεσαία τριβή κανένας ??????????????
AE86 FANATIC!!! |
|||
11-05-2007, 07:28 PM
Post: #1006
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
kozani37 Wrote:Καλησπέρα σε όλους. Να προσθέσω και εγώ μια γνώμη για το ρελαντί που είναι σημαντική για τους παλιούς κινητήρες. Ελέγξτε τον τζόγο στον άξονα της πεταλούδας, αν υπάρχει φθορά τότε είναι άσκοπο ότι και να κάνετε. Η πεταλούδα δεν θα κλείνει σε στάνταρ σημείο οπότε έχουμε πρόβλημα στο ρελαντί. Σε αυτή την περίπτωση είναι αναγκαστική η αλλαγή της πλάκας γκαζιού γιατί είναι δύσκολο να επισκευαστεί . Φιλικά Γιώργος. Μαλλον εχει δικιο...Γενικα προσεξε λιγο τις φθορες στο "πλακακι" της πεταλουδας...Δοκιμασε να την βγαλεις και κοιταξε την κοντρα στο φως να δεις αν στεγανοποιει η αν εχει φθορα.(Οι τζογοι σε πεταλουδα ειναι πολυ σημαντικοι.Αν θυμαμαι καλα οταν ρυθμιζαμε το φορμουλακι ειχαμε βαλει στην πεταλουδα ενα συρματακι με διαμετρο 1 χιλιοστο για να την κρατα ανοιχτη, και δουλευε 3000 με 3500.Anyway, a lil' bit offtopic!)Παντως, αν ειχε φθορα το πλακακι, το ρελαντι μαλλον θα εμενε μονιμως ψηλα. JapanPower UoP Racing website UoP Racing videos Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball.... |
|||
11-06-2007, 01:33 AM
Post: #1007
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Αν υπάρχει φθορά στον άξονα της πεταλούδας , που συνήθως εκεί παρουσιάζετε , τότε η πεταλούδα κάθετε σε διαφορετικά σημεία όταν κλείνει το γκάζι με αποτέλεσμα άλλες φορές να κλείνει σωστά η εισαγωγή και να έχουμε κανονικό ρελαντί και άλλες όχι με ανεβασμένο ρελαντί. Οσο πιο μεγάλη η φθορά τόσο πιο έντονο είναι το πρόβλημα. Κανε ένα πείραμα την ώρα που δουλεύει ο κινητήρας , προσπάθησε να παίξεις τα κενά του άξονα εκεί που είναι η ντιζα γκαζιού , αν αλλάζουν οι στροφές κάτι δεν πάει καλά. alimonos τι έκανες με την μεσαία τριβή ?? βρήκες τίποτα ??? Μήπως ταιριάζει από celica για να ρίξω μια ματιά μπας και βρω κάτι???
|
|||
11-06-2007, 09:57 AM
Post: #1008
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Γιώργη κάνει η μεσαία τριβή από Σέλικα νυχτεριδα με το σπαστό κεντρικό.
Αν βρεις τπτ σφύρα γιατί ένας Σεραίος μου ζήτησε 100ευρώ ... ![]() AE86 FANATIC!!! |
|||
11-06-2007, 11:12 AM
Post: #1009
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Moυ λεχετε ζαλίσει τον έρωτα με τις παπαριές σας!
danielvanderwoude Wrote:looks like the nmwisima joke saved you in the end ![]() |
|||
11-06-2007, 11:43 AM
Post: #1010
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
... και ποιός ενδιαφέρεται για την πάρτη σου ρε ΜΠΑΓΛΑΜΑ ?????????
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() AE86 FANATIC!!! |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Greek 86 owners meet | FanIsHere | 0 | 642 |
02-20-2025 05:34 PM Last Post: FanIsHere |
|
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 488,852 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 110,633 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 33,440 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
Technical problems (Greek language) | dikolotour | 1,217 | 936,337 |
07-09-2012 10:12 AM Last Post: Apsogos |
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)