Psaxnw pragmata gia thn AE mou
03-08-2007, 10:44 AM
Post: #7
 
Είχε σπάσει το πλαστικό αξονάκι που στήριζε το ζεστό-κρύο, και την επιλογή εξόδου του αέρα, με αποτέλεσμα να κινούνται τρελά. Το έλυσα, έβαλα μια βίδα για άξονα, λάδωσα καλά τις ντίζες (κάντε το πρίν σπάσει από τα ζόριαWink και όλα ΟΚ.
Δεν το έχω δέσει ακόμα, άρα μπορώ να τραβήξω και καμμιά φωτό...

[Image: AEU86 AE86 -  ]
http://www.ae86.gr
Visit this user's website Find all posts by this user


Messages In This Thread
Psaxnw pragmata gia thn AE mou - Dorito86 - 03-08-2007, 07:55 AM
[] - alimonos - 03-08-2007, 09:54 AM
[] - dikolotour - 03-08-2007, 09:59 AM
[] - Euripides - 03-08-2007, 10:14 AM
[] - alimonos - 03-08-2007, 10:24 AM
[] - kp61 - 03-08-2007, 10:41 AM
[] - Euripides - 03-08-2007 10:44 AM
[] - nmwisima - 03-08-2007, 11:03 AM
[] - alimonos - 03-08-2007, 11:04 AM
[] - kp61 - 03-08-2007, 11:04 AM
[] - alimonos - 03-08-2007, 11:10 AM
[] - kp61 - 03-08-2007, 11:32 AM
[] - Euripides - 03-08-2007, 11:35 AM
[] - alimonos - 03-08-2007, 11:48 AM
[] - dikolotour - 03-08-2007, 11:55 AM
[] - kp61 - 03-08-2007, 11:56 AM
[] - kp61 - 03-08-2007, 11:59 AM
[] - alimonos - 03-08-2007, 12:01 PM
[] - dikolotour - 03-08-2007, 12:03 PM
[] - Euripides - 03-08-2007, 12:04 PM
[] - kp61 - 03-08-2007, 12:09 PM
[] - dikolotour - 03-08-2007, 12:09 PM
[] - alimonos - 03-08-2007, 12:10 PM
[] - nmwisima - 03-08-2007, 12:28 PM
[] - dikolotour - 03-08-2007, 12:32 PM
[] - kp61 - 03-08-2007, 12:39 PM
[] - dikolotour - 03-08-2007, 12:56 PM
[] - alimonos - 03-08-2007, 01:46 PM
[] - kp61 - 03-08-2007, 03:43 PM
[] - nmwisima - 03-08-2007, 03:55 PM
[] - alimonos - 03-08-2007, 04:40 PM
[] - dikolotour - 03-08-2007, 07:20 PM
[] - nmwisima - 03-08-2007, 09:53 PM
[] - kp61 - 03-08-2007, 10:15 PM
[] - nmwisima - 03-08-2007, 10:25 PM
[] - kp61 - 03-08-2007, 10:30 PM
[] - Dorito86 - 03-08-2007, 10:31 PM
[] - Euripides - 03-09-2007, 07:23 AM
[] - dikolotour - 03-09-2007, 10:12 AM
[] - dikolotour - 03-09-2007, 12:14 PM
[] - Euripides - 03-09-2007, 12:34 PM
[] - dikolotour - 03-09-2007, 12:38 PM
[] - Dorito86 - 03-10-2007, 07:47 PM

Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  plakakia gia daganes oem thanos 1 4,574 10-08-2012 02:57 PM
Last Post: thanos
  Ziteitai kalodiwsi gia fwta thesis jorgekaras 1 4,686 10-04-2012 03:39 PM
Last Post: jorgekaras
  zitaw lsd 2-way gia AE86 cromhania 4 7,642 06-05-2012 11:13 AM
Last Post: nmwisima
  antalagi-pragmata zenki me kouki Petros AE86 4 7,139 03-29-2010 09:24 PM
Last Post: Arielis
  Thelw kapoia pragmata (Greek language) nmwisima 8 9,894 12-05-2008 09:27 AM
Last Post: Dorito86

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication