|
Geen zitplaatsen in een AE86 LOL!
|
|
10-14-2006, 09:40 AM
Post: #13
|
|||
|
|||
|
@Djexor: die bak van Toypower had wel airco, powersteering, electrische ramen, spiegels, dakraam, grote versterker onder de passagiers stoel, etc. etc. Er zat gewoon te veel spul in toen ze em gingen wegen
1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project 2013 - Honda Civic sport - daily driver 2004 - AEU86 dot ORG - daily domain Support our forum, buy from the AEU86 shop:
|
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |
|
Geen zitplaatsen in een AE86 LOL! - DJexor - 10-12-2006, 11:46 PM
[] - The Doctor - 10-13-2006, 12:15 AM
[] - EE80Liftback - 10-13-2006, 06:44 PM
[] - EE80Liftback - 10-13-2006, 09:56 PM
[] - banpei - 10-14-2006 09:40 AM
|
| Possibly Related Threads... | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| Gezocht! een nieuw project. | slowboy2 | 0 | 2,683 |
09-14-2021 08:10 PM Last Post: slowboy2 |
|
| iemand interesse in een autospit? | ditn | 1 | 6,679 |
12-28-2012 12:39 AM Last Post: ditn |
|
| ae86 onderdelen, een krat vol | Eric | 6 | 7,676 |
11-16-2011 08:37 AM Last Post: Eric |
|
| Iemand een 4AGZE te koop? | Okami | 1 | 4,326 |
05-30-2011 06:44 PM Last Post: Okami |
|
| Wie zoekt nog een deurtje? | einneb | 10 | 11,259 |
12-07-2010 01:36 PM Last Post: Okami |
|
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)



![AEU86 AE86 - [Image: AEU86 AE86 - ]](https://www.aeu86.org/sticker-banner-468.gif)

