Vanavond (vr.22sept)Initial D op MTV asian screen
|
09-23-2006, 06:43 PM
|
|||
|
|||
Bas, ik ken het verhaal wel....maar hier gaat Bunta op zijn gemak even een maandje met Natsuki lopen bumsen (zie verwijzing witte peuk en "Oom") om ervoor te zorgen dat zijn zoon niet dezelfde "fout" maakt als hij..kennelijk. Aan het einde zie je dat dat gelukt is..fijn. Ze is dus duidelijk wel een hookah!
Anyway, van de anime kreeg ik niet zo'n vieze smaak in mijn bek, maar de film was echt holenmens niveau. Dan die smerige pepsi commercials tussendoor (3x bah) en non acteurs...mijn god..als dat meisje gaat doen alsof ze spijt heeft en moet huilen.....Nou het overbrengen van de emotie is gelukt. De tranen sprongen bij mij in de ogen...aaarrrrghhh. Driftscenes vond ik eigenlijk ook gewoon matig. Ik vind driften nog wel leuk als ze de illusie weten te wekken dat het snel is...als iemand ook echt snel is gaat z'n bakske ook wel eens dwars dus dat is niet zo moeilijk. Met het showdriften van deze film vond ik dat dus compleet mislukt..Het is een race en dan gaan die lui op de meest langzame manier mogelijk door de bochten heen...Geef mij duizend keer liever de zijstapjes die je zo nu en dan tijdens de BMI touge showdown filmpjes ziet. DAT is wagenbeheersing, niet dat primadonna gedoe. A wheel to steer the front of the car A pedal to steer the rear |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Messages In This Thread |
Vanavond (vr.22sept)Initial D op MTV asian screen - NoHachi - 09-22-2006, 04:59 PM
[] - The Doctor - 09-22-2006, 05:42 PM
[] - AE86 Coupé - 09-22-2006, 08:43 PM
[] - The Doctor - 09-22-2006, 11:32 PM
[] - NoHachi - 09-23-2006 06:43 PM
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Te Koop Initial D en TRD Logo's stickers | Chell | 1 | 3,194 |
01-18-2007 05:58 PM Last Post: Chell |
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)