|
Vanavond (vr.22sept)Initial D op MTV asian screen
|
|
09-23-2006, 01:40 AM
|
|||
|
|||
|
Driften bestaat al een heleboel niet interessante jaren, maar de 70s maakten het cool
En de film...tja.... Ik DACHT dat Mariah Carey die probeerde te acteren het ergste was dat ooit vertoond was in de filmwereld.... Ik zat ernaast.....mijlenver... Zelfs het driftwerk was unimpressive tenzij het vooruitgespoeld werd. Wat ik grappig vond om te zien was hoeveel moeite de niet driftende volgwagens hadden om de dwars gaande mobielen niet voorbij te gaan..maargoed, dat de driftige jongens niet veel vaart maken wisten we al langer. Wat ik wel weer interessant vond was hun interpretatie van de gebeurtenissen rondom de zogenaamde races...Die was eigenlijk best wel ziek. Komt dit (oa Bunta die Natsuki loopt te boemsen) uit de strips of vonden ze dat zelf mooi? Zorgde er iig wel voor dat ik een extra naar gevoel aan de film overhield.. Verborgen boodschappen: Alle vrouwen zijn hoeren inc je moeder maar heameaux zijn ook om om te lachen... Beetje vreemde kijk hebben die lui op relaties, sexualiteit etc etc All in all...1 van de slechtste films die ik gezien heb..geen grap. 1000x liever Tokyo drift oid (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen LOL) A wheel to steer the front of the car A pedal to steer the rear |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |
|
Vanavond (vr.22sept)Initial D op MTV asian screen - NoHachi - 09-22-2006, 04:59 PM
[] - The Doctor - 09-22-2006, 05:42 PM
[] - AE86 Coupé - 09-22-2006, 08:43 PM
[] - The Doctor - 09-22-2006, 11:32 PM
[] - NoHachi - 09-23-2006 01:40 AM
|
| Possibly Related Threads... | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| Te Koop Initial D en TRD Logo's stickers | Chell | 1 | 3,217 |
01-18-2007 05:58 PM Last Post: Chell |
|
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)