jan speed
|
10-23-2005, 02:32 PM
Post: #30
|
|||
|
|||
Daar heb ik het te weinig voor bij gehouden
![]() maar hier een piccie waar hij erin ligt. InterCooler ervoor (zwart blok, ik weet ook niet wie er nu perse een gepolijste of aluminium kleur wil, zwart is beter voor warmte afgifte) dus is ie zwart ![]() Inlaat voor gasklep naar 60 mm gebracht (de gas klep is ook 60 dus waarom vasthouden aan de standaard 55 mm ![]() Origineel luchtfilter gewoon erin maar wel het huis vol gaten gemaakt.(scheelt 0.15 bar inlaatdruk . Piping vanaf SC rechtstreeks op intercooler vandaar naar inlaat (die moet nog naar 60 mm gebracht worden. En die IC van een 3.5 V6 diesel werkt!!, inlaat bij vollast -uit SC 128 graden ![]() -na IC nog maar 60 graden ![]() Is het niet zo dat bij elke 10 graden temp stijging het vermogen met 1 % omlaag gaat . top easy 240, dan gaat ie hikken :wink: 0 tot 100 ongeveer 7 sec (voor dat de IC erop zat ) ![]() Starlet p8 si turbo @ 1.0 bar grey 6,4 sec-> 100 Starlet P9 si turbo @ 1.2 bar black 5,8 sec-> 100 KTM 950 SE ->100 3,2 sec 105 Db ![]() xt660r ->100 4,5 sec BMW 1100 GS->100 4 sec |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Messages In This Thread |
[] - AE86 Coupé - 04-07-2005, 09:14 PM
[] - TE71corolla - 04-07-2005, 10:47 PM
[] - The Doctor - 04-17-2005, 02:20 AM
[] - ae86 - 10-23-2005 02:32 PM
question from Greece - nmwisima - 10-23-2005, 03:23 PM
|
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)