|
Groene kikker
|
|
07-25-2005, 06:33 PM
|
|||
|
|||
|
Jammer, want het lijkt me wel een leuke kar (zonder die kleur en bumpers).
Mij lijkt een AE niet echt lekker racen met een 1600 en starre as. Dan heb ik het niet over driften hè maar echt zo smooth mogelijk over een cirquit rijden. Driften kan ook wel in je straat auto dan kan je hem op kenteken houden dat lijkt me handiger. Laatst trouwens m'n eerste drift gemaakt in een Pajero (tereinwagen) diesel.Ik maakte een proefrit (automonteur) in de regen en kwam aan bij een bocht waar het wegdek veranderde in klinkers en hij brak uit. Nu speel ik lang genoeg racesims om te weten dat je niet helemaal van het gas af moet gaan dus ik gaf vanzelf wat gas en stuurde tegen. Hoewel het er waarschijnlijk van buiten spectaculair uitzag was dit meer een noodzakelijke maneuvre en zat ik met knikkende knietjes en trillende handjes achter het stuur toen ik hem weer recht had, maar met een grijns van oor tot oor. Ik wist meteen dat dit voor herhaling vatbaar was en reed nog een blokje om en kwam weer aan bij dezelfde bocht. Het is toch eigenlijk vreemd hoe realistisch de racesims zijn want ik had dit nog nooit gedaan en het ging goed: ruw insturengas los, hij gaat glijden en dan met gas en tegensturen de bocht doorglijden. Het ging niet hard maar hij ging behoorlijk dwars Heren, dit was zooooo cool. I need a Hachi. David |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |
|
Groene kikker - O11 - 07-24-2005, 07:47 PM
[] - The Doctor - 07-25-2005, 12:11 AM
[] - TE71corolla - 07-25-2005, 07:58 AM
[] - O11 - 07-25-2005 06:33 PM
[] - TE71corolla - 07-25-2005, 09:49 PM
[] - TE71corolla - 07-25-2005, 09:53 PM
|
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

in een Pajero (tereinwagen) diesel.