|
Japan Classic Sunday 18 juli 2010
|
|
07-13-2010, 10:56 PM
Post: #21
|
|||
|
|||
|
@Art: zullen we om 8.30 uur of zo afspreken bij de Witte Bergen gewoon buiten de parkeer plaats of binnen? Aangezien dat we niet met hele grote groep is misschien wel handig gewoon buiten de parkeerplaats gewoon wachten toch?
Ik hoor het graag. 1985 AE86 (ハチロク) Levin - Summer time daily driver |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |
|
Japan Classic Sunday 18 juli 2010 - oldskull - 04-05-2010, 06:05 PM
[] - PatrickAE86 - 04-05-2010, 06:25 PM
[] - PatrickAE86 - 04-05-2010, 06:43 PM
[] - RaceMinded - 04-06-2010, 09:13 AM
[] - Koen Bongers - 04-08-2010, 10:41 PM
[] - oldskull - 07-13-2010 10:56 PM
[] - The Doctor - 07-14-2010, 10:24 PM
[] - The Doctor - 07-14-2010, 10:33 PM
[] - PatrickAE86 - 07-16-2010, 08:35 PM
[] - The Doctor - 07-16-2010, 09:22 PM
[] - PatrickAE86 - 07-16-2010, 09:29 PM
[] - The Doctor - 07-20-2010, 12:44 AM
[] - The Doctor - 07-20-2010, 12:54 AM
[] - Petros AE86 - 07-23-2010, 09:52 PM
|
| Possibly Related Threads... | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| Drifting Sunday 28th of August | bozu | 0 | 2,339 |
06-03-2022 11:31 AM Last Post: bozu |
|
| 11 sept 2010 WanganWarriors meeting Nijmegen | PatrickAE86 | 5 | 7,538 |
08-21-2010 09:33 PM Last Post: banpei |
|
| NAPRATEN Toyota Challenge Lelystad 1 aug. 2010 + Movie | Okami | 12 | 13,177 |
08-02-2010 06:09 PM Last Post: Gtsi-R |
|
| 05-09-2010 Tuning 4 Charity II te Sneek | Supah | 3 | 5,588 |
07-16-2010 03:38 PM Last Post: Supah |
|
| Japan Classic Sunday 2009 | banpei | 31 | 27,484 |
05-09-2009 03:48 PM Last Post: banpei |
|
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)



