|
Ζητείτ
|
|
04-29-2009, 07:55 AM
Post: #6
|
|||
|
|||
|
Ενταξει Τζωρτζ σημερα το πρωι ποθ το ειδα με ησυχια ειναι λιγοτερο απο το χτυπημα που ειχε η αλλη. Ελπιζω οτι θα φτιαχνονται και τα δυο. Βρηκα λιγο στη μανουβρα γιατι ητανε ψηλο το πεζοδρομιο και το κρασπεδο δεν ητανε λειο.
Toyota Corolla KE30 + Toyota Corolla AE86 |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |
|
Ζητείτ - thanos - 04-28-2009, 08:19 PM
[] - dikolotour - 04-28-2009, 08:25 PM
[] - dikolotour - 04-29-2009 07:55 AM
[] - Roku_trueno - 04-29-2009, 07:18 PM
|
| Possibly Related Threads... | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| Bucket καθίσ&am | nmwisima | 5 | 7,864 |
10-07-2008 09:56 AM Last Post: alimonos |
|
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)



