General and Offtopic discussion (Greek language)
|
05-25-2007, 11:47 AM
Post: #421
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Βάγγο μπάνισα μια Μερτσέντα σαν την δική σου και δίπλα της μια παλιότερη (με τα μυτερά πίσω φτερά ...) σε ένα χωράφι-μάντρα ...
να ρωτήσω ??? AE86 FANATIC!!! |
|||
05-25-2007, 11:54 AM
Post: #422
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
kp61 Wrote:Βάγγο 30.000 πωλείται η Μερσεντές ![]() ![]() O άνθρωπός μου μου είπε πως είναι πολύ καλή τιμή για την κατάσταση της... 1.000 ευρώ καθε χρωμιάκι πάει μου είπε, ου μπλέξεις... danielvanderwoude Wrote:looks like the nmwisima joke saved you in the end ![]() |
|||
05-25-2007, 01:43 PM
Post: #423
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Κι εγώ APEX έχω και τα θεωρώ τραγικά ελατήρια για 'άγρια' οδήγηση.Τώρα αν θές κάτι καλύτερο από το εργοστασιακό με στοιχεία άνεσης, ΝΑΙ είναι μια χαρά. Όπως είπες Ευριπίδη και έχεις απόλυτο δίκιο δεν πρέπει να κόβονται τα ελατήρια.Πάντως στο δικό μου δεν αισθάνομαι καμία τρελή διαφορά έχοντας κόψει την τελευταία από τις προδευτικές σπείρες.
Διονύση: Τα είχα πάρει 170Ε και αν θες στα ξαναβρίσκω στα ίδια λεφτά |
|||
05-25-2007, 03:15 PM
Post: #424
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
τα apex ειναι τραγικα!οπως ειπε ο νικος.εχουμε δοκιμασει και τα apex,εχουμε δοκιμασει και jamex και τα 'μαμα' κομμενα.απο τα τρια, την καλυτερη συμπεριφορα στο δρομο και σε πολλα χιλιομετρα αλλα και σε "αγρια" οδηγηση ηταν τα 'μαμα' κομμενα.βεβαια δεν ειναι λυση τα κομμενα ελατηρια.απλα το αναφερω επειδη εχουμε δοκιμασει τις 2 συγκεκριμενες εταιριες.επισης συντομα θα δοκιμαστουν τα vogland αλλα μονο πισω.
εμαθα οτι η powerflex βγαζει για εμας σινεμπλοκ.μηπως ξερει κανεις τιμη?(πληροφοριακα ![]() |
|||
05-25-2007, 03:22 PM
Post: #425
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Ξέχνα το νικολάκη...! Ξεφεύγει πάρα πολύ..
|
|||
05-25-2007, 03:42 PM
Post: #426
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Να πω κάτι πάνω στο θέμα....
Επειδή τυχαίνει να έχω μετρήσει άπειρα ελατήρια.... Τα πιο δυνατά ελατήρια είναι τα μαμά. Πάντα, ανεξαρτήτως μάρκας. Τα κιλά που "βγάζουν" συνολικά δεν πρόκειται να τα δουν ποτέ αυτές οι απάτες που λέγονται ελατήρια χαμηλώματος. Αν πάλι ντε και καλά θες να το χαμηλώσεις, γιατί νομίζεις ότι έτσι θα στρίβεις καλύτερα πας σε στενά ελατήρια. Οτιδήποτε άλλο είναι συμβιβασμός. Α.... Και όταν κόβεις ένα ελατήριο, το καλύτερο που έχεις να κάνεις μετά είναι να το πετάξεις ή να κόψεις και άλλα τρία ίδια και να στηρίξεις το κρεβάτι σου με αυτά. ![]() |
|||
05-25-2007, 04:00 PM
Post: #427
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
θα πω για τα σταρλετ που μονο εκει εχω κανει τις απειρες δοκιμες
τα ελατηρια της εταιριας (μαμα ![]() ηταν πολυ σκληρα αλλα συντονιζονταν στις απανωτες "λακουβες" τα apex και τα eibach ηταν φαινονταν το ιδιο σκληρα (μπορει και η ιδεα μου ![]() το προβλημα βελτιωθηκε με τοποθετηση ενος σετ (μπακαλικη μεθοδος ) απο lada παλαιο 13,5χιλ. αλλα το σταρλετ πηδουσε σαν κατσικι τελικη επιλογη και σωτηρια ηταν η τοποθετηση ενος σετ απο φτιαχτα no name 190lb και 12,5χιλ. για εμπρος και 170lb και 11,5χιλ. για πισω και φυσικα στο στανταρ υψος του αυτοκινητου στο μεταξυ ειχαμε πεταξει απειρα ελατηρια και αμορτισερ κατα καιρους κατα συμπτωση και μετα απο κουβεντα με παλιους αγωνιζομενους με το ιδιο αυτοκινητο ειχαν κι αυτοι καταληξει στο ιδιο η ιδεα ηταν του πρωην εργοδοτη του ακη(τι μικρος ειναι ο κοσμος ![]() να προσθεσω δε πως σε οποιοδηποτε ελατηριο την ωρα της τοποθετησης αν δεις οτι κουνιεται εστω και ελαχιστα οποιας εταιριας κι αν ειναι αυτο κομμενο η μη ειναι για τα μπαζα |
|||
05-25-2007, 07:07 PM
Post: #428
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Και η κουβέντα ξεκινησε απο το υψος του αυτοκινητου μου.....
Αλλα μου αρεσει η αναλυση που εγινε. Πιστευω ηταν πολυ ενημερωτικη για ολα τα μελη του φορουμ. Για αλλη μια φορα η εμπειρια δειχνει πως η τριβη στην πραξη εχει ανεκτιμητη σημασια. Νικολα, ιδια τιμη βρηκα ψαχνωντας και εγω σημερα και ελεγα οτι θα ηταν καλη ευκαιρια για οταν ερθει εκεινη η στιγμη. Βεβαια μετα τα γραφομενα εχω αρχισει να το σκεφτομαι. Ωστοσο αν επιτρεπετε, θα περιμενω και τις γνωμες των Ευριπιδη, Λευτερη επι του θεματος... ![]() Toyota Corolla KE30 + Toyota Corolla AE86 |
|||
05-25-2007, 11:10 PM
Post: #429
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Εμένα παιδιά μου είχε αρέσει το αμάξι του Νίκου όταν το είχα οδηγήσει με τα Apex.
Πάντως κ εγώ βλέπω με καλό μάτι τα no name που ανέφερε ο Βαγγέλης. κάτι άλλο, ρε παίδες οι σκληρότητες που αναφέρουν οι "ξένοι" του φόρουμ , κάτι 400 ή και 500 λίμπρες δεν σας ακούγονται λίγο υπερβολικές?? Αλλά απ την αλλη μόνο καλά σχόλια έχω διαβάσει για αυτές. ποιά η γνώμη σας? |
|||
05-25-2007, 11:46 PM
Post: #430
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Ότι τους λένε λένε....
Τι νομίζεις μόνο στην Ελλάδα υπάρχουν λαμόγια που χρησιμοποιούν τον εντυπωσιασμό για να πουλήσουν.... 500 lbs σου λέει... Ανα τι ρε μεγάλε??? Ανά χιλιοστό, ανά πόντο, ανα πόδι, ανα ίντσα, αν χιλιόμετρο, ανα τι???? Ήρεμα τώρα... To πιθανότερο είναι να είναι ανά ίντσα, οπότε πάμε στα 90Kgr/cm. Ε δεν είναι και τρελό νούμερο. Τα μαμά είναι κοντά στα 40... Το θέμα είναι τι αμορτισέρ θα βάλεις, ώστε να μην σου εκτινάσει την καρότσα σε κάθε αναπήδηση... Όλα είναι θέμα συνδιασμού.... Αλλά να θυμάστε κάτι... Στην κολοάσφαλτο που έχουμε στην Ελλαδα τέτοιες λύσεις δεν προτιμούνται ούτε σε αγωνιστικά, αφού η ανάρτηση ΔΕΝ δουλευει.... Βέβαια για drift πρέπει να είναι ότι πρέπει. ![]() |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Greek 86 owners meet | FanIsHere | 0 | 427 |
02-20-2025 05:34 PM Last Post: FanIsHere |
|
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 471,283 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 106,162 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 32,450 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
Technical problems (Greek language) | dikolotour | 1,217 | 900,140 |
07-09-2012 10:12 AM Last Post: Apsogos |
User(s) browsing this thread: 8 Guest(s)