General and Offtopic discussion (Greek language)
|
10-24-2009, 05:20 PM
Post: #3481
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
MAUROS SIFOUNAS Wrote:k μια σχετικη φωτο , Sifouna, παιρνεις αυτό το λινκ που έχεις από πάνω, το επιλέγεις με το ποντίκι και πατάς το κουμπάκι της απάντησης που λέει "Ιmg" Σου βγάζει αυτό [img][/img] βάζεις ανάμεσα στα δύο τη διεύθυνση για τη φωτό, δηλαδή αυτό http://www.ae86.hu/wp-content/uploads/20...saszo5.jpg Και το αποτέλεσμα ειναι αυτό ![]() danielvanderwoude Wrote:looks like the nmwisima joke saved you in the end ![]() |
|||
10-24-2009, 06:03 PM
Post: #3482
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
MAUROS SIFOUNAS Wrote:MAUROS SIFOUNAS Wrote:καλως σε βρηκα ts@n@k@ ! μαυρε σιφουνα.....επειδη εχω και εγω μια απορια με τα αλογα....σου προτεινω να κανουμε ενα φιλικο τεστ....μεχρι τελος 3ης γιατι εχω 17αρες πανω προς το παρον για να δουμε αυτες τις διαφορες που υποστηριζεις....οχι τιποτα αλλο αλλα θελω και εγω να πειστω...! 4age 16v to FR 20VT |
|||
10-24-2009, 07:00 PM
Post: #3483
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Roku_trueno Wrote:Για το tvis τωρα... Η προσωπικη μου αποψη, απο μια δοκιμη που ειχαμε κανει με τον Σταυρο ειναι οτι σε νορμαλ μοτερ καλο ειναι να παραμεινει, αφου αλλιώς το μοτερ απλα "αδειαζει" χαμηλα (και αισθητα μάλιστα αυτο ακριβως εγινε και σε μενα οταν καποια στιγμη το δοκιμασα με ανοιχτο tvis. στις χαμηλες εχασε και αισθητα μαλιστα οπως λεει και ο Χαρης και εδω υπαρχει και λογικη εξηγηση. οι 4age με το tvis εχουν πολυ μεγαλους αυλους εισαγωγης που βοηθανε τον κινητηρα στα ψηλα να ρουφαει μεγαλη μαζα αερα αλλα στα χαμηλα μειονεκτουν οι μεγαλοι αυλοι γιατι πεφτει πολυ η ταχυτητα του αερα και αυτο εχει αρνητικα αποτελεσματα στην αποδοση του κινητηρα. ετσι η λυση ηταν να γινει αυτη η μεταβλητη εισαγωγη (tvis) ωστε να δουλευει καλα ο κινητηρας απο τα χαμηλα εως τα κοκκινα. αργοτερα μετα το΄89 οταν βγηκε ο 4age με τους μικροτερους αυλους το tvis δεν ηταν πλεον απαραιτητο ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 ![]() |
|||
10-24-2009, 08:18 PM
Post: #3484
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
εννοειτε apsoge!!!
πες μερα κ μερος κ ειμαι μεσα .. ![]() ![]() εσενα blue top einai?? 4AGE 16V-BLUE TOP-CELICA GT お持ちでない方は上のバナjap spec! |
|||
10-24-2009, 08:22 PM
Post: #3485
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
k αν ειστε αρκετα μελοι αθηνα να κανονισουμε κ βολτουλα ολοι μαζι!
4AGE 16V-BLUE TOP-CELICA GT お持ちでない方は上のバナjap spec! |
|||
10-24-2009, 08:32 PM
Post: #3486
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
ο αψογος εχει το μοτερ με τα κοκκινα/μαυρα γραμματα με tvis
**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
10-25-2009, 01:22 AM
Post: #3487
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
ελα ρε απσογε τωρα ειδα κ το βιντεακι σου..!
εχεις το ποιο ομορφο εε90 που εχω δει ...μοναδικη ενσταση οι ζαντες κ το τιμονι....αλλα γουστα ειναι αυτα! 4AGE 16V-BLUE TOP-CELICA GT お持ちでない方は上のバナjap spec! |
|||
10-26-2009, 10:02 AM
Post: #3488
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
MAUROS SIFOUNAS Wrote:ελα ρε απσογε τωρα ειδα κ το βιντεακι σου..! ευχαριστω Σιφουνακο...!!!οι ζαντες ειναι τεραστιες ...και χανω...γι αυτο και σου ειπα να δουμε μεχρι 3ες περιπου....και μετα παμε και για ενα καφε...χεχε! 4age 16v to FR 20VT |
|||
10-26-2009, 10:23 AM
Post: #3489
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Η εμπειρια μου....εστω αυτη η λιγη που εχω....στον δρομο....ειναι καλυτερα ας μην μιλαμε για ονομαστικους ιππους...διοτι και εγω εχω ανοιξει με διαφορους στο δρομο....και μαλιστα το εχουμε ξαναπει...υστερα αρκετα....λογο τεραστιων διαστασεων τροχων αλλα και παλι...δεν μασαω...χεχε...
Παρολα αυτα διαβαστε το παρακατω αρθρο απο το wikipedia που ειναι επισημο site....εχετε υποβιβασει...συμφωνα με τα στοιχεια σας το black & red lettering.... τελος παντων....ολα ειναι δρομος.... 1.the second-generation 4A-GE produced from 1987 to 1989 featured larger diameter bearings for the connecting-rod big ends (42 mm) and added four additional reinforcement ribs on the back of the engine block, for a total of seven. The T-VIS feature is maintained. It is visually similar to the first-generation engine and the power output is unchanged, but the upper cam cover now featured red and black lettering. The first- and second-generation engines are very popular with racers and tuners because of the ease of modification, simple design, and lightness. The T-VIS equipped model is an ideal candidate for the addition of a turbocharger because it contains the so-called "big-port head", meaning the head had the large cross-sectional area intake ports. :wink: :wink: :wink: 2.FIRST/SECOND GENERATION(83-89)- Valvetrain : DOHC 16Valve(TVIS) Fuel System : MPFI(Multi Point Fuel Injection) Displacement : 1587cc (straight 4) Compression Ratio : 9.4:1 Bore : 81mm Stroke : 77mm Power : 112HP@6600rpm (US, MAF Sensor) 130HP@6600rpm(Japan, MAP sensor) Torque : 131Nm@4800rpm 4age 16v to FR 20VT |
|||
10-26-2009, 06:11 PM
Post: #3490
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
tolisspi Wrote:Το θεμα των ιππων στις 4age διιστανται ακομα και σε επισημα εγγραφα, ποσο μαλλον σε ανεπισημες αναφορες. με αφορμη αυτα που εγραψε ο αpsogos το ξαναδειχνω αυτο που εγραψε o Τολης και συμφωνω. εχω κινητηρα 2ης γενιας με τα 7 νευρα που τον ανοιξα για να παρω τα μπιελοπιστονα και οι μπιελες ειναι οπως της πρωτης γενιας με 18mm πειρο πιστονιου και 40mm κουζινετο σε αντιθεση με αυτα που γραφει το κειμενο. και επισης τα 130hp με 9.4 συμπιεση και με 87αρα βενζινα ειναι δυσκολο να βγουν οπως δειχνει ο πινακας παρακατω http://www.club4ag.com/faq_and_tech_page...ations.htm ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΗΤΡΗΔΕΣ & ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΕΣ !!! ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 ![]() |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Greek 86 owners meet | FanIsHere | 0 | 442 |
02-20-2025 05:34 PM Last Post: FanIsHere |
|
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 473,512 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 107,228 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 32,572 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
Technical problems (Greek language) | dikolotour | 1,217 | 905,445 |
07-09-2012 10:12 AM Last Post: Apsogos |
User(s) browsing this thread: 23 Guest(s)