Thread Closed 
General and Offtopic discussion (Greek language)
10-24-2009, 05:20 PM
Post: #3481
General and Offtopic discussion (Greek language)
MAUROS SIFOUNAS Wrote:k μια σχετικη φωτο ,
http://www.ae86.hu/wp-content/uploads/20...saszo5.jpg

Sifouna, παιρνεις αυτό το λινκ που έχεις από πάνω, το επιλέγεις με το ποντίκι και πατάς το κουμπάκι της απάντησης που λέει "Ιmg"

Σου βγάζει αυτό
[img][/img]

βάζεις ανάμεσα στα δύο τη διεύθυνση για τη φωτό, δηλαδή αυτό
http://www.ae86.hu/wp-content/uploads/20...saszo5.jpg

Και το αποτέλεσμα ειναι αυτό
[Image: AEU86 AE86 - General and Offtopic discus... language)]

danielvanderwoude Wrote:looks like the nmwisima joke saved you in the end
[Image: AEU86 AE86 - General and Offtopic discus... language)] http://www.jdmbits.com
Visit this user's website Find all posts by this user
10-24-2009, 06:03 PM
Post: #3482
General and Offtopic discussion (Greek language)
MAUROS SIFOUNAS Wrote:
MAUROS SIFOUNAS Wrote:καλως σε βρηκα ts@n@k@ !

ναι αν το βγαλεις απο μονο του,αλλα σε συνδιασμο με μια φλατζουλα Evil

*παρενθεση κατι που βλεπω στις υπογραφες καποιων μελων
κ φυσικα θα το αναφερω εντελως εγκυκλοπαιδικα κ οχι παιζοντας το εξυπνος,λοιπον σχετικα με τους 16v 4AGE ,

BLUE TOP-->130HP..max rpm 7800
RED TOP-->118HP..max rpm 7800
ALL RED TOP-->140HP..max rpm 8400
κ φυσικα κ οι 4agze σε τρεις γενιες απο 145HP-170HP..max rpm 7800

k μια σχετικη φωτο ,
http://www.ae86.hu/wp-content/uploads/20...saszo5.jpg


μαυρε σιφουνα.....επειδη εχω και εγω μια απορια με τα αλογα....σου προτεινω να κανουμε ενα φιλικο τεστ....μεχρι τελος 3ης γιατι εχω 17αρες πανω προς το παρον για να δουμε αυτες τις διαφορες που υποστηριζεις....οχι τιποτα αλλο αλλα θελω και εγω να πειστω...!

4age 16v to FR 20VT
Find all posts by this user
10-24-2009, 07:00 PM
Post: #3483
General and Offtopic discussion (Greek language)
Roku_trueno Wrote:Για το tvis τωρα... Η προσωπικη μου αποψη, απο μια δοκιμη που ειχαμε κανει με τον Σταυρο ειναι οτι σε νορμαλ μοτερ καλο ειναι να παραμεινει, αφου αλλιώς το μοτερ απλα "αδειαζει" χαμηλα (και αισθητα μάλισταWink, χωρις να κερδιζεις κατι ουσιαστικο ψηλα, εκτος απο καποιες μειωμενες ροϊκές απωλειες, λόγω της απουσίας του άξονα και των πεταλουδών.

αυτο ακριβως εγινε και σε μενα οταν καποια στιγμη το δοκιμασα με ανοιχτο tvis. στις χαμηλες εχασε και αισθητα μαλιστα οπως λεει και ο Χαρης και εδω υπαρχει και λογικη εξηγηση. οι 4age με το tvis εχουν πολυ μεγαλους αυλους εισαγωγης που βοηθανε τον κινητηρα στα ψηλα να ρουφαει μεγαλη μαζα αερα αλλα στα χαμηλα μειονεκτουν οι μεγαλοι αυλοι γιατι πεφτει πολυ η ταχυτητα του αερα και αυτο εχει αρνητικα αποτελεσματα στην αποδοση του κινητηρα. ετσι η λυση ηταν να γινει αυτη η μεταβλητη εισαγωγη (tvis) ωστε να δουλευει καλα ο κινητηρας απο τα χαμηλα εως τα κοκκινα. αργοτερα μετα το΄89 οταν βγηκε ο 4age με τους μικροτερους αυλους το tvis δεν ηταν πλεον απαραιτητο

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - General and Offtopic discus... language)]
Find all posts by this user
10-24-2009, 08:18 PM
Post: #3484
General and Offtopic discussion (Greek language)
εννοειτε apsoge!!!

πες μερα κ μερος κ ειμαι μεσα .. Hurray! Hurray!

εσενα blue top einai??

4AGE 16V-BLUE TOP-CELICA GT
お持ちでない方は上のバナjap spec!
Find all posts by this user
10-24-2009, 08:22 PM
Post: #3485
General and Offtopic discussion (Greek language)
k αν ειστε αρκετα μελοι αθηνα να κανονισουμε κ βολτουλα ολοι μαζι!

4AGE 16V-BLUE TOP-CELICA GT
お持ちでない方は上のバナjap spec!
Find all posts by this user
10-24-2009, 08:32 PM
Post: #3486
General and Offtopic discussion (Greek language)
ο αψογος εχει το μοτερ με τα κοκκινα/μαυρα γραμματα με tvis

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - General and Offtopic discus... language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
10-25-2009, 01:22 AM
Post: #3487
General and Offtopic discussion (Greek language)
ελα ρε απσογε τωρα ειδα κ το βιντεακι σου..!
εχεις το ποιο ομορφο εε90 που εχω δει ...μοναδικη ενσταση οι ζαντες κ το τιμονι....αλλα γουστα ειναι αυτα!

4AGE 16V-BLUE TOP-CELICA GT
お持ちでない方は上のバナjap spec!
Find all posts by this user
10-26-2009, 10:02 AM
Post: #3488
General and Offtopic discussion (Greek language)
MAUROS SIFOUNAS Wrote:ελα ρε απσογε τωρα ειδα κ το βιντεακι σου..!
εχεις το ποιο ομορφο εε90 που εχω δει ...μοναδικη ενσταση οι ζαντες κ το τιμονι....αλλα γουστα ειναι αυτα!

ευχαριστω Σιφουνακο...!!!οι ζαντες ειναι τεραστιες ...και χανω...γι αυτο και σου ειπα να δουμε μεχρι 3ες περιπου....και μετα παμε και για ενα καφε...χεχε!

4age 16v to FR 20VT
Find all posts by this user
10-26-2009, 10:23 AM
Post: #3489
General and Offtopic discussion (Greek language)
Η εμπειρια μου....εστω αυτη η λιγη που εχω....στον δρομο....ειναι καλυτερα ας μην μιλαμε για ονομαστικους ιππους...διοτι και εγω εχω ανοιξει με διαφορους στο δρομο....και μαλιστα το εχουμε ξαναπει...υστερα αρκετα....λογο τεραστιων διαστασεων τροχων αλλα και παλι...δεν μασαω...χεχε...
Παρολα αυτα διαβαστε το παρακατω αρθρο απο το wikipedia που ειναι επισημο site....εχετε υποβιβασει...συμφωνα με τα στοιχεια σας το black & red lettering....
τελος παντων....ολα ειναι δρομος....


1.the second-generation 4A-GE produced from 1987 to 1989 featured larger diameter bearings for the connecting-rod big ends (42 mm) and added four additional reinforcement ribs on the back of the engine block, for a total of seven. The T-VIS feature is maintained. It is visually similar to the first-generation engine and the power output is unchanged, but the upper cam cover now featured red and black lettering. The first- and second-generation engines are very popular with racers and tuners because of the ease of modification, simple design, and lightness. The T-VIS equipped model is an ideal candidate for the addition of a turbocharger because it contains the so-called "big-port head", meaning the head had the large cross-sectional area intake ports. :wink: :wink: :wink:

2.FIRST/SECOND GENERATION(83-89)-
Valvetrain : DOHC 16Valve(TVIS)
Fuel System : MPFI(Multi Point Fuel Injection)
Displacement : 1587cc (straight 4)
Compression Ratio : 9.4:1
Bore : 81mm
Stroke : 77mm
Power : 112HP@6600rpm (US, MAF Sensor)
130HP@6600rpm(Japan, MAP sensor)
Torque : 131Nm@4800rpm

4age 16v to FR 20VT
Find all posts by this user
10-26-2009, 06:11 PM
Post: #3490
General and Offtopic discussion (Greek language)
tolisspi Wrote:Το θεμα των ιππων στις 4age διιστανται ακομα και σε επισημα εγγραφα, ποσο μαλλον σε ανεπισημες αναφορες.
Εαν ψαξεις σε προηγουμενες σελιδες σε αυτο το τοπικ ή σε καποιο αλλο ελληνικο τοπικ (δεν θυμαμαιWink εχω ανεβασει επισημα διαφημιστικα που αναφερουν τους ιππους στη 4age 16v tvis.
Τουλαχιστον στην ευρωπη, κυκλοφορησε η ως ανω μηχανη με 120 και 124 hp

με αφορμη αυτα που εγραψε ο αpsogos
το ξαναδειχνω αυτο που εγραψε o Τολης και συμφωνω.

εχω κινητηρα 2ης γενιας με τα 7 νευρα που τον ανοιξα για να παρω τα μπιελοπιστονα και οι μπιελες ειναι οπως της πρωτης γενιας με 18mm πειρο πιστονιου και 40mm κουζινετο σε αντιθεση με αυτα που γραφει το κειμενο.
και επισης τα 130hp με 9.4 συμπιεση και με 87αρα βενζινα ειναι δυσκολο να βγουν οπως δειχνει ο πινακας παρακατω
http://www.club4ag.com/faq_and_tech_page...ations.htm

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΗΤΡΗΔΕΣ & ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΕΣ !!!

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - General and Offtopic discus... language)]
Find all posts by this user
Thread Closed 


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Greek 86 owners meet FanIsHere 0 442 02-20-2025 05:34 PM
Last Post: FanIsHere
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 473,512 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 107,228 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 32,572 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  Technical problems (Greek language) dikolotour 1,217 905,445 07-09-2012 10:12 AM
Last Post: Apsogos

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 23 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication