Technical problems (Greek language)
09-19-2009, 06:12 PM
Post: #731
Technical problems (Greek language)
αυτη η εβδομαδα που μας περασε θα την ελεγα " βδομαδα καπακιου "
πριν λιγο καιρο ελεγα να κανω μονο μια ρυθμιση βαλβιδων και να το βαλω πανω χωρις να το ανοιξω αλλα λιγο οι φιλοι που με λεγαν να αλλαξω του λαχιστον τα τσιμουχακια και λιγο εγω που ηθελα να βρω τον μπελα μου, πηρα αποφαση να στησω το καπακι στον μπαγκο και να το λυσω.
πρωτα εβγαλα την εισαγωγη και TVIS . περιττο να πω πως ηταν μεσα. οι αυλοι μεσα ηταν γεματοι μακα και καρβουνιλα ιδιως κοντα στις βαλβιδες.
μετα πριν λυσω τις βαλβιδες εκανα ενα πειραμα για να δω αν οι βαλβιδες παταν καλα στις εδρες, εβαλα το καπακι στα πλαγια με τους αυλους εισαγωγεις προς τα πανω και εριξα πετρελαιο μεσα στις εισαγωγες και κοιτουσα απο τις βαλβιδες να δω αν θα βγει το πετρελαιο, μετα απο λιγα δευτερολεπτα αρχισε να εμφανιζετε μια υγρασια γυρο απο την βαλβιδα. αυτο σημαινει οτι δεν ειναι ασχημα τα πραματα αλλα δεν ειναι και καλα, ενα τριψιματακι το χρειαζεται. το ιδιο πειραμα εγινε και στις βαλβιδες εξαγωγεις οπου και εκει ηταν η ιδια κατασταση.
εβγαλα ολες τις βαλβιδες εξω εβγαλα και τα στιμουχακια που ειχαν γινει σαν κοκκαλο και οπως ηταν μες στα πετρελαια το ετριψα με μια μικρη σιρματοβουρτσα μεσα στους αυλους για να καθαρησει και μετα πλυσημο με πιεστικο. ετσι πλεον καθαρο το καπακι ξαναπηρε θεση στον μπαγκο και αρχισα να το περιεργαζομαι. το πρωτο πραμα που ειδα και ηθελα να επεμβω ηταν καποιες κατασκευαστικες ατελειες μεσα στους αυλους ακριβως κατω απο τις εδρες των βαλβιδων. ηταν σαν μικρο σκαλοπατι σε σχημα μισοφεγγαρου που εκλεινε εως 1.5mm τον αυλο.
θα δειτε πιο κατω σε φωτο για να καταλαβετε.

πρωτα δειτε σε τι κατασταση ηταν οι βαλβιδες εισαγωγεις.
μια βρωμικη και μια καθαρισμενη.
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]

εδω ειναι κατι που ηθελα πολυ να το κανω και ηρθε η στιγμη
τηλεσκοπικος τροχος για ανοιγμα των αυλων
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]

εδω θα δειτε δεξια το σκαλοπατακι που σας ελεγα σε σχημα μισοφεγγαρου και αριστερα τροχισμενο πλεον και ανοιγμενος ο αυλος
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]

επισης κατι αλλο που εκανα ηταν να τροχισω καποια σημεια γωνιες γυρο απο τις βαλβιδες .
εστρωσα με χαρτοταινια το σημειο που παταει η φλαντζα, σημαδεψα το χωρο καυσεως και οτι γωνια ηταν μεσα την τροχισα.
και κατοπιν γυαλισμα τον χωρο καυσεως για να βελτιωθει η θερμοδυναμικη ενεργεια.
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]

και εδω το πιο βασανιστικο σημειο. το μειονεκτημα στις πολυβαλβιδες κεφαλες ειναι οταν τριβεις βαλβιδες με το χερι
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]

μετα απ΄ολα αυτα ξανα παλι πλυσημο και ξεκινησε το μονταρισμα με τα καινουργια τσιμουχακια των βαλβιδων
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]

και τα πραματα σταματησαν εδω γιατι τα ελατηρια των βαλβιδων ειναι ζορικα και θελουν εργαλειο για να κουμποσουν οι ασφαλειες. εχω στο μυαλο μου μια πατεντα ... αν δουλεψει θα τα βαλω αυριο.
επισης κατι σχετικο με τα ελατηρια των βαλβιδων ειναι οτι το μανουαλ λεει πως αν το ελατηριο ειναι λιγοτερο απο 41.9mm θελει αντικατασταση και τα δικα μου δεν φτανουν ουτε τα 41. εβγαλα και απο αλλο καπακι για να δω ποσο ειναι το ελατηριο και ηταν το ιδιο με τα δικα μου.
θα τα βαλω οπως ειναι και οτι τυχερα εχω. Smile Smile Smile

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
09-20-2009, 11:30 AM
Post: #732
Technical problems (Greek language)
Thumbs up! Thumbs up! Thumbs up! Thumbs up!

Ωραίος ο Γιωργος....

Μηπως εχεις δοκιμάσει για το τρίψιμο των βαλβιδων το black&decker??? Εχω δει ένα φίλο που μπροστα στο τρυπάνι προσαρμόζει ένα σωληνάκι το οποίο στη άλλη άκρη υποδέχεται την βαλβιδα....

Ετσι την περιστροφική κίνηση αναλαμβανει το τρυπάνι φυσικα με ρεγουλα και οχι με συνεχόμενο πατημα του κουμπιού και εκείνος απλα κατα διαστήματα ανασηκωνει την βαλβίδα και την ξαναπατα ενω περιστρέφεται. Tongue

Toyota Corolla KE30 + Toyota Corolla AE86
Find all posts by this user
09-20-2009, 07:09 PM
Post: #733
Technical problems (Greek language)
Γιωργο εισαι τρομερος.... Respect! Respect! Respect!

Λοιπον θελω να αγορασω αλουμινιου τροχαλια νερου και στροφαλου.
Υπενθυμιζω οτι εχω στροφαλο απο 4AGZE και του νερου ειναι απο 4ΑGE.
Επισης εχω μπροστοκινητο.
Κοιταξα στο ToyoDIY και βρηκα οτι η ΑΕ82(4age), ΑΕ86(4age), MR2 και ΑΕ101 (4agze) εχουν διαφορετικους κωδικους στη τροχαλια στροφαλου, 13470-16030, 13470-16010 και 13470-16040 αντιστοιχα.
Σε μια ερευνα στο νετ βρηκα αυτα:
http://www.enjukuracing.com/techno-tunin...-8378.html (για 4age) και
http://enjukuracing.com/techno-tuning-al...-8386.html (για 4agze)

Εγω στο μπλοκ 4agze που εχω, ειναι τοποθετημενη η τροχαλια της 4age. Μπηκε, αλλά με λιγo ζορι. Γνωριζω οτι ο στροφαλος ειναι 40χλστ της 4age και 42χλστ της 4agze
Στο πρωτο λινκ αναφερει οτι οι τροχαλιες ειναι για rwd και fwd.
ενω σε αυτο το λινκ αναφερει ο φιλος μας οτι ειναι διαφορετικες
http://www.aeu86.org/viewtopic/crankshaf...ank+pulley
**υπαρχει σε αυτο το φορουμ ενα τοπικ με φωτο τροχαλιων απο διαφορα μοντελα 4age αλλά δεν μπορω να το βρω.

Τι να κανω? Να παρω για 4gze αλλά εαν εχουν φαγωθει τα 2χλστ στον στροφαλο και μετα παιζει?

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
09-20-2009, 11:36 PM
Post: #734
Technical problems (Greek language)
dikolotour Wrote:Thumbs up! Thumbs up! Thumbs up! Thumbs up!

Ωραίος ο Γιωργος....

Μηπως εχεις δοκιμάσει για το τρίψιμο των βαλβιδων το black&decker??? Εχω δει ένα φίλο που μπροστα στο τρυπάνι προσαρμόζει ένα σωληνάκι το οποίο στη άλλη άκρη υποδέχεται την βαλβιδα....

Ετσι την περιστροφική κίνηση αναλαμβανει το τρυπάνι φυσικα με ρεγουλα και οχι με συνεχόμενο πατημα του κουμπιού και εκείνος απλα κατα διαστήματα ανασηκωνει την βαλβίδα και την ξαναπατα ενω περιστρέφεται. Tongue

και εγω στο τελος με τρυπανι τις γυαλισα αλλα στην αρχη τις ετριψα με το χερι και μετα προσαρμοσα την βεντουζα στο τρυπανι και με χαμηλες στροφες γυαλισα τις εδρες , αλλιως δεν παλευεται

Τολη αυτες ειναι οι τροχαλιες, απο αριστερα FWD και δεξια απο ΑΕ86
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)] [Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]

και οι δυο μπαινουν στο ιδιο στροφαλο αλλα εχουν καποιες διαφορες μεταξυ τους. το 40mm και 42mm ειναι κουζινετα βασεως μεσα στον στροφαλο

και στα δικα μου,
σημερα εβαλα βαλβιδες τελικα με την βοηθεια καποιου φιλου και στην συνεχεια εδεσα το καπακι στον κορμο.
εκει που εφαγα λιγο ζορι ηταν στο ρεγουλαρισμα βαλβιδων. μετα το τριψιμο οι βαλβιδες ανεβηκαν λιγο προς τα πανω και τα διακενα μαζεψαν και χρειαστηκε να βρω αλλα πλακακια. ειχα 16 απο μια αλλη κεφαλη πηρα και απο μια αλλη αλλα 16 και 16 αυτα που εχει η δικη μου, 48 πλακακια .... και ετσι μπορεσα να ρεγουλαρω βαλβιδες

και το μοτερ σχεδον ετοιμο Thumbs up!
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
09-21-2009, 02:09 AM
Post: #735
Technical problems (Greek language)
εισαι καλλιτεχνης!!! αντε βαλε τα μοτορια τωρα να δουλεψουν...

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
09-21-2009, 07:33 AM
Post: #736
Technical problems (Greek language)
τελικά είσαι "ΓΙΑΤΡΟΣ" γιατρέ μου !!! Respect! Respect! Respect!

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user
09-21-2009, 07:36 AM
Post: #737
Technical problems (Greek language)
Τόλη πρόσεξε γιατί εγώ την πάτησα με την τροχαλία νερού ... διαφέρει το όφσετ από αντλία σε αντλία (εννοώ πισωκίνητου με μπροστοκίνητου... εγώ πήρα για πισωκίνητο αλλά η τρόμπα νερού που έιχε το μοτέρ ήταν από μπρόστοκούνητο και τελικά δεν μπήκε...)

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user
09-21-2009, 12:25 PM
Post: #738
Technical problems (Greek language)
πολυ καλος ο Γιωργος Respect! Respect! Respect!
Find all posts by this user
09-21-2009, 03:04 PM
Post: #739
Technical problems (Greek language)
Ωραίος Γιώργο, αν και θα διαφωνήσω λιγάκι στο θέμα του γυαλίσματος του θαλάμου καυσης... Και αυτό γιατι λόγω θερμοκρασιών, καταλοίπων βενζινης και λοιπων παραγωγων καυσης και γενικοτερα της κολασης που επικρατει στο θαλαμο καυσης, ολη η δουλεια που εκανες θα κρατησει 5-10 λεπτα αφου παρει εμπρος το μοτερ. Επιπλεον, αν το παρακανεις μπορει να καταληξεις με ανισου μεγεθους θαλαμους καυσης και αυνεπως αλλη συμπιεση σε καθε κυλινδρο, εκτος και αν μετα κανεις ογκομετρηση. Παντως το θεωρω τσαμπα κοπο. :wink:

JapanPower

UoP Racing website
UoP Racing videos

Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball....
Visit this user's website Find all posts by this user
09-21-2009, 09:00 PM
Post: #740
Technical problems (Greek language)
îåñåé êáíåéò ðïéï êáëùäéï áðï ôçí öõóá áõôç åéíáé óõíäåìåíï ôï óôñïöïìåôñï?

http://img508.imageshack.us/i/abcd0002p.jpg/

[img=http://img508.imageshack.us/img508/4389/abcd0002p.th.jpg]
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Greek 86 owners meet FanIsHere 0 640 02-20-2025 05:34 PM
Last Post: FanIsHere
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 488,754 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 110,613 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 33,436 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  "When" by Euripides! *Greek* nmwisima 3 9,641 07-02-2012 12:04 PM
Last Post: Roku_trueno

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication