General and Offtopic discussion (Greek language)
|
02-20-2009, 10:03 PM
Post: #2751
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Το πρωτο δεν μαρεσει , το αλλο ειναι ολα τα λεφτα!!!!
Υπαρχουν πολλα καλα εργαλεια **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
02-21-2009, 09:41 AM
Post: #2752
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
drako323
Τοσο καιρο ειχες την εμπειρια σχετικα με εκκεντροφορους και δεν ειπες τιποτα? Τι lift ειχαν? Τους εχεις απανω ή τους εβγαλες? http://www.aeu86.org/viewtopic/ae86/t/76...sc/start=0 **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
02-21-2009, 12:12 PM
Post: #2753
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Χεχε! Δεν προσέχεις Τόλη....
Λοιπόν, αυτή τη στιγμή έχω μαμά εισαγωγής και 261/8.3/223 εξαγωγής. Τους είχα ένα καιρό και κυκλοφορούσα με ρελαντί στις 1000 κάπως άγριο, χαμηλομεσαίες ελαφρώς ψόφιες και από 5000 και πάνω κάπως καλό άρπαγμα μέχρι κόφτη. Το είχα έτσι αγγλία και μου έκαιγε με όσο πιο οικονομική χρήση μπορούσα πάνω από 12λ/100κμ... Το ψαχούλεψα σε dyno εκεί που δούλευα και έβγαλε 135 στις 6800 αλλά ψοφούσε πολύ χαμηλά. Όλα αυτά με μαμά χταπόδι, εξάτμιση σιδέρη, φίλτρο μανιταρέ και μπουζί ιριδίου. Μοτέρ δεν είχε ανοίξει ποτέ με 240000κμ τότε. Επίσης τα άλογα ήταν στάνταρ, το ξέρω γιατί εγώ έστησα το δυναμόμετρο. Στους τροχούς έβγαζε κάπου 100 παρά, όπου παίζει και μια απώλεια έξτρα λόγω κινούμενων μερών δυναμόμετρου. Επειδή δεν χρησιμοποιώ πολύ συχνά το μοτέρ σε ψηλές στροφές αποφάσισα να τους βγάλω, μπάς και μαζέψω λεφτά από τη διαφορά στη κατανάλωση και πάρω εγκέφαλο! Τελικά έβγαλα πρώτα εισαγωγής και ως δια μαγείας δούλεψε καλά. Οπότε άφησα τον εξαγωγής μέχρι σήμερα. Γιαυτό ακούγεται και λίγο περίεργα... Συμπέρασμα: ακόμα και τους πιο "απαλούς" εκκεντροφόρους να βάλεις, θέλει άλλο εγκέφαλο... SFD |
|||
02-21-2009, 09:33 PM
Post: #2754
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
alimonos διαβασα οτι θα βαλεις σιλικονουχα μπουζοκαλοδια.οσο ποιο λεπτα τοσο περισοτερο ρευμα περναει?τι μαρκα θα παρεις και απο που?πες μου αν ειναι γιατι ενδιαφερομαι.
|
|||
02-21-2009, 10:21 PM
Post: #2755
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
σταυρακη για αλλη μια φορα σε ζαλιζω:
αν αυξηθει το camber αρνητικα με θετικο caster πως αλλαζει η toe περισσοτερο συγκλιση ή αποκλιση? thanks ![]() |
|||
02-21-2009, 10:39 PM
Post: #2756
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Εχω την εντυπωση πως θα τεινει προς συγκλιση, αλλα περιμενε και την επιστημονικη αποψη (aka Σταυρος
![]() ![]() JapanPower UoP Racing website UoP Racing videos Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball.... |
|||
02-22-2009, 01:09 AM
Post: #2757
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Κι εγω αυτο πιστευω αλλα ο Σταυρακης θα μας το επιβεβαιωσει!
+3'40 λεει το manual. Το δοκιμασα και το τιμονι μου φαινοταν βαρυ οποτε το κατεβασα στο (3) ειναι πιο 'ζωντανο" κατα καποιο τροπο. ![]() |
|||
02-22-2009, 09:15 AM
Post: #2758
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Όντως αυξάνει η σύγκλιση και μάλιστα κατά 0.1mm για κάθε 15' της μοίρας περίπου ανά τροχό.
H caster είναι πάντα θετική αν θές να έχεις δυναμική αύξηση του camber κατά το στρίψιμο και αν θες επαναφορά τιμονιού... Περισσότερο caster σημαίνει καλύτερη ευστάθεια, δυνατότητα ανάθεσης περισσότερης ροπής στην έξοδο στροφής αλλά βαρύτερο τιμόνι και απαίτηση μεγαλύτερης μαεστρίας στην είσοδο στροφής... Για μαμά 86 πιστεύω και 2 μοίρες παλεύονται. Αν όμως τα αλόγατα αυξηθούν πρέπει απαραιτήτως να αυξηθεί και η caster. Εκτός κιαν είσαι τρελός drifter! ![]() Ζηλεύω... Εγώ δε μπορώ να έχω ξανά 3 και 40....Κλαπσ λυγμ... ![]() SFD |
|||
02-22-2009, 11:30 AM
Post: #2759
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Πολυ επιστημουνικα μου φαινονται αυτα. θα μεινω με τα μαμα!!!
**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** ![]() |
|||
02-22-2009, 06:03 PM
Post: #2760
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
drako323 Wrote:H caster είναι πάντα θετική αν θές να έχεις δυναμική αύξηση του camber κατά το στρίψιμο και αν θες επαναφορά τιμονιού... Τωρα πως εγω ειχα μεινει με την εντυπωση πως ολα αυτα ισχυαν για αρνητικη, δεν ξερω.... ![]() JapanPower UoP Racing website UoP Racing videos Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball.... |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Greek 86 owners meet | FanIsHere | 0 | 435 |
02-20-2025 05:34 PM Last Post: FanIsHere |
|
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 472,397 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 106,962 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 32,506 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
Technical problems (Greek language) | dikolotour | 1,217 | 903,145 |
07-09-2012 10:12 AM Last Post: Apsogos |
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)