Weet iemand waar deze gebleven is?
10-22-2004, 10:51 AM
Post: #1
Weet iemand waar deze gebleven is?
[Image: AEU86 AE86 - Weet iemand waar deze gebleven is?]

Ad zoekt hem voor onderdelen Tongue

Dit is btw die auto uit het rotondefilmpje (kees.mpg geloof ik) van een tijdje geleden.

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
10-22-2004, 11:10 AM
Post: #2
Weet iemand waar deze gebleven is?
Ok, even absoluut niet om lullig te doen, want dat is totaal niet mijn bedoeling, maar mag deze foto naar het driftforum? Racen en driften zijn geweldige sporten om te doen, maar er kleven duidelijke risico's aan. Vooral veel jongeren beginnen aan de sport zonder zich duidelijk bewust te zijn van de risico's. Dan zijn foto's als dit wel confronterend. Ik mis dat soort waarschuwingen een beetje op de fora. Wie weet hoe dit ongeluk zou zijn afgelopen zonder die kooi erin? Ik niet....
Ik ga er overigens misschien wel ten onrechte van uit dat dit een driftongeluk is, maar kijkend naar de kooi, de winkelwagen wielen achter en de soort schade, maak ik wel een goede kans.

A wheel to steer the front of the car
A pedal to steer the rear
Find all posts by this user
10-22-2004, 11:14 AM
Post: #3
Weet iemand waar deze gebleven is?
jep, al driftend om een boom gevouwen, naar ik gehoord heb.

En je gebruikt deze foto maar hoor, hij is toch niet van mij Tongue

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
10-22-2004, 11:18 AM
Post: #4
Weet iemand waar deze gebleven is?
Jaja nou keb dat ding gezien en hijs gesloopt ad kan er niks vanaf halen sorry.

Achteras, koni,s, en de revolutionwheels racestoelen etc alles is al opgeslagen. Blok trouwens ook maar zit een scheur in de kop bij het uitlaatspruitstuk.

De bestuurder was inderdaad kees die een beetje duf aankwam zetten met zoiets van ik wil naar huis me auto is stuk en de vraag waar ie stond kwam als antwoord hij komt eraan.

Hij heeft bij purmerend 5 bomen gepakt gezien omstandigheden is het een wonder dat kees er met een lichte hersenschudding vanaf is gekomen. Kees heeft met een zelfdekleur hachi met in rode letters twincam16 op de zijkant meer driftfilmpjes dan met deze. (Senna's coupe en deze zijn samen ook te zien op filmpjes)

Dus zeg maar tegen ad dat ie in niks loopt te zoeken

Cars:
"99 Lexus IS200
"86 AE86 Kouki Panda Levin GT-Apex (restore project)
"84 AE86 Zenki Blue Levin (project racer)
Motorcycles:
"02 Yamaha R1
"02 Honda Hornet S
"08 BMW R1200GS
Find all posts by this user
10-22-2004, 11:18 AM
Post: #5
Weet iemand waar deze gebleven is?
Staat al op het drifters forumSmile

Damn hoop dat zoiets mij nooit overkomt iig...

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
10-22-2004, 12:09 PM
Post: #6
Weet iemand waar deze gebleven is?
Lennert...zoek die filmpjes gek! Ik wil ze zien...

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
10-22-2004, 12:22 PM
Post: #7
Weet iemand waar deze gebleven is?
Ik heb hem idd wel eens bezig gezien op zandvooruit (2F2F event geloof ik).

Hij heeft een Corolla E7 en een AE86. En die beult ie allebei ontzettend af (helaas Sad).

Filmpje van die auto op een rotonde heb ik ff hier (rightclick -> save as) neergezet.

En dit is die andere AE86 waar ze mee naar AutoMaxx (blerg, dat ik dat uit m'n toetsenbord krijg Big Grin) events gaan om te donutten/burnen enzo. Sad

[Image: AEU86 AE86 - Weet iemand waar deze gebleven is?]

[Image: AEU86 AE86 - Weet iemand waar deze gebleven is?]

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Iemand in de buurt van Den Haag DJexor 0 3,196 03-15-2018 02:32 PM
Last Post: DJexor
  Belgische Hachi experts die deze newbie willen helpen ? MC_JP 4 5,076 04-23-2014 08:04 PM
Last Post: MC_JP
  iemand in de buurt van Den Haag? DJexor 4 5,549 04-06-2014 10:59 AM
Last Post: bozu
  Wie weet er meer van mijn ae86 ? einneb 12 12,330 03-21-2014 05:03 PM
Last Post: MC_JP
  gezocht: iemand die mijn AE weer in elkaar wilt zetten DJexor 2 4,523 10-15-2013 10:25 PM
Last Post: banpei

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication