Verlagingsveren/onderstel gezocht voor mijn AE86
11-20-2009, 11:54 AM
Post: #1
Verlagingsveren/onderstel gezocht voor mijn AE86
Hallo,

Dit is m'n eerste post hier dus ik zal me even kort voorstellen om te beginnen.

Ik ben Koen Bongers, 22 jaar, student en woonachtig in het mooie dorpje Sambeek (25km onder Nijmegen). Ik ben sinds een aantal jaren een beetje aan het hobby'en met auto's. 2 jaar terug ben ik begonnen met een 200SX S13. Deze is inmiddels verkocht en daar is een BMW E30 voor in de plaats gekomen. Die E30 wordt opgebouwd tot een circuithok maar is nog lang niet klaar Tongue

Om mezelf dagelijks te vervoeren heb ik een 2 maanden geleden een AE86 gekocht. Deze heb ik met een beetje mazzel voor een redelijk bedrag van marktplaats afgeplukt en voldoet prima tot nu toe Smile

Ik heb op dit moment alleen een brakke phonepic want de digicam is verrot.

[Image: AEU86 AE86 - Verlagingsveren/onderstel g... mijn AE86]

Goed, het eigenlijke doel van dit topic is het volgende Tongue

Ik heb gisteren een setje 14" American Racing velgjes erop gezet met 195/45 R14 bandjes. Zoals natuurlijk bekend zorgt dit in combinatie met het standaard onderstel voor een enorm archgap. Ik wil dan ook over een tijdje voor met coilovers en achter met een vaste verlaging gaan rijden om dit "probleem" op te lossen.

Echter in de tussentijd wil ik de auto gewoon even rondom een 4 centimeter verlagen. Nu kan ik wel ergens een set veren gaan bestellen hiervoor maar misschien heeft iemand nog wel wat liggen wat niet meer gebruikt wordt.

Dus mijn vraag: heeft iemand nog een set verlagingsveren liggen voor een 1983 Levin Coupe?

Alvast bedankt!
Find all posts by this user
11-20-2009, 12:08 PM
Post: #2
Verlagingsveren/onderstel gezocht voor mijn AE86
heb geen adere veren voor je liggen... maar er zijn ineens wel heel veel AE86's in de buurt van nijmegen zeg Wink


Maar hij ziet er absoluut niet slecht uit Smile

Gr Roel

Gtsi-R

"Trust me, I was an engineer"