Trueno / Levin
07-30-2006, 01:32 AM
Post: #1
Trueno / Levin
Dag hallo,

wie kan me helpen aan een AE86
weet men een adres dan hoor ik dat graag van jullie.

(ps ben nieuw bij gekomen op het forum)

GreetzZz,

mansiew78
Find all posts by this user
07-30-2006, 11:34 AM
Post: #2
Trueno / Levin
Hoi mansiew,

Zoals ik in het andere draadje al zei, houd het sell forum goed in de gate. Ferdi's Levin is te koop op dit moment en je vind niet snel een betere, betaal je wel voor natuurlijk.

Als mensen iets te koop zien posten ze het meestal wel in het sell forum dusBig Grin

Verder marktplaats in de gaten houden. Er duikt er met enige regelmaat wel eentje op.

Gewoon geduld hebben, zoveel zijn er niet in NL maar je vind er vast wel eentje. Owh en even aangeven wat voor staat/prijsklasse/doeleinde je een wagen voor zoekt helpt ook. Het is leuk dat een mint conditie levin te koop is maar als je daar geen geld voor (over) hebt dan heb je er weinig aan natuurlijkBig Grin

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
07-30-2006, 04:33 PM
Post: #3
Trueno / Levin
Mux213,

cool je benf ook gewoon van NLD bodem,
namelijk m'n eng is niet al te goed dus vandr dat ik hier een topic heb gemaakt.

ik zag een GT twin cam op marktplaats alleen die mensen zijn al in onderhandeling met andere ik hoor van de week hier meer over.

geduld dat heb ik cker wel je namelijk je gaat dr voor of je gaat dr niet voor tog? ben bzig met import de org GT APX AE86 kost +/- 10.000 en hiervoor zal ik m'n A3 wel willen inruilen dus het is maar aan wat voor een AE86 ik kan komen.

iedergeval bedankt dude.

GreetzZz,

mansiew78
Find all posts by this user
07-30-2006, 07:59 PM
Post: #4
Trueno / Levin
hey mansiew,

Ja als je gaat importeren vanuit japan ben je meestal heel wat geld kwijt, al zit er iemand uit nederland op het forum die voor meen ik mij te herinneren 6 a 7000 euro rond was. Maar dat kan ik me voledig verkeert herinneren.

We zitten trouwens met aardig wat nederlanders hier, kijk maar eens naar het overzichts draaidje Big Grin

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
07-31-2006, 09:10 AM
Post: #5
Trueno / Levin
10.000..kolere das een berg geld....voormalige competitie auto?

A wheel to steer the front of the car
A pedal to steer the rear
Find all posts by this user
07-31-2006, 12:22 PM
Post: #6
Trueno / Levin
nohachi, import, wordt altijd prijzig heh, elchico ging ook al aardig die kant op met de aanschaf van zijn levin uit Japan.

maargoed, tis altijd maar net hoe duur je het wilt maken en hoeveel geld je ervoor over hebt...

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
08-03-2006, 09:53 AM
Post: #7
Trueno / Levin
Mee, eens, een ae86 uit Japan, kost wel wat, maar aan de andere kant heb je ook wat, de mijne was zo goed drift klaar, en verkerde in een top staat, de meeste ae86' s die uit Japan geimporteerd worden zijn altijd leuk aangepast, en dat betaal je ook voor idd.

Iig suc6 met de zoek, en mischieen dat je contact zou moeten nemen met Prophecy-imports, daar heb ik de mijne laten invoeren :wink:

[Image: AEU86 AE86 - Trueno / Levin]
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Wie kan mijn Levin -> Trueno conversie uitvoeren? gh0st 6 2,899 11-12-2021 05:40 PM
Last Post: pack

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication