Stock AE86 Dynoed (Greek)
10-07-2010, 07:51 AM
Post: #5
 
Όπως ξέρετε η ισχύς που διατίθεται από έναν κινητήρα σε κάποιο ποσοστό της χάνεται σε έδρανα, αζυγοσταθμίες, τριβή γραναζιών, τριβή ελαστικών κλπ. Τα δυναμόμετρα τροχού έχουν τη δυνατότητα να μετρήσουν (με σχετική ακρίβειαWink το ποσοστό της ισχύος μετά από κάποια στάδια απωλειών προσαυξημένων από την ισχύ που απαιτείται για να κινήσει τα ίδια μέρη του δυναμόμετρου. Υπάρχουν διαφορές ανάμεσα σε μονού κυλίνδρου, διπλού κυλίνδρου και αυτών που πιάνουν στο μουαγιέ. Το μόνο σίγουρο όμως είναι κανένα δε μετράει ισχύ στροφάλου... Οπότε έχουν βρεθεί μέθοδοι υπολογισμού της ισχύος στροφάλου. Και επειδή ο υπολογισμός αυτός γίνεται βάσει πάμπολλων παραδοχών, σχεδόν πάντα απέχει από την πραγματικότητα. Αυτό σε συνδυασμό με τη δυνατότητα του χρήστη του δυναμόμετρου να προσάγει συντελεστή αντιστάθμισης για να φαίνονται μεγαλύτερα τα νούμερα με κάνει να αντιμετωπίζω με αμφιβολία οποιοδήποτε αποτέλεσμα δεν έχω εξάγει ο ίδιος σε δυναμόμετρο που φυσικά γνωρίζω με τι μέθοδο υπολογίζει την ισχύ.

Εν πάσει περιπτώσει, το συγκεκριμένο διάγραμμα μπορεί να φαίνεται κάπως φουσκωμένο για σχεδόν μαμά 4age αλλά το σημαντικό είναι η μορφή της καμπύλης και όχι τόσο η μέγιστη τιμή της. Καταρχάς τα μέγιστα είναι περίπου στις σωστές στροφές. Κλασσικά πριν ανοίξει το tvis κάνει κοιλιά και πάνω στο άνοιγμα (5krpm) είναι η μεγαλύτερη κλίση της καμπύλης άρα το καλύτερο "τράβηγμα". Αυτό που είναι ενδιαφέρον είναι ότι με μαμά εκκεντροφόρους κρατάει ψηλά την ισχύ και πάνω από τις 7krpm και μέχρι τις 7500 ίσως (δεν πολυφαίνεται σε τι στροφές αντιστοιχεί το κάθε σημείο του άξονα x).

Με απλά λόγια: Ωραίος!!!!

Thumbs up! Thumbs up! Thumbs up!

Σίγουρα δεν έχει κάνει καμιά ροϊκούλα?

SFD
Find all posts by this user


Messages In This Thread
[] - Rosedrift - 10-06-2010, 12:59 PM
[] - Roku_trueno - 10-06-2010, 01:43 PM
[] - theodorischios - 10-06-2010, 06:46 PM
[] - Rosedrift - 10-07-2010, 12:43 AM
[] - drako323 - 10-07-2010 07:51 AM
[] - dikolotour - 10-07-2010, 09:05 AM
[] - Rosedrift - 10-07-2010, 01:34 PM
[] - PatrickAE86 - 10-07-2010, 08:23 PM
[] - Petros AE86 - 10-07-2010, 08:33 PM
[] - stratosTRD - 10-07-2010, 08:35 PM
[] - nmwisima - 10-08-2010, 09:38 AM
[] - Rosedrift - 10-08-2010, 10:31 AM
[] - tolisspi - 10-09-2010, 09:02 PM
[] - Petros AE86 - 10-10-2010, 11:58 AM
[] - thanos - 10-14-2010, 08:14 PM
[] - Apsogos - 03-20-2012, 01:18 PM
[] - giannisgt - 03-20-2012, 02:26 PM
[] - BOOMEX - 03-20-2012, 08:04 PM
[] - asyrigos - 04-26-2012, 10:20 AM
[] - Apsogos - 04-27-2012, 10:40 AM
[] - asyrigos - 04-27-2012, 11:13 PM
[] - Apsogos - 04-28-2012, 06:56 AM
[] - asyrigos - 04-29-2012, 08:28 PM
[] - Petros AE86 - 04-29-2012, 10:15 PM
[] - Apsogos - 04-30-2012, 02:53 PM
[] - ronin_ae86 - 04-30-2012, 04:48 PM
[] - asyrigos - 04-30-2012, 06:04 PM
[] - Apsogos - 04-30-2012, 07:55 PM

Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Greek 86 owners meet FanIsHere 0 1,340 02-20-2025 05:34 PM
Last Post: FanIsHere
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 505,528 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 115,224 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 34,641 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  Technical problems (Greek language) dikolotour 1,217 974,735 07-09-2012 10:12 AM
Last Post: Apsogos

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication