Διαφορικό (LSD)
03-25-2017, 09:01 PM
Post: #1
Διαφορικό (LSD)
Καλησπέρα στην παρέα,

Θα ήθελα τη γνώμη σας για το πρόβλημά μου.
Μετά από ένα trackday στις Σέρρες το διαφορικό άρχισε να παραπονιέται εντόνως σε σημείο που ορισμένες φορές ακούγεται σαν πριόνι. Καταλαβαίνετε ότι οι βαλβολίνες είχαν βράσει από το πολύ ζόρι. Η αλήθεια είναι ότι έκανα περίπου 30 γύρους στην πίστα.
Πριν τις Σέρρες το αυτοκίνητο είχε κάνει σέρβις και μάλιστα αλλάχτηκαν και οι βαλβολίνες (lsd only) με original toyota.
Κατέβασα το groupακι λοιπόν και το πήγα σε δύο μαστόρους. Ο πρώτος με το που είδε τα ανάμματα στα δόντια της κορώνας και του πηνίου είπε κατευθείαν αλλαγή. Ο δεύτερος μου πρότεινε να βάλω βαλβολίνη motul 75w-140 και να το αφήσω ως έχει λέγοντας πως δεν έχει θέμα και πως ο θόρυβος θα μειωθεί αρκετά με τον καιρό αλλά όχι ότι θα εξαφανιστεί κιόλας.
Τρίτος μάστορας ήμουν εγώ που πήρα μικρόμετρο και μέτρησα τις ανοχές όπως τις δίνει μέσα στο manual διαπιστώνοντας ότι είμαι μέσα στα αποδεκτά όρια.
Τελικά εγώ πρέπει να αλλάξω κορώνα-πηνίο ή να το αφήσω ως έχει; Η χρήση της βαλβολίνης χωρίς την προδιαγραφή lsd είναι σωστή για το διαφορικό;

Ευχαριστώ
Find all posts by this user
03-27-2017, 09:19 AM
Post: #2
Διαφορικό (LSD)
(03-25-2017 09:01 PM)lionma_jp Wrote:  Καλησπέρα στην παρέα,

Θα ήθελα τη γνώμη σας για το πρόβλημά μου.
Μετά από ένα trackday στις Σέρρες το διαφορικό άρχισε να παραπονιέται εντόνως σε σημείο που ορισμένες φορές ακούγεται σαν πριόνι. Καταλαβαίνετε ότι οι βαλβολίνες είχαν βράσει από το πολύ ζόρι. Η αλήθεια είναι ότι έκανα περίπου 30 γύρους στην πίστα.
Πριν τις Σέρρες το αυτοκίνητο είχε κάνει σέρβις και μάλιστα αλλάχτηκαν και οι βαλβολίνες (lsd only) με original toyota.
Κατέβασα το groupακι λοιπόν και το πήγα σε δύο μαστόρους. Ο πρώτος με το που είδε τα ανάμματα στα δόντια της κορώνας και του πηνίου είπε κατευθείαν αλλαγή. Ο δεύτερος μου πρότεινε να βάλω βαλβολίνη motul 75w-140 και να το αφήσω ως έχει λέγοντας πως δεν έχει θέμα και πως ο θόρυβος θα μειωθεί αρκετά με τον καιρό αλλά όχι ότι θα εξαφανιστεί κιόλας.
Τρίτος μάστορας ήμουν εγώ που πήρα μικρόμετρο και μέτρησα τις ανοχές όπως τις δίνει μέσα στο manual διαπιστώνοντας ότι είμαι μέσα στα αποδεκτά όρια.
Τελικά εγώ πρέπει να αλλάξω κορώνα-πηνίο ή να το αφήσω ως έχει; Η χρήση της βαλβολίνης χωρίς την προδιαγραφή lsd είναι σωστή για το διαφορικό;

Ευχαριστώ

Καλημέρα

Μερικές δικές μου σκέψεις, μιας και μηχανικός δεν είμαι.
Άμεση αλλαγή θα ήταν σίγουρα αναγκαία μόνο σε περίπτωση θραύσης ή ραγίσματος δοντιού. Κάνε έναν λεπτομερή έλεγχο μιας και το έχεις στα χέρια σου.
Ίσως δε χάνεις τίποτα να βάλεις μια άλλη βαλβολίνη (μάρκα και πυκνότητα) και να δείς πως θα πάει. Πολύ πιθανό να πατήσει πάλι καλά και να ηρεμήσει.

Καλά ξεμπερδέματα!

[Image: AEU86 AE86 - Διαφορικό (LSD)]
http://www.ae86.gr
Visit this user's website Find all posts by this user
03-27-2017, 04:36 PM
Post: #3
Διαφορικό (LSD)
(03-27-2017 09:19 AM)Euripides Wrote:  
(03-25-2017 09:01 PM)lionma_jp Wrote:  Καλησπέρα στην παρέα,

Θα ήθελα τη γνώμη σας για το πρόβλημά μου.
Μετά από ένα trackday στις Σέρρες το διαφορικό άρχισε να παραπονιέται εντόνως σε σημείο που ορισμένες φορές ακούγεται σαν πριόνι. Καταλαβαίνετε ότι οι βαλβολίνες είχαν βράσει από το πολύ ζόρι. Η αλήθεια είναι ότι έκανα περίπου 30 γύρους στην πίστα.
Πριν τις Σέρρες το αυτοκίνητο είχε κάνει σέρβις και μάλιστα αλλάχτηκαν και οι βαλβολίνες (lsd only) με original toyota.
Κατέβασα το groupακι λοιπόν και το πήγα σε δύο μαστόρους. Ο πρώτος με το που είδε τα ανάμματα στα δόντια της κορώνας και του πηνίου είπε κατευθείαν αλλαγή. Ο δεύτερος μου πρότεινε να βάλω βαλβολίνη motul 75w-140 και να το αφήσω ως έχει λέγοντας πως δεν έχει θέμα και πως ο θόρυβος θα μειωθεί αρκετά με τον καιρό αλλά όχι ότι θα εξαφανιστεί κιόλας.
Τρίτος μάστορας ήμουν εγώ που πήρα μικρόμετρο και μέτρησα τις ανοχές όπως τις δίνει μέσα στο manual διαπιστώνοντας ότι είμαι μέσα στα αποδεκτά όρια.
Τελικά εγώ πρέπει να αλλάξω κορώνα-πηνίο ή να το αφήσω ως έχει; Η χρήση της βαλβολίνης χωρίς την προδιαγραφή lsd είναι σωστή για το διαφορικό;

Ευχαριστώ

Καλημέρα

Μερικές δικές μου σκέψεις, μιας και μηχανικός δεν είμαι.
Άμεση αλλαγή θα ήταν σίγουρα αναγκαία μόνο σε περίπτωση θραύσης ή ραγίσματος δοντιού. Κάνε έναν λεπτομερή έλεγχο μιας και το έχεις στα χέρια σου.
Ίσως δε χάνεις τίποτα να βάλεις μια άλλη βαλβολίνη (μάρκα και πυκνότητα) και να δείς πως θα πάει. Πολύ πιθανό να πατήσει πάλι καλά και να ηρεμήσει.

Καλά ξεμπερδέματα!

Καλησπέρα,

Όπως αναφέρω έγινε έλεγχος παντού και δεν παρατηρήθηκε κάτι σύμφωνα με το manual εκτός από το "άναμμα". Προς το παρόν άλλαξα βαλβολίνη και έβαλα την motul 75w-140 και το διαφορικό γουργουρίζει ακόμη σαν τρελό...όσο δυνατά και να βάλω τη μουσική! Φοβάμαι μην κάνω μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι έχω κάνει μέχρι τώρα αν το περπατάω.
Find all posts by this user
03-28-2017, 01:46 PM (This post was last modified: 03-28-2017 01:52 PM by alimonos.)
Post: #4
Διαφορικό (LSD)
δοκίμασε βαλβολίνες RED LINE 75W90 GL-5 κι αν βρεις ρίξε κι ένα σωληνάριο ενισχυτικό βαλβολίνης μέσα ...

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user
07-04-2017, 12:36 PM
Post: #5
Διαφορικό (LSD)
Μου έτυχε κάτι αντίστοιχο μετά από την τελευταία μου επίσκεψη στην πίστα των Μεγάρων. Το groupάκι είχαμε κάνει επισκευή με βαλβολίνες Toyota και πιο σφηκτά δισκάκια.

Στον τελευταίο μου γύρω, έφερα ένα τετακέ σε στροφή και όντας πορωμένος, αντί να πατήσω συμπλέκτη και να σταματήσω με φρένο, προσπάθησα να το ξαναξεκινήσω, παντώντας γκάζι. Το αποτέλεσμα ήταν να ζοριστεί και να αρχίζει να βουίζει ανυπόφορα μετά τα 60 χλμ.

Το ξανακατεβάσαμε, το ξαναρυθμίσαμε και του προσθέσαμε πιο χοντρή βαλβολίνη (δε θυμάμαι ακριβή νούμερα). Τώρα έχει σταματήσει ο πολύς θόρυβος (ακόμη κάνει, αλλά σε νορμάλ σχεδόν επίπεδα), αλλά νομίζω πως δεν δουλεύει 100%. Όταν μπουν καλύτερα λάστιχα πίσω, θα μπορώ να πω με σιγουριά.

[Image: AEU86 AE86 - Διαφορικό (LSD)]

Follow: The story of my AE86
Visit this user's website Find all posts by this user


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication