Poll: Kom je naar dodare?
Ja, zeker weten
Mischien, als ik zin heb
Nee, stelletje ricers daar, yuk
[Show Results]
 
DoDare Zondag 10 april a.s.
04-11-2005, 11:56 AM
Post: #41
DoDare Zondag 10 april a.s.
Widar,

Thats P-nuts carSmile

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
04-11-2005, 12:10 PM
Post: #42
DoDare Zondag 10 april a.s.
mux, ah, that makes sense, nice drift, P-nut! Smile

Looks like you guys had a great time!

[Image: AEU86 AE86 - DoDare Zondag 10 april a.s.]
Find all posts by this user
04-11-2005, 01:02 PM
Post: #43
DoDare Zondag 10 april a.s.
Drift movies Zandvoort are online Thumbs up!


http://www.trd-cars.com
Visit this user's website Find all posts by this user
04-11-2005, 07:12 PM
Post: #44
DoDare Zondag 10 april a.s.
Ik heb me wel vermaakt daaro...
Overigens het TFTF gehalte waar hierover gepraat wordt waren best wel interessante sprints... In ieder geval een aantal...
Er zitten een paar auto's bij waar aardig wat geld in is gestoken om ze een beetje meer vermogen te geven.
De Supra's deden het echt niet verkeerd maar ook de Celica kwam aardig vooruit...
Wij hebben het tot een uurtje of 6 vol gehouden en gelukkig ging het zonnetje ook nog schijnen in de loop van de middag.
Thomas het was niet alleen OCT die daar bezig was, we hebben echt wel meer gezien hoor. Hele leuke sprint met erg verrassende auto's... Mini, een of ander jeepje (Suzuki geloof ik) en natuurlijk Nick met zijn schitterende Supra... en zijn erg heftige geluid bij de start!!
Die motors hadden ze voor mij wel achterwege mogen laten.
Wat erg opvallend was was dat de bus en de demodragmotors niet harder mochten dan 100 km p/u van de organisatie. Is eigenlijk wel weer te begrijpen omdat deze dingen niet zomaar ineens stil staan en de uitrijbaan niet lang genoeg is.. Voor vele was dit dus een tegenvaller.
Find all posts by this user
04-11-2005, 07:21 PM
Post: #45
DoDare Zondag 10 april a.s.
Het dragracen kan me nooit zo boeien. Ik vind t leuk om te zien als een auto absurd veel sneller is dan ie hoort te wezen, maar om er nou een halve dag naar te kijken? Zelf rijden is veel leuker. Overigens denk ik dat veel van de jongens hier die er wel waren ook pas wat later zijn gekomen. Ik kwam pas na 2en en moest nog de wielen omwisselen en remsysteem van schone vloeistof voorzien.. Eerlijk gezegd vind ik zelfs het driften kijken redelijk saai geworden..het zijn altijd dezelfde auto's/rijders die meedoen, en driften door 1 a 2 bochten geeft ook niet echt een goed beeld van iemands stuurmanskunsten.

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
04-11-2005, 07:29 PM
Post: #46
DoDare Zondag 10 april a.s.
Tja iedereen zijn ding.. Ik heb me aardig vermaakt daar bovenop de pitboxen.
De mini die mee reed was echt retesnel.. Dat jeepje was ook erg lachen.
Die Civic met 420 pk was ook erg erg snel.
Maar ook de Supra van Nick is leuk om naar de kijken. Op het laatst heeft hij de Scooby toch nog verslagen. Hij had wat problemen met een computer welke ervoor zorgde dat er niet/geen benzinetoevoer was. Dat probleem is verholpen door de Supradoc himself.
Het driften vond ik zelf niet zo'n succes om naar te kijken.
Heb later nog het vrij rijden gekeken (de eerste sessie) zag hierin nog diverse AE86's meerijden..
Wat mij niet zo kan boeien zijn de auto's welke helemaal uitgebouwd zijn, dus de showauto's.. Als iets een snel uiterlijk krijgt moet het ook snel gaan vind ik zelf.
Maar volgens mij heb ik jou met de Volvo net gemist als je in de 2e sessie hebt gereden.
Find all posts by this user
04-11-2005, 07:34 PM
Post: #47
DoDare Zondag 10 april a.s.
We hebben alle heats meegereden, maar het geeft niet, spectaculair is het allemaal nog niet. Het gaat mijn verbeelding nog altijd te boven dat ze die knakkers van outlaw nog altijd uitnodigen om doelloos bandjes te roken. Dat ze zelf niet beter weten na het inademen van al die rubberrook is punt 1, dat organisaties denken dat het leuk is om de bezoekers ook van hersenbeschadigingen te voorzien is toch echt een beetje kansloos.

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
04-11-2005, 07:56 PM
Post: #48
DoDare Zondag 10 april a.s.
tja ook dat vind ik dus iets wat er voor mij niet bij hoeft te zijn. Ook ik zie hier absoluut het nut niet van in. In het Gelredome heb ik de longen uit mijn lijf zitten hoesten.
Maar Outlawmensen hebben hier op dit evenement erg veel gedaan als vrijwilligers. Dus alles opbouwen, testen, vlaggen, etc...
Maar dat burnen hoeft voor mij ook niet, dat mogen ze meteen afschaffen.
Find all posts by this user
04-11-2005, 11:21 PM
Post: #49
DoDare Zondag 10 april a.s.
Top dagje geweest! Iets te laat begonnen, maar uiteindelijk kon er gereden worden en dat ging gewoon heel netjes. Geen rare acties gezien op de baan en iedereen was gewoon relaxed aan het doen.
Voor ons verliep het rijden eigenlijk superrelaxed. MEGA-stress vooraf (zelfs tot aan 5 seconden voor het uitrijden van de pits: problemen met een mogelijk lekke velg), maar tijdens het rijden zelf (toch 4x25minuten zonder pauze tussendoor) hield de Zweedse Tank zich perfect! En dat voor een bak op standaard remblokken. Ze was redelijk snel ook nog, maar helaas behoorlijk boring. Zeker op semi-slicks is er zoveel tractie dat een sper echt noodzaak is.
Ook de anderen hebben leuk gereden. Zeker Mux was goed bezig, de rolla kwam lekker knetterend en piepend voorbij en een paar metingen met stopwatch toonden dat hij niet onder hoefde te doen voor bepaalde mega-geprepareerde mobielen. Netjes man.

Zandvoort zelf viel me overigens weer behoorlijk tegen. Weinig stukken waar het echt uitdagend of spannend werd. Waarschijnlijk ligt dit aan het feit dat ik nog niet echt oog heb voor de perfecte lijn. Wie deze kent mag hem aan me uit komen leggen!

A wheel to steer the front of the car
A pedal to steer the rear
Find all posts by this user
04-12-2005, 11:14 AM
Post: #50
DoDare Zondag 10 april a.s.
NoHachi: Tja, dank voor een groot deel gaat naar Leon die als passagier mij het nodige over het lijnen rijden kon uitleggen (niet dat ik het dan ook meteen goed deedSmile), handig om iemand naast je te hebben die net zijn race licentie op zandvoort heeft gehaaltSmile

De 2 ronden dat ik als passagier met hem mee rijd leerde ik ook veel van. Je ziet echt dat veel mensen heel erg verkeerde lijnen pakken.

Kan niet wachten tot augustus!!Smile

Monique: Dat burnen is inderdaad niks, was in gelderdome al nix, is hier ook nix. Zag het later terug op zo'n hart van nederland achtig programma, hoe blij die jongens waren als hun banden klapte, man hoe gek kun je zijnSmile.. Maarja voor ieder zo zijn ding. De een houd van pimp my ride mobielen, de ander heeft geen oog voor de wagens en wil alleen zelf rijden.

Leuke wat ik van dodare vond is dat het voor iedereen wat te bieden had zonder elkaar in de weg te zitten. Als je iets niet intereseert wordt je niet 'gedwongen' om er deel aan mee te nemen. Dat had ik bij Gelderdome niet zo ervaren. Als je niet van burnen houd, mag je toch lekker in de stankrook blijven zitten, als je niet van pimpmobielen houd, kijk er toch maar een uurtje uit verveling naar...

Op DoDare zie je mij iig nog vaak terug als het vrij rijden en driften er onderdeel van blijft makenSmile

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  a.s. Zondag FAST CAR FESTIVAL!!! Okami 12 10,967 06-14-2012 09:31 PM
Last Post: banpei
  De Nurburgring - 5 t/m 8 April Mux213 34 20,031 04-05-2007 09:33 PM
Last Post: D.Wars
  Dodare 25 mei Mux213 13 9,298 05-27-2006 08:33 PM
Last Post: ATECTUNING
  Bitburg drag races 30 April Mulisha 3 4,580 03-31-2005 05:06 PM
Last Post: Mulisha
  driftchallence op zandvoort 10 april TE71corolla 3 4,378 03-30-2005 09:48 AM
Last Post: banpei

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication