Another Question.
|
06-07-2006, 08:10 AM
|
|||
|
|||
Alrighty then...[Dutch mode on]:
Concentreer je niet op het loshalen van de fuseekogel (waar dat stuurarmpje dat je los probeert te krijgen dus aan vast zit), maar op het losmaken van de stuurkogel. Das veel makkelijker. Normaal gesproken heb je daar speciaal gereedschap voor, maar ik er heb op de sloop ooit een trucje voor geleerd van de turken aldaar. Wat je doet is: je draait de moer op de stuurkogel los totdat de bovenkant zeg maar gelijk is met de bovenkant van het draadeind. Nu pak je 2 hamers, 1 hou je tegen de onderkant van het oogje waar de kogel doorheen zit, en met de andere moet je meppen verkopen op het draadeind+moer. Doe er wel iets tussen zodat je de moer of het draadeind niet vervormd anders draait het zaakje stroef en krijg je de kogel niet meer vast later (omdat ie dan mee gaat draaien). Een stukje plastic of hard hout werkt denk ik wel. Je moet er een paar felle tikken op geven zodat de verbinding zeg maar losschrikt.. Wanneer de stuurkogel los is kun je de arm er met fuseestuk en al afhalen. Verder had ik nog een idee dat ik sommige mensen heb zien doen, door de onderkant van de arm dicht te lassen kun je m wat steviger maken... Dat was mn roman voor vandaag wel weer...succes. [dutch mode off] FABRICA MI DIEM, PVNC! |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Messages In This Thread |
Another Question. - CircuitFreak - 06-05-2006, 06:40 PM
[] - CircuitFreak - 06-05-2006, 07:43 PM
[] - CircuitFreak - 06-06-2006, 07:36 PM
[] - Ivan141 - 06-07-2006 08:10 AM
[] - CircuitFreak - 06-07-2006, 06:28 PM
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
another velocity stack question. | AEeighty-six | 12 | 19,930 |
06-22-2009 04:03 PM Last Post: isac |
|
another silly question | retrodan | 2 | 3,865 |
10-25-2006 06:27 AM Last Post: Jan Pedersen |
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)