folkets vinter projekter
04-19-2008, 09:57 AM
Post: #1
folkets vinter projekter
nu er det jo gået hen og blivet godt vejer så der er jo nok nogle som allerede har varet ude med ders biler og nogle som ikke er blivet færtige med at samle den i nu.
men jeg ved der har været og er nogle projekter igang. så skulle vi ikke se om nogle af projekt folkene ville fortælle ligt om hvad de har gået og brugt tiden på i vinter og inda flere år tilbage.



selv købte jeg en motor over hos Egon ved sidste års AE86 træf. den er nu blivet malet og næsten klar til at blive lagt i. mangler lige nogle små ting så som indsugning hvor der gerne skulle komme spjæld huse på inden for en månede eller 2. motoren er forasten en 140hk maskine som ellers er standart.
som nogle sikkert ved har jeg solgt min gamle undervogn og brugt pengene fra den på en GReddy som ikke er modtaget i nu men kommer forhåbelig inden for 3uger.
selve motor rumet og fram efter må heldr ikke glemmes, det er blivet slippet ned da der var alt for meget rust ude ved kofangeren. men bare rolig det er fjernet og malet sort inkl motor rumet.

det var alt hvad jeg har lavet
Find all posts by this user
04-19-2008, 10:22 AM
Post: #2
folkets vinter projekter
hej morten

hva med at ligge nogle billeder ind af din bil :O)

vi ligger jo efterhånden allesammen på bilgalleri - hvis ikke du kan lide bilgalleri kunne du jo ligge billeder herind :O)

glæder mig til at se din bil til sommer :O)

mvh
Visit this user's website Find all posts by this user
04-19-2008, 12:20 PM
Post: #3
folkets vinter projekter
Det lyder spændene Morten. Det er sgu spjældhuse de unge vil ha´. øhh ja også lige mig.

Jeg har ikke fået lavet noget på min, i vinter. Det hele er gået op i rallybil, som er blevet renoveret, og tunet = $$$$ Sad

men jeg har fået et sæt nye hårde undervogns bøsninger, negative camber RCAér og justér bar camber toplejer. som bliver monteret lige så snart jeg får tid.... :wink:

http://www.bjerre-rally.dk
Visit this user's website Find all posts by this user
04-20-2008, 10:16 AM
Post: #4
folkets vinter projekter
ser lige om der ikke skulle blive tid til at tage billeder når motoren er lagt i. den skulle også gerne ud at køre ligt mere ind den ellers har været. sidste år brugte den jo længere tid på vejene på ladet af dansk auto hjælp ind den selv nået ast køre.

skal nok blive spændene med din bjerre håber du for tid til at komme med til nogle træf til somme. da du gav en tur i den sidste år bliv jeg så glad for din bil og ikke mindst den originale udstødning, den larmer jo slat ik. så jeg har besluttet mig for at montere den originale igen på min.
Find all posts by this user
04-28-2008, 11:14 PM
Post: #5
folkets vinter projekter
Brugte også et par timer i vinters:-) [Image: AEU86 AE86 - folkets vinter projekter]

Blacktop, the only way to fly
Visit this user's website Find all posts by this user
04-29-2008, 08:45 AM
Post: #6
folkets vinter projekter
lyder godt det i har fået lavet.
jeg har købt en ae86ér her for et par måneder siden, så nu skal jeg bare igang med at lave den, så jeg kan komme ud og ligge skrålæns.

du må lige fortælle lidt om den Greddy undervogn når du har fået den monteret engang, da jeg har overvejet den nemlig.

nå men i må holde jer munter.

mvh sonny

why drive, when you can drift
Find all posts by this user
04-29-2008, 10:52 PM
Post: #7
folkets vinter projekter
Jeg har desværre ikke nået så meget på mit projekt endnu. Dog fik jeg hevet interiøret ud af den. Det næste må være at fjerne noget af det lydisolering der er i bunden af bilen. Derefter skal alt det mekaniske gåes efter, så som motor, drivlinie og undervogn.
Til sidst vil jeg erstatte hvad jeg kan med glasfiber. Så skal den bare synes og så er det ud og køre sjovt :-)
Et år eller to mere, så er den nok køreklar.

Held og lykke med jeres projekter

AE86 - 4AGE - 1984
My project - http://www.aeu86.org/viewtopic/another-d...on/t/13190
Find all posts by this user
04-29-2008, 11:23 PM
Post: #8
folkets vinter projekter
det ser fandme godt ud jack Thumbs up!
Visit this user's website Find all posts by this user
04-29-2008, 11:27 PM
Post: #9
folkets vinter projekter
nå ja - min sorte coupe og mit nye migatronic svejseværk er blevet stjålet på mit midlertidige værksted natten mellem søndag og mandag - så nu melder jeg mig fandme snart ud af samfundet og går amok... Angry
Visit this user's website Find all posts by this user


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication