1UZ-FE V8 VVTI bj 2000 (284PK) LS400
11-07-2017, 12:13 PM
Post: #1
1UZ-FE V8 VVTI bj 2000 (284PK) LS400
Hierbij bied ik te koop aan een 1UZ-FE V8 vvti bj2000


Onderdelen die vervangen zijn:

Complete distributielijn, riem, looprollen, spanner, waterpomp (Aisin)
Multiriem met alle looprollen en spanrollen
Startmotor is gereviseerd
Stuurpomp is gereviseerd
Kleppen zijn gesteld (klepstel plaatjes) + Klepdekselpakkingen vervangen
Alle pakkingen zijn vervangen met orginele pakkingen (complete orginele toyota pakkingset)
Nieuw Orgineel toyota platinum bougies
Nieuw Orgineel toyota oliefilter
Injectoren zijn ultrasoon gereinigd en gecontroleerd op sproeibeeld en opbrengst
Gasklephuis is gereviseerd (lagerwerk e.d)
Nokaskeeringen en krukaskeeringen zijn vervangen
Alle inlaatpakkingen zijn vervangen
PCV klep (carterventilatie) en leiding is vervangen
Thermostaat is vervangen


Compleet met:

Motorstuurapparaat met ALLE stekkers van de autoboom
Complete motorkabelboom
Alle sensors uit de automaatbak
Sleutel, contactslot, immobiliser, alles wat je nodig hebt.
knipperled voor startonderbreker
Remlichtschakelaar, koppelingsschakelaar en cruisecontrol hendel om orginele cruise control werkend te maken
Duidelijk bedradingschema, echter alle draden zijn al uitgezocht en gelabeld.
EOBD uitleesstekker
Luchtmassameter incl complete lucht aanzuig systeem.
Nieuwe Brandstofdruk regelaar zit erbij, (bij de lexus zit hij in de tank) enkel leiding systeem.
Nieuw Priesaslager zit erbij (voor ombouw naar handbak).
1UZ-FE Bellhouse met drijfplaat.
Factuur heb ik erbij van bedrijf MET chassisnr van de donorauto
Oftewel alles wat je nodig hebt om hem tegenwoordig op kenteken te zetten bij de RDW, ik heb zelfs foto's van de demontage en typeplaatjes.

Ik verkoop hem omdat de project auto waar hij in moest komen verkocht is en waardoor ik hem dus niet meer ga gebruiken.

Bedoeling was in eerste instantie om van 1UZ non-vvti naar 1UZ vvti over te stappen. Dit is vrij simpel te realiseren omdat de motorsteunen en versnellingsbak aansluitingen hetzelfde zijn.

Zo compleet als deze ga je ze niet vinden, ik heb de motor zelf mogen uitbouwen op de sloperij waardoor ik hem netjes heb kunnen demonteren en ook alles mee heb kunnen nemen wat je nodig hebt bij een motorswap.

Voor meer info vraag gerust, motor is zeer netjes opgeknapt en ziet er netter uit als op de foto's. Meeste vervangen onderdelen heb ik bewaard ter bewijs.


[Image: AEU86 AE86 - 1UZ-FE V8 VVTI bj 2000 (284PK) LS400]
[Image: AEU86 AE86 - 1UZ-FE V8 VVTI bj 2000 (284PK) LS400]
[Image: AEU86 AE86 - 1UZ-FE V8 VVTI bj 2000 (284PK) LS400]
[Image: AEU86 AE86 - 1UZ-FE V8 VVTI bj 2000 (284PK) LS400]
[Image: AEU86 AE86 - 1UZ-FE V8 VVTI bj 2000 (284PK) LS400]
[Image: AEU86 AE86 - 1UZ-FE V8 VVTI bj 2000 (284PK) LS400]
[Image: AEU86 AE86 - 1UZ-FE V8 VVTI bj 2000 (284PK) LS400]
[Image: AEU86 AE86 - 1UZ-FE V8 VVTI bj 2000 (284PK) LS400]
[Image: AEU86 AE86 - 1UZ-FE V8 VVTI bj 2000 (284PK) LS400]


forumprijs 2100,-

Af te halen in omgeving Berkel en Rodenrijs (Zuid Holland)
Find all posts by this user


Messages In This Thread
1UZ-FE V8 VVTI bj 2000 (284PK) LS400 - Gtech - 11-07-2017 12:13 PM

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication