project coupe 2
10-27-2009, 07:45 PM (This post was last modified: 11-30-2014 02:22 PM by slowboy2.)
Post: #1
project coupe 2
omdat mijn drifter nu groten deels klaar is gaan we nu maar mn dagelijkse auto restaureren en vernieuwen.

eerst een paar foto's in zn beste tijden.

[Image: AEU86 AE86 - project coupe 2]

[Image: AEU86 AE86 - project coupe 2]

[Image: AEU86 AE86 - project coupe 2]

hellaas door wat achter stallig onderhoud van mij zit er wat meer roest aan dan ik had verwacht. dus ik ben nu genoodzaakt om de auto volledig te strippen
en weer op nieuwe op te bouwen. ik ben inmiddels al bezig met het strippen van de auto.

foto's volgen.
Find all posts by this user
10-28-2009, 10:36 AM
Post: #2
project coupe 2
hier op de foto ziet hij er nog goed uit !

Succes met je project !
Visit this user's website Find all posts by this user
10-28-2009, 12:32 PM
Post: #3
project coupe 2
ik denk dat aan de rechter kant meer plekjes zitten Sad

maar mooi ding verder, Yummie!

http://bruutt.blogspot.nl/
Projects: Lancer evo 4 rs, ae86 drifter, carina ta60 4a-ge & ae82gt twin cam..
Find all posts by this user
10-28-2009, 01:35 PM
Post: #4
project coupe 2
klopt. rechts zat wat schade door een aanrijding tegen de wielranden.
viel wel mee. maar ik heb er nooit wat aan gedaan dus het is een beetje roestig geworden. ook achter de sideskirts zit aardig wat roest. maar met wat bloed zweet en tranen kunnen we er wel wat moois van maken. Tongue
op mn werk hebben we een goed las apperaat en slijptol. :wink:
Find all posts by this user
10-28-2009, 09:21 PM
Post: #5
project coupe 2
De sideskirts en die mouldings op de wielkasten zijn inderdaad een mooie plek voor roestvorming. Wink
Ben benieuwd naar de fotos van voor en na. Tongue

1982 - TA60 Carina 4dr sedan - fun cruiser
1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project
2013 - Honda Civic sport - daily driver
2004 - AEU86 dot ORG - daily domain

Support our forum, buy from the AEU86 shop:
[Image: AEU86 AE86 - project coupe 2]
Visit this user's website Find all posts by this user
10-30-2009, 07:43 PM
Post: #6
project coupe 2
foto's van voor worden morgen geplaats. en inderdaad is er aardig wat roest achter de sideskirts. voorlopig genoeg hobby tijd voor mij. Tongue
Find all posts by this user
11-02-2009, 10:04 PM
Post: #7
project coupe 2
ik heb een paar foto''s gemaakt van de ergste plekken die ik tot nog toe heb gevonden. ik hoop dat het hier bij blijft. Tongue

rechter voor scherm. deze zal vervangen moeten worden. het roest loopt tot ongeveer waar het scherm aan de onderkant vast gebout zit.

[Image: AEU86 AE86 - project coupe 2]

rechts achter scherm. dit is dus voornamelijk de plek waar de side skirts over heen zitten. vocht en vuil kan daar dus goed bij. en roest volgt dan snel helaas.

[Image: AEU86 AE86 - project coupe 2]

dit is de schade aan het rechter achter scherm waar ik ik het eerder over had. al had ik er wat aan gedaan was het waarschijnlijk niet zo erg geweest.

[Image: AEU86 AE86 - project coupe 2]

en het linker achter scherm. ook hier weer roest waar de side skirt over heen zit.

[Image: AEU86 AE86 - project coupe 2]

tot nog toe heb ik alleen dit kunnen vinden en wat oppervlakkig roest. en dit ga ik dus wel gelijk aan pakken om verdere roest schade te voor komen.

deze week ga ik weer verder om de auto verder te strippen.
Find all posts by this user
11-02-2009, 10:47 PM
Post: #8
project coupe 2
bij de achterschermen waar de skirts zitten..

hoe ga je dit aanpakken?
mijn hachi heeft daar ook ongeveer zo'n plekken, kun je hier overzet/inzet stukken voor krijgen of zelf maken?

'87 levin coupé
[Image: AEU86 AE86 - project coupe 2]
Visit this user's website Find all posts by this user
11-03-2009, 04:08 PM
Post: #9
project coupe 2
of daar overzet stukken voor zijn weet ik niet. maar ik heb een aantal mooie plaat werk hamers en van die zadels. dus met wat tijd en geduld heb ik zo zelf mooie inzet stukjes gemaakt. Thumbs up! en echt perfect mooi hoeft het niet te zijn. de side skirts gaan er toch weer over heen. ik ga natuurlijk wel mn best doen om het zo mooi mogenlijk te maken. :wink:
Find all posts by this user
11-03-2009, 05:36 PM
Post: #10
project coupe 2
ok bedankt Smile

dan weet ik dat, broertje van een maat van me is geloof ik nogal handig met dat werk. hij heeft bij een bedrijf gewerkt waar ze (hoofdzakelijk)oude volvo's opmaken. die zal ik eens aan z'n jas trekken haha Smile

'87 levin coupé
[Image: AEU86 AE86 - project coupe 2]
Visit this user's website Find all posts by this user


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication