[gez] dikke radiatorslang
07-17-2006, 08:39 PM
Post: #1
[gez] dikke radiatorslang
Nadat mijn standaard radiator zichzelf heeft opgeblazen tijdens mijn laatste bezoek aan zandvoort ben ik op zoek gegaan naar iets anders. Ik heb mij laten vertellen dat de radiator van een rx7 SA een mooie upgrade is. Nu heb ik zo eentje in huis gehaald en loop tegen het volgende aan. De buizen zitten op de goede plaats, maar zijn een stuk dikker dan die van de ae86. De standaard radiatorslangen passen daar dus niet op. Enig idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?

het probleem: op het motorblok moet de slang de standaard kleine diameter hebben en op de radiator een stuk grotere. Verloopstukjes, winkels waar ze het verkopen, tips/hints allemaal welkom

He attacked everything in life with a mix of extrordinary genius and naive incompetence, and it was often difficult to tell which was which.
Find all posts by this user
07-17-2006, 09:28 PM
Post: #2
[gez] dikke radiatorslang
Biesheuvel heeft verschillende silicone hoses
Mischien kun je hier wat mee

http://www.biesheuvel.nl/shop/cat/1655/silicone_hoses

[Image: AEU86 AE86 - [gez] dikke radiatorslang]

Toyota MR2 2.0 16V Gen3 Turbo
Toyota MR2 1.6 16V
Toyota Corolla GTZ Twincam 1.6 16V (AE86) (Sold. Crying )
Toyota Corolla GT Twincam 1.6 16V (My new project Smile )
Find all posts by this user
07-18-2006, 08:46 AM
Post: #3
[gez] dikke radiatorslang
Thanks, ik had idd wel is van biesheuvel gehoord. Op de site staat dat die slangen een levertijd hebben van minimaal 2 weken. Ik ben eigenlijk op zoek naar iets dat ik in m'n handen kan houden om te zien of het goed is. iig hartstikke bedankt, heb nu iig wat als ik er verder niet uitkom

He attacked everything in life with a mix of extrordinary genius and naive incompetence, and it was often difficult to tell which was which.
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  dikke wielen te koop jasper 1 3,096 02-25-2013 10:45 PM
Last Post: jasper
  GEZ: licht-schakelaar + ruitenwisser-schakelaar senna 8 6,450 05-30-2006 12:43 AM
Last Post: senna

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication