Starlet KP60 Bugeye!
09-28-2011, 08:24 PM
Post: #1
Starlet KP60 Bugeye!
Merk & type auto: Starlet KP60 Bugeye
Prijs: 800 euro
Bouwjaar: 1979
Km stand: nvt
APK: nvt
Minpunten: beetje werk aan
Pluspunten: zeldzaam en ubercool
Modificaties/Extra's: ik ben de 2e eigenaar

Eventuele bijzonderheden:

Uniek, waar vind je ze nog!?
Een originele Nederlandse Toyota Starlet KP60 uit 1979, ook bekend als de Bugeye door zijn karakteristieke ronde koplampen.
De Starlet heeft 20 jaar in een schuur doorgebracht, waarvan de laatste 5 jaar met een gedeeltelijk ingestort dak dus toen was het een beetje over met veilig droog staan.De auto staat nu weer netjes droog.
De Starlet is half gedemonteerd, op de koplampen na is echter alles wel aanwezig, al het plaatmateriaal, interieur, exterieur, bumpers, beglazing etc.De onderdelen zitten netjes in kratten, de grote delen liggen in de auto.
De roest die er aanzit is allemaal oppervlakkig, een gedeelte heb ik al weggeschuurt en met primer behandeld, de rest is nog zoals het uit de schuur gekomen is.
De Starlet heeft een 1.0 motor gekoppeld aan een handgeschakelde 5(!) bak.Motor draait nu niet, ik heb al een carburateur revisieset gekocht en zal kijken of ik die nog draaiend maken kan.
Er zit een trekhaak onder, het complete nederlandse kentekenbewijs is aanwezig samen met 2 nieuwe blauwe kentekenplaten.
Het plan was de auto op te gaan knappen, ik heb echter nog wel meer staan dat opgeknapt moet dus worden er keuzes gemaakt.
Zijn er nog vragen, stel ze gerust

Er worden GEEN losse onderdelen verkocht of geruild.

De prijs van 800 euro is vast! Wie het eerst komt...

Foto's:

[Image: AEU86 AE86 - Starlet KP60 Bugeye!]

[Image: AEU86 AE86 - Starlet KP60 Bugeye!]

[Image: AEU86 AE86 - Starlet KP60 Bugeye!]

[Image: AEU86 AE86 - Starlet KP60 Bugeye!]

Zo schattig zijn ze als ze netjes zijn:

[Image: AEU86 AE86 - Starlet KP60 Bugeye!]
Find all posts by this user
11-09-2011, 06:53 PM
Post: #2
Starlet KP60 Bugeye!
Gaat iemand het al kopen?
Find all posts by this user
11-09-2011, 07:57 PM
Post: #3
Starlet KP60 Bugeye!
gister nog bij geweest,het is dat ik al 14 auto's heb............

ding is kei hard,kijk niet naar de bonte-koe-verf-plamuur,eronder zit een bikkelharde kp60

paintjob en gaan

drift ae86:308bhp/435nmEDIT:384pk/498nm!!!!>now DEATH)))
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Wrecking yards in the Netherlands (Starlet parts) ? PetzK 6 5,893 02-04-2006 12:26 PM
Last Post: banpei

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication