Project drako86
08-28-2009, 11:15 AM
Post: #1
Project drako86
Ανακοίνωση:

Μετά από πολλή σκέψη, εξαιτίας διαφόρων ατυχών συμβάντων και με αφορμή τη ροπή προς ξεζούμισμα των εχόντων παλαιών αυτοκινήτων, στα 265000km περίπου ξεκινά το project...

Έχω ήδη καταστρώσει ένα πρώτο σχέδιο με την απαραίτητη λίστα εξαρτημάτων, εκτιμήσεων κόστους και gantt chart εργασιών. Η διάρκεια των βασικών εργασιών θα είναι 3 έτη με προσαύξηση 1 έτους για δευτερεύουσες αγορές (πχ καθίσματαWink, χρόνος που προσαρμόστηκε περισσότερο βάσει εκτιμήσεων εσόδων για αυτό το διάστημα παρά βάσει απαιτήσεως χρόνου εργασιών. Φυσικά έπαιξε ρόλο και ο φόβος παύσης παραγωγής εξαρτημάτων toyota...

Τα specs είναι τα εξής:

- Πλήρης επισκευή, ελαφρά ενίσχυση (όχι roll cage) και βαφή σασί/αμαξώματος.
- Ανακατασκευή μηχανικών μερών με μικρές βελτιώσεις σε: μετάδοση (cusco LSD με τελική 4.77Cool, φρένα (κατάργηση servo φρένων-χρήση διπλών αντλιών με μπάρα εξισορρόπησηςWink, τιμόνι-αναρτήσεις (κοντή κρεμαγιέρα, αντιστρεπτική ρυθμιζόμενη μπροστά κλπWink.
- Ανακατασκευή κινητήρα με στόχο περί τα 160hp/~7500rpm στο στρόφαλο (πιστόνια, μπιέλες, ΙΤΒs, ελπίζω να αρκούν οι 262/8.2/223 εκκεντροφόροι μου, κλπWink.
- Κατασκευή κομματιών FRP: καπό, πίσω πόρτα, φτερά, προφυλακτήρες, ταμπλό και πλαστικά εσωτερικού. Στόχος τελικού βάρους γεμάτου στα 950kgr.
- Ζάντες περί τα 5kgr η μία (εκεί θα χρειαστεί λίγο ψάξιμοWink και λάστιχα semi-slick.
- Καθίσματα bucket, τζάμια από σκληρό polycarbonate (δεν έχω βρεί ακόμα παρμπρίζWink

Να υπενθυμίσω εδώ ότι το αυτοκίνητο ήδη διαθέτει Τ3 big brake kit και η ανάρτηση είναι σχεδόν ολοκληρωμένη.

Μετά τη λήξη του project θα υπάρχουν έτοιμα καλούπια για εξαρτήματα FRP/carbon προς απόσβεση του κόστους των Wink .

Επίσης σκοπεύω να περάσω όλα τα εξαρτήματα σε λίστα με βάρη και δυνατότητα βελτίωσης που ελπίζω να βοηθήσει μελλοντικούς projectάκηδες.

Μεγάλη στενοχώρια η γνώση ότι για 3 και χρόνια δε θα το οδηγώ, και φόβος μην και δεν μπορώ πια να το οδηγώ τότε... Όμως από την άλλη θα είναι μεγάλη ευχαρίστηση να δουλέψω πάνω στο αγαπημένο 86 και να ασκήσω έστω και ως hobby αυτό που θα έπρεπε να κάνω ως επάγγελμα.

Αύριο λοιπόν ξεκινώ με το λύσιμο...

SFD
Find all posts by this user
08-28-2009, 11:45 AM
Post: #2
Project drako86
Με τις ευχές και τις σκέψεις όλων μας, αλλα και την πιθανόν συμμετοχή μας αν αυτή είναι δυνατή ή χρειαστεί, σου έυχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία.....


Hurray! Hurray! Hurray! Hurray! Hurray! Hurray! Hurray! Hurray! Hurray!

Toyota Corolla KE30 + Toyota Corolla AE86
Find all posts by this user
08-28-2009, 11:53 AM
Post: #3
Project drako86
Σου ευχομαι καλο ξεκινημα και καλα ξεμπερδεματα.
Εγω, παντως, δεν θα ειχα υπομονη να περιμενω 3 χρονια. Ευχομαι, εντωμεταξυ να κερδισεις κανα τζοκερ!

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Project drako86]
Visit this user's website Find all posts by this user
08-28-2009, 12:08 PM
Post: #4
Project drako86
Με την ευχή μου παιδάκι μου... Cool

να έχουμε κι εμείς μία σαν αυτές που φτιάχνουν οι κωλοάγγλοι και οι κωλοαμερικάνοι και οι Ιάπωνες (χωρίς "κωλο")...
Thumbs up!

[Image: AEU86 AE86 - Project drako86]
http://www.ae86.gr
Visit this user's website Find all posts by this user
08-28-2009, 12:13 PM
Post: #5
Project drako86
Big Grin Big Grin Big Grin

Ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να σας κάνω περήφανους!!!

SFD
Find all posts by this user
08-28-2009, 01:25 PM
Post: #6
Project drako86
Zαντες υπάρχουν, μοτέρ μην κάνεις ανακατασκευή, τουρμπισε το 4age ή βάλε κομπρεσορα. Δεν αξίζει τα λεφτά η ανακατασκευή. Το χουν κάνει πολλοί και την έχουν πατήσει...

Και πριν πάρεις στέλνε κανά πμ να στα βρισκουμε φθηνότερα και μην κάνεις τον ξερόλα.

danielvanderwoude Wrote:looks like the nmwisima joke saved you in the end
[Image: AEU86 AE86 - Project drako86] http://www.jdmbits.com
Visit this user's website Find all posts by this user
08-28-2009, 01:43 PM
Post: #7
Project drako86
Χεχε, γιατί αξίζει τα λεφτά γενικότερα το project? Και μόνο η πιθανότητα να είμαι ο πρώτος που θα επιτύχει λοιπόν αξίζει! Tongue Άσε που είμαι κάθετος στο θέμα Ν/Α 86...

SFD
Find all posts by this user
08-28-2009, 02:29 PM
Post: #8
Project drako86
drako323 Wrote:Ανακοίνωση:

Μετά από πολλή σκέψη, εξαιτίας διαφόρων ατυχών συμβάντων και με αφορμή τη ροπή προς ξεζούμισμα των εχόντων παλαιών αυτοκινήτων, στα 265000km περίπου ξεκινά το project...

Έχω ήδη καταστρώσει ένα πρώτο σχέδιο με την απαραίτητη λίστα εξαρτημάτων, εκτιμήσεων κόστους και gantt chart εργασιών. Η διάρκεια των βασικών εργασιών θα είναι 3 έτη με προσαύξηση 1 έτους για δευτερεύουσες αγορές (πχ καθίσματαWink, χρόνος που προσαρμόστηκε περισσότερο βάσει εκτιμήσεων εσόδων για αυτό το διάστημα παρά βάσει απαιτήσεως χρόνου εργασιών. Φυσικά έπαιξε ρόλο και ο φόβος παύσης παραγωγής εξαρτημάτων toyota...

Το συνολικό κόστος εκτιμάται στα 16000 ευρώ και τα specs είναι τα εξής:

- Πλήρης επισκευή, ελαφρά ενίσχυση (όχι roll cage) και βαφή σασί/αμαξώματος.
- Ανακατασκευή μηχανικών μερών με μικρές βελτιώσεις σε: μετάδοση (cusco LSD με τελική 4.77Cool, φρένα (κατάργηση servo φρένων-χρήση διπλών αντλιών με μπάρα εξισορρόπησηςWink, τιμόνι-αναρτήσεις (κοντή κρεμαγιέρα, αντιστρεπτική ρυθμιζόμενη μπροστά κλπWink.
- Ανακατασκευή κινητήρα με στόχο περί τα 160hp/~7500rpm στο στρόφαλο (πιστόνια, μπιέλες, ΙΤΒs, ελπίζω να αρκούν οι 262/8.2/223 εκκεντροφόροι μου, κλπWink.
- Κατασκευή κομματιών FRP: καπό, πίσω πόρτα, φτερά, προφυλακτήρες, ταμπλό και πλαστικά εσωτερικού. Στόχος τελικού βάρους γεμάτου στα 950kgr.
- Ζάντες περί τα 5kgr η μία (εκεί θα χρειαστεί λίγο ψάξιμοWink και λάστιχα semi-slick.
- Καθίσματα bucket, τζάμια από σκληρό polycarbonate (δεν έχω βρεί ακόμα παρμπρίζWink

Να υπενθυμίσω εδώ ότι το αυτοκίνητο ήδη διαθέτει Τ3 big brake kit και η ανάρτηση είναι σχεδόν ολοκληρωμένη.

Μετά τη λήξη του project θα υπάρχουν έτοιμα καλούπια για εξαρτήματα FRP/carbon προς απόσβεση του κόστους των Wink .

Επίσης σκοπεύω να περάσω όλα τα εξαρτήματα σε λίστα με βάρη και δυνατότητα βελτίωσης που ελπίζω να βοηθήσει μελλοντικούς projectάκηδες.

Μεγάλη στενοχώρια η γνώση ότι για 3 και χρόνια δε θα το οδηγώ, και φόβος μην και δεν μπορώ πια να το οδηγώ τότε... Όμως από την άλλη θα είναι μεγάλη ευχαρίστηση να δουλέψω πάνω στο αγαπημένο 86 και να ασκήσω έστω και ως hobby αυτό που θα έπρεπε να κάνω ως επάγγελμα.

Αύριο λοιπόν ξεκινώ με το λύσιμο...


Ρε Χαρη, προεκλογικο λογο μου θυμισε το παραπανω Big Grin Big Grin
Ξεχασες το "σεμνα κ ταπεινα"

Παντως καλο ξεκινημα, θα εχει ενδιαφερον το ολο θεμα.

Κ κατι τελευταιο, χωρο δικο σου για να γινει ολη η δουλεια εχεις ? Γιατι αυτο ειναι που λειπει στους περισοτερους ρε γαμωτο...

Κ μην ακους τον wisima , εγω ξερω αρκετους που τα μοτερ τους δουλευουν μια χαρα μετα την ανακατασκευη.

[Image: AEU86 AE86 - Project drako86]
Find all posts by this user
08-28-2009, 02:51 PM
Post: #9
Project drako86
Ευχαριστώ αλλά λέγομαι Σταύρος... Big Grin Big Grin Big Grin

Δυστυχώς ο χώρος είναι ξεσκέπαστος... Το θέμα αποθήκευσης και δουλειάς εκτός σασί νομίζω θα τα βολέψω έστω και αν κοιμάμαι ανάμεσα σε εξαρτήματα!

Οπότε δε θα είναι οι ιδανικότερες συνθήκες αλλά δεν τρομάζουμε! Θα παίξει κάποιο σκέπαστρο προσωρινό μέχρι να βρεθεί κανα γκαράζ φίλου κλπ. Επίσης στο σχεδιασμό του όλου εγχειρήματος έχει ληφθεί υπόψιν ο καιρός οπότε όταν θα χειμωνιάζει πχ θα γίνεται εργασία σε μηχανικά μέρη indoors.

SFD
Find all posts by this user
08-28-2009, 02:56 PM
Post: #10
Project drako86
Μαλιστα... Σε βλεπω με το ενα χερι την ομπρελα κ με το αλλο χερι την TIG Big Grin


Γραψε λαθος για το Χαρης, κεκτημενη ταχυτητα... Banging head

[Image: AEU86 AE86 - Project drako86]
Find all posts by this user


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication