Fremtidlig AE86 i Stavanger :)
01-22-2007, 03:36 PM
Post: #1
Fremtidlig AE86 i Stavanger :)
Hei folkens! Er ny på dette forumet, men har vert en stund på Driftworks me samme bruker navn. Har en 200sx nå me Sr20det Evil Etter i år blir den bare brukt til drift/banekjøring. Jeg letter etter en AE86 til daglig bruk. Tenker på å importere en fra Japan siden Avgiftene på disse er ikke mer en 17000 kr på toll.no.

Lurte på hva AE86 eiere i Norge vet om import stress me en 86 Corolla? Jeg tenkte å få på noen fine felger og TEc Arts skjermer, samt coilovers Smile Kjenner bare til Tein som er TUV godkjente, noen som vet fler? Tenker at forgassere ikke hadde blitt godkjent? Cusco Bur?

Vet egentlig ikke så mye om AE86'n. Har bilen noen problematiske sider? Vil ikke ha noe Motor trøbbel osv. Men så er dette ikke no Nissan da Tongue Big Grin

-Milosz
Find all posts by this user
02-01-2007, 11:31 PM
Post: #2
Fremtidlig AE86 i Stavanger :)
TEIN er ikke TÜV godkendt og de laves ikke mere til AE86.
jeg har iværtfald ikke kunne få nogle godkendelse på mine.

hvis du er bange for at motoren ikke kan holde kan der liges en 4agze i og den kan er ikke til at tage livet af. gearkassen ville ikke blive ved med at holde man der kan den monteres fra en supra MA70 og en RX7 FC3S. Bagtøjer kan monteres fra en Celica RA40.

MVH
M stenvedel
Find all posts by this user
02-05-2007, 03:55 AM
Post: #3
Fremtidlig AE86 i Stavanger :)
Heisann.

4AG-ZE maskinen får man godkjent. Men det krever mye arbeid. Snakk med thaulow ang importering av Ae86. Tar jeg ikke helt feil så har han en Grå en for hånd akkurat nå. Smile
Find all posts by this user


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication