A new Levin coming to town.
04-13-2009, 10:49 AM
Post: #1
A new Levin coming to town.
Hej, Har beställt hem en Levin från japan, den kommer till göteborg lagom till den 21juni förhoppningsvis. men Har lite fundering över regbesiktningen.
De behövs ju godkända lysen och så vidare, så jag har sneglat lite på att plocka delar från Opel corolla Gli 1.6. Någon som har lite råd ?

And now In English. Hello I am waiting for the arrival on a levin from Japan, It will come to gothemburg around 21 of june . I know I need to change some parts to get it approved in Sweden , I guess it´s the same All over scandinavia . So I was thinking about take lights and so on from a toyota corolla 1.6 gli . Does anyone have some advice ?

/Cheers Johan


Attached File(s) Thumbnail(s)
   
Find all posts by this user
04-13-2009, 12:50 PM
Post: #2
A new Levin coming to town.
Tjena Johan!

Grattis!

Schysst Levin Thumbs up!

Vad är en Opel Corolla Gli 1,6 för något? Tongue

Försök med Kouki levin LHD lysen. kan kanske kunnas få fatt i Finland eller Danmark.
Annars har du ju lite tid och har du tur så dyker dom förhoppningsvis upp här.

Jag tror inte du får plats med andra lysen utan nån modifiering.

Sen passar inga chassi delar från en FWD corolla. gli har dessutom en annan motor, så du hittar inget du kan plocka till din AE86.

Hlsn,
Philip

Philip
Find all posts by this user
04-17-2009, 08:31 PM
Post: #3
A new Levin coming to town.
Tja Igen. baklysen verkar de inte var någre större problem att få tag på iaf. finns en uppsjö på ebay usa men framlysen var en annan femma.
Find all posts by this user
04-17-2009, 09:12 PM
Post: #4
A new Levin coming to town.
Tjena!

Eftersom Levin inte såldes i USA kan det vara svårt att få tag i lysen där. Jag tror att du får leta på ebay EU.

Hoppas du hittar ett par.
Jag ska ha ögonen öppna iaf Smile

Lägg en efterlysning i wanted to buy sektionen. Jag är inte säker men tror att doggy här på forumet kan få tag i nya delar, annars kan du ju alltid försöka kolla hos Toyota.

art. nr: 81170-1A282 och 81130-1A352

Hlsn,

Philip

Philip
Find all posts by this user
04-17-2009, 09:24 PM
Post: #5
A new Levin coming to town.
AE80/EE80 -Corolla headlights are nearly same than AE86 headlights.

"Tämmösellä modernilla autolla, niin mun mielestä, ei tämmöstä kisaa voi ajaa. Tää käy kunnon päälle eikä riitä aivot tähän touhuun!"
""With a modern car like this, in my opinion, a competition like this can't be driven. It's too physical and your brains can't cope with this stuff"
-Henri Toivonen 2.5.1986-
http://www.youtube.com/watch?v=OwgB4Xs4LVQ
Visit this user's website Find all posts by this user
04-19-2009, 04:18 AM
Post: #6
A new Levin coming to town.
thanks for the Info S.K, I am quite sure that your info will help me in my search for the right stuff.
Find all posts by this user
04-19-2009, 07:51 AM
Post: #7
A new Levin coming to town.
S.K. Wrote:AE80/EE80 -Corolla headlights are nearly same than AE86 headlights.
I think the ae86's headlight are some cm more than ee80's ones

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - A new Levin coming to town.]
Visit this user's website Find all posts by this user
04-22-2009, 07:08 PM
Post: #8
A new Levin coming to town.
Hmm I think I haved solved the problems about the lights. Any other problem that I may need to take care of ?
Find all posts by this user


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication