4agte
07-14-2014, 04:01 PM
Post: #1
4agte
Hallo

Kan ik met een turbo rijden op stock bigport ecu?

Gr ray
Find all posts by this user
07-14-2014, 04:30 PM
Post: #2
4agte
Lijkt me geen recept voor succes.

PS: heb dit even verhuisd naar NL forum...

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
07-14-2014, 07:11 PM
Post: #3
4agte
Ligt eraan hoeveel boost je wilt gaan draaien maar meer dan 0,4-0,5bar lijkt me geen goed idee met de stock ecu. Je afr's zijn dan verre van ideaal.

Ik kan uit ervaring zeggen dat een oem 4agze ecu op een turbo'ed 4agze gaat tot het oem boostniveau. Daarna is het gewoon niet optimaal en is het nog slecht voor je motor ook als deze te arm gaat lopen.

Als je van plan bent te gaan rijden met een turbo motor zou ik je adviseren om ook in een degelijke aftermarket ecu te investeren. Je auto rijdt er veel beter/zuiniger door en je vermogen/koppel zal ook veel beter worden afgegeven.

AE86 Levin
Find all posts by this user
07-14-2014, 09:01 PM
Post: #4
4agte
Met standaard ecu wordt niet veel gereden, alleen van hier naar tuner en miss een keer toeren maar wel rustig rijden dan.maar dan zit het er opgebouwt en kan me tuner verder.

Ik weet niet of ik veel aan de oem ecu moet aanpassen, om met turbo te rijden. want als het veel is dan wacht ik nog even en bouw ik in de winter het er wel op

Het is een bigport ecu met map sensor

Gr ray
Find all posts by this user


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication