29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
10-21-2006, 10:33 PM
Post: #61
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
C'Don Wrote:Wij hebben ook niets tegen Jasper persoonlijk, sterker nog ik kan hem niet eens.
Door dit soort staaltjes komen wij in een verkeerd dag licht en daar passen we voor.
Er is verder door jullie en andere toyotaleden/clubs een leuke dag neergezet want laten we eerlijk wezen, wij kunnen wel wat regelen maar als jullie er niet waren, werd het niets en dat geld ook voor de andere clubs.
We moeten nu eenmaal regels opstellen anders komen we gewoonweg het cicuit niet op.
Een van de regels is; geen burn outs, de auto moet voldoen aan de eisen waardoor hij ook op de weg mag rijden.
Dit zijn geen regels van ons maar van het circuit en over dit incident heb ik heel wat recht moeten praten.
Maar goed mensen, dit is gebeurd en ik heb geen zin om terug te blijven kijken.
Wij gaan er in ieder geval voor om er weer met zijn allen een gezellige maar ook een sportieve dag ervan te maken.
Jammer inderdaad hoe altijd 1 dinkie meteen al het leuke kan overschaduwen, er gaat altijd wel iets mis op een evenement van deze grote, wat wil je als je zoveel volk bij mekaar brengt toch?

Maar gaat vast goed komen dit jaar! Lekker kijken naar het de toekomst! niet telang stil staan bij et verleden Big Grin

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
01-19-2007, 02:07 PM
Post: #62
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
Skop!

Ik lees her en der dat het feest dit jaar niet door gaat..

GEEN PANIEK MENSEN!

We kunnen altijd nog de pikken naast elkaar leggen tijdens een Wimedo dag. Is ook goed voor de ego's omdat je dan kan zien wat een goede chauffeur kan met een slechte auto. Ideeetje? Noem ik het de AEU86 Gymkhana dag oid, klinkt het lekker "JDM yo" en kunnen jullie er mooi over opscheppen.

A wheel to steer the front of the car
A pedal to steer the rear
Find all posts by this user
01-19-2007, 04:12 PM
Post: #63
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
Tot en met die pikken naast elkaar leggen snap ik het nog wel daarna mis ik geloof ik het één en ander aan achtergrondkennis... Zal wel weer aan mij liggen
Find all posts by this user
01-19-2007, 04:17 PM
Post: #64
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
dat verontrust me wel een beetje.... Evil

"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
-Shinji Minowa
Find all posts by this user
01-19-2007, 05:20 PM
Post: #65
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
Voor EE80

Quote:Is ook goed voor de ego's omdat je dan kan zien wat een goede chauffeur kan met een slechte auto. Ideeetje? Noem ik het de AEU86 Gymkhana dag oid, klinkt het lekker "JDM yo" en kunnen jullie er mooi over opscheppen.

Goed voor ego's, omdat al jullie getunede AE86 uberauto's gespankt zullen worden door BX-en, R5jes etc met capabele chauffeurs achter het stuur..Ik inclusief (in het gespankt kamp dan)

Gymkhana typ je maar eens in google in. Japanse woord voor autoslalom waardoor het ineens cool en "tight-yo" wordt.

A wheel to steer the front of the car
A pedal to steer the rear
Find all posts by this user
01-19-2007, 06:01 PM
Post: #66
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
Haha

Ik rij rondjes om die nissano van jullie. Veel te veel power voor dat postzegel circuitjeBig Grin Word denk ik 360 werk? (over ego gesproken... Wink )

Ik ben trouwens zeer in voor een wimedo dagje, wil gaarne mijn aanpassingen uitproberen dus wanneer gaan we?

EE80, is btw zelfs voor dat ding van jouw een leuk dagje om te doen. al wordt et mischien tijd voor betere dempers en veren... Maar zelfs zonder leer je er veel van.
Wat nohachi zegt, wimedo is het ultime bewijs dat stuurmanschap overheerst. Als je ziet wat voor tijden ze rijden met het meest basic aan materiaal. PKs zeggen daar weinig.

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
01-19-2007, 06:35 PM
Post: #67
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
@NoHachi: Yo! (Ik ben al blij als ik TU slang kan bijhouden)

[ik wil ook meedoen mode aan]
@Mux: ik ben ook wel van plan dat een keer te doen maar dan als de auto weer op mijn naam staat... Niet dat het veel uit maakt trouwens, bij de verzekering hoef je toch niet aan te komen als je plat gereden wordt (en bij zelf plat rijden hoef ik zelfs op de openbare weg niet naar de verzekering...).

Ik schat mijn eigen kwaliteiten overigens niet erg hoog alhoewel ik denk dat een iets meer ervaren coureur met mijn auto in eerste instantie langzamer is, ik weet namelijk wel wanneer die verekte automaat gaat schakelen :-)
[ik wil ook meedoen mode uit]

Mijn verstandige ik denkt eigenlijk jullie doen maar: Ik kan met een glimlach naar de APK rijden en kom er ook met een glimlach weer vandaan en da's ook niet gek voor een auto van 21 jaar oud... Vaak is meer "performance" toch minder betrouwbaarheid en dagelijkse inzetbaarheid (kofferruimte al eens vergeleken?).
Find all posts by this user
01-19-2007, 06:47 PM
Post: #68
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
Ik denk dat je je verkijkt op wat slalom inhoudt..
Je bent alleen op de baan, deze is nog eens moeilijker en langzamer gemaakt door toevoeging van pilonnen. Je bepaalt zelf hoe hard je wilt, er is relatief veel ruimte voor een foutje.
Boven al deze dingen staat dat je er echt veel kunt leren over het rijgedrag van je auto, leren hoe je m kan laten doen wat ie moet ipv ondersturen als een malloot.

Je hoeft verders je pik langs die van niemand te leggen, tijden van verschillende soorten auto's kun je moeilijk naast elkaar leggen, zeker als je met een standaard fwdtje rijdt.

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
01-19-2007, 06:59 PM
Post: #69
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
waar, ik had inderdaad nog even een trackday in m'n hoofd... Big Grin
Find all posts by this user
01-19-2007, 07:02 PM
Post: #70
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
Overigens had ik op het strand in Denemarken ook al het gevoel iets bij te leren over de auto dus dat het leerzaam zal zijn zal ook helemaal waar zijn.
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  AE86 - GT86 - GR86 day 2022 in Cologne banpei 15 3,876 02-03-2023 03:28 PM
Last Post: pack
  toy's Day's seb 1 3,066 03-08-2013 08:41 PM
Last Post: seb
  Corolla Day - Tiel - 28 aug. 2011 Okami 14 12,866 08-28-2011 10:46 PM
Last Post: Okami
  Japan Classic Sunday 18 juli 2010 oldskull 68 42,453 07-23-2010 09:52 PM
Last Post: Petros AE86
  ae86 Days 1/09/2007 [Belgium] seb 5 6,445 09-08-2007 02:44 PM
Last Post: Eircamae86

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication